Мистецький шкільний простір ART-LAB
Автор:
ПІБ:
Божок Тетяна Володимирівна
Область:
Одеська
Місце роботи:
Одеський НВК “Морський ліцей – ЗОШ №24 І-ІІІ ступенів”
Контакти:
[email protected]
Профіль у Facebook
У конкурсі “Умію вчити”:
"золотий" переможець
Характеристика:
Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: інформаційне освітнє середовище
Освітній рівень: середня школа, позашкільна освіта
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: навчання впродовж життя, цифрова грамотність
Наскрізні вміння: робота в команді, творчість
Інструменти: крейдова дошка / фліпчарт / ватман, спеціальне обладнання для лабораторних робіт, інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, аудіо (колонки, мікрофон)
Сутність досвіду
Опис
Текст від автора:
Це унікальний вільний простір, який надихає учнів. Тут хочеться творити, працювати, бачитись з креативними однолітками, це місце цікавих зустрічей і корисних знайомств. Розуміння того, що мистецтво має великий арсенал можливостей ніж просто стандартний урок музичного чи образотворчого мистецтва ми прагнемо, прислухаючись до викликів сучасності, створити цікаву для дітей арт-атмосферу.
Наша мета – створити вільній простір ART-LAB, де учень на одній площині з творчими однодумцями, педагогами, фахівцями, батьками не бояться помилитися, а навпаки впевнений у своїх силах, відчуває підтримку та зацікавленість до прояву своєї творчості, вмотивований до пошуку нових знань, які важко доступні у іншому місці. На початку арт-опитування оприділилося кілька напрямків творчих уподобань учнів, та після того як відбулися перші майстер-класи, засідання клубів, значно розширився спектр арт-інтересів учнів.
На сьогоднішній день це:
ART-community: Literary-CLUB, Дизайн-CLUB, Dance-CLUB, Photo-CLUB, PR-CLUB, RAP-CLUB, VIDEO-CLUB; (не)уроки, майстер-класи: Як спланувати ART-Party, Вуличний танцювальницй флешмоб, Пасхальний зайчик тощо…
Цікаво, що робота майстер-класів розподілилася за віковою диференціацією: діти-дітям, діти-дорослим, дорослі-дітям, дорослі-дорослим. Зустрічі в ART-LAB відбувалися згідно з чітко прописаним арт-репертуаром на травень 2016. Був отриманий зворотній зв’язок від учасників, який ще раз утвердив віру в те, що ми на вірному шляху, що це цікаво і учням і батькам і педагогам. Вся робота ART-LAB базується на СВОБОДІ – саме свободою пронизана уся робота ART-LAB.
Що отримують учасники ART-LAB? – в першу чергу це навички: когнітивна і емоційна гнучкість (вміння переключатись з одного виду розумової та емоційної діяльності на інший), критичне мислення (під час обговорювання та аналізу результатів творчості один одного),
правило вільної ноги (учні приходять в ART-LAB за власним бажанням, без примусу), орієнтація на допомогу (під час майстер-класів, засідань у клубах допомагають один одному якщо щось незрозуміло), навички самонавчання (робота ART-LAB організована таким чином, що
вмотивовує працювати над собою, в учнів з’являється контроль за навчанням самого себе)..усі навички придбані в ART-LAB, допоможуть учасникам в майбутньому стати успішним, щасливим і затребуваним у суспільстві!!! ART-LAB має амбітну ціль – до кінця 2017 року залучити якнайбільше учнів до себе, адже оволодівши мистецтвом маленьких кроків через набуття навичок 21 ст.
УЧЕНЬ – стане підготовлений до життя в суспільстві, пронизаного свободою;
БАТЬКИ – відчуватимуть впевненість за майбутнє своїх дітей;
СПІКЕРИ, МАЙСТРИ – побачать продовження свого досвіду і творчості в учнях;
ВЧИТЕЛІ – отримають новий інструментарій для впровадження нового педагогічного досвіду;
СУСПІЛЬСТВО – успішного, впевненого в своїх силах громадянина.
Дякую, що перебували деякий час з нами в ART-полі:)
Що в цьому досвіді є інноваційним?
Текст від автора:
Душа дитини народжується готовою до спілкування з мистецтвом. Діти від природи допитливі, щоб заохотити їх до навчання, треба повсякчас підтримувати їхню допитливість. Мені вдалося завдяки новим технічним засобам, зберегти іскру допитливості та зацікавлення мистецтвом. Я не скиглила. Склала план свого проекту, визначила SMART цілі і подалася на краудфандингову платформу, щоб допомогти учням повіритив себе та займатися улюбленою справою. Облаштувала кабінет сучасними модельними меблями, технічними засобами: навушниками, принтером, графічними планшетами, ноутбуками (один з яких отримала в подарунок від вдячних батьків своїх учнів, інший від губернатора області за перемогу в конкурсі «Вчитель року»), здизайнувала простір, який би надихав. І у мене вийшло)))
Посилання на матеріали
Рекомендовані міні-курси
Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід.
Цікаво
Посилання на відеопрезентацію не працює.
полагодив посилання
Дякую.
Дякуючи Вашому матеріалу, дізналася про платформу, для оприлюдення та матеріальної підтримки проектів. Дякую. Скористаюся
Дякую, дуже корисний матеріал
Цікаво
Шкода презентція не відкривається. А ідея чудова (моя мрія!).
уже відкривається
Подивилась відеопрезентацію. ДЯКУЮ! Це супервтілення моєї мрії. Успіхів та творчого натхнення, Божок Тетяна Володимирівна.
Цікавий матеріал! Є простір для творчості!
Надзвичайно цікаве відео
Умнички, гарна мотивація до профорієнтації майбутніх випускників!!!!
Цікавий матеріал.Скористаюся обов’язково.
Чудова відеопрезентація “ART-LAB – ТЕРИТОРІЯ МИСТЕЦТВА”. Якісно та професійно. Справжня свобода мислення та креатив!
Дуже дякую,що поділилися своїм досвідом! Такі інновації у навчанні дають змогу не тільки зацікативити наших учнів, але й відкрити світ можливостей для творчих осіб. Це просто супер!
Багато цікавих матеріалів у підбірках. Обов’язково скористаюся для створення відеофільмів
Вражає! Діти займаються цікавою справою прямо на професійному рівні.
Зацікавило!
Мені дуже сподобалася ідея співпраці: діти-дітям, діти-дорослим, дорослі-дітям, дорослі-дорослим. Поект цікавий, всерозвиваючий.
дуже цікаво і креативно!
Фантастично!!! Таке б в наше дитинство!
Вражає! Результат мотивує до створення власних проектів.
Дякую. Чудова робота!
Дякую, що поділилися вашим досвідом! Дуже часто з’являються цікаві ідеї, які важко реалізувати самотужки, особливо фінансово. А виявляється, що реально знайти підтримку і зібрати необхідні кошти
Надихає!
Дякую за цікаві ідеї розвитку вільної та творчої особистості.
Дуже цікаво та свіжо))))
Відеопрезентація сподобалась, але як це використати в роботі з учнями, коли немає ноутбуків в класі?
Супер!Повезло учням,що мають такого наставника.
гарна ідея. дізналась про фінансування проектів – це круто, але чи є такий проект не лише для донецької та Луганської областей?
Дуже цікаво, сучасно, творчо!
Дуже цікаво! Потрібно впроваджувати на рівні шкіл, а також міста для залучення молоді. Щоб гаджети використовувались з користю!!!