Мистецький шкільний простір ART-LAB

Автор:

ПІБ:
Божок Тетяна Володимирівна
Область:
Одеська
Місце роботи:
Одеський НВК “Морський ліцей – ЗОШ №24 І-ІІІ ступенів”
Контакти:
[email protected]
Профіль у Facebook 
У конкурсі “Умію вчити”:
"золотий" переможець

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: інформаційне освітнє середовище
Освітній рівень: середня школа, позашкільна освіта
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: навчання впродовж життя, цифрова грамотність
Наскрізні вміння: робота в команді, творчість
Інструменти: крейдова дошка / фліпчарт / ватман, спеціальне обладнання для лабораторних робіт, інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, аудіо (колонки, мікрофон)


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Це унікальний вільний простір, який надихає учнів. Тут хочеться творити, працювати, бачитись з креативними однолітками, це місце цікавих зустрічей і корисних знайомств. Розуміння того, що мистецтво має великий арсенал можливостей ніж просто стандартний урок музичного чи образотворчого мистецтва ми прагнемо, прислухаючись до викликів сучасності, створити цікаву для дітей арт-атмосферу.

Наша мета – створити вільній простір ART-LAB, де учень на одній площині з творчими однодумцями, педагогами, фахівцями, батьками не бояться помилитися, а навпаки впевнений у своїх силах, відчуває підтримку та зацікавленість до прояву своєї творчості, вмотивований до пошуку нових знань, які важко доступні у іншому місці. На початку арт-опитування оприділилося кілька напрямків творчих уподобань учнів, та після того як відбулися перші майстер-класи, засідання клубів, значно розширився спектр арт-інтересів учнів.

На сьогоднішній день це:
ART-community: Literary-CLUB, Дизайн-CLUB, Dance-CLUB, Photo-CLUB, PR-CLUB, RAP-CLUB, VIDEO-CLUB; (не)уроки,​​ майстер-класи: Як ​​спланувати ​​ART-Party, Вуличний ​​танцювальницй флешмоб, Пасхальний​​ зайчик​​ тощо…

Цікаво, що робота майстер-класів розподілилася за віковою диференціацією: діти-дітям, діти-дорослим, дорослі-дітям, дорослі-дорослим. Зустрічі в ART-LAB відбувалися згідно з чітко прописаним арт-репертуаром на травень 2016. Був отриманий зворотній зв’язок від учасників, який ще раз утвердив віру в те, що ми на вірному шляху, що це цікаво і учням і батькам і педагогам. Вся робота ART-LAB базується на СВОБОДІ – саме свободою пронизана уся робота ART-LAB.

Що отримують учасники ART-LAB? – в першу чергу це навички: когнітивна і емоційна гнучкість (вміння переключатись з одного виду розумової та емоційної діяльності на інший), критичне мислення (під час обговорювання та аналізу результатів творчості один одного),
правило вільної ноги (учні приходять в ART-LAB за власним бажанням, без примусу), орієнтація на допомогу (під час майстер-класів, засідань у клубах допомагають один одному якщо щось незрозуміло), навички самонавчання (робота ART-LAB організована таким чином, що
вмотивовує працювати над собою, в учнів з’являється контроль за навчанням самого себе)..усі навички придбані в ART-LAB, допоможуть учасникам в майбутньому стати успішним, щасливим і затребуваним у суспільстві!!!  ART-LAB має амбітну ціль – до кінця 2017 року залучити якнайбільше учнів до себе, адже оволодівши мистецтвом маленьких кроків через набуття навичок 21 ст.

УЧЕНЬ – стане підготовлений до життя в суспільстві, пронизаного свободою;
БАТЬКИ – відчуватимуть впевненість за майбутнє своїх дітей;
СПІКЕРИ, МАЙСТРИ – побачать продовження свого досвіду і творчості в учнях;
ВЧИТЕЛІ – отримають новий інструментарій для впровадження нового педагогічного досвіду;
СУСПІЛЬСТВО – успішного, впевненого в своїх силах громадянина.
Дякую, що перебували деякий час з нами в ART-полі:)


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Душа дитини народжується готовою до спілкування з мистецтвом. Діти від природи допитливі, щоб заохотити їх до навчання, треба повсякчас підтримувати їхню допитливість. Мені вдалося завдяки новим технічним засобам, зберегти іскру допитливості та зацікавлення мистецтвом. Я не скиглила. Склала план свого проекту, визначила SMART цілі і подалася на краудфандингову платформу, щоб допомогти учням повіритив себе та займатися улюбленою справою. Облаштувала кабінет сучасними модельними меблями, технічними засобами: навушниками, принтером, графічними планшетами, ноутбуками (один з яких отримала в подарунок від вдячних батьків своїх учнів, інший від губернатора області за перемогу в конкурсі «Вчитель року»), здизайнувала простір, який би надихав. І у мене вийшло)))


Посилання на матеріали

  Проектна заявка

  Відеопрезентація

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід.

30 Comment threads
3 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
28 Comment authors
ElenaIrina SmorodinaMariya SavyanenkoАнастасія ЖеребкінаСвітлана Пасічник Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Юлія Рохман

Цікаво

Юлія Рохман

Посилання на відеопрезентацію не працює.

Оксана Коваленко

Дякуючи Вашому матеріалу, дізналася про платформу, для оприлюдення та матеріальної підтримки проектів. Дякую. Скористаюся

Людмила Гунько

Дякую, дуже корисний матеріал

Наталія Москаленко

Цікаво

Людмила Козубай

Шкода презентція не відкривається. А ідея чудова (моя мрія!).

Людмила Козубай

Подивилась відеопрезентацію. ДЯКУЮ! Це супервтілення моєї мрії. Успіхів та творчого натхнення, Божок Тетяна Володимирівна.

Світлана Кострець

Цікавий матеріал! Є простір для творчості!

Людмила Гунько

Надзвичайно цікаве відео

Яна Костилєва

Умнички, гарна мотивація до профорієнтації майбутніх випускників!!!!

Марія Козир

Цікавий матеріал.Скористаюся обов’язково.

Mariia Samarska

Чудова відеопрезентація “ART-LAB – ТЕРИТОРІЯ МИСТЕЦТВА”. Якісно та професійно. Справжня свобода мислення та креатив!

Надежда Лобацевич

Дуже дякую,що поділилися своїм досвідом! Такі інновації у навчанні дають змогу не тільки зацікативити наших учнів, але й відкрити світ можливостей для творчих осіб. Це просто супер!

Жанна Кресан

Багато цікавих матеріалів у підбірках. Обов’язково скористаюся для створення відеофільмів

Полина Вишневская

Вражає! Діти займаються цікавою справою прямо на професійному рівні.

Виктория Худолеева

Зацікавило!

Наталія Мамзенко

Мені дуже сподобалася ідея співпраці: діти-дітям, діти-дорослим, дорослі-дітям, дорослі-дорослим. Поект цікавий, всерозвиваючий.

Marina Kovalenko

дуже цікаво і креативно!

Тетяна Дика

Фантастично!!! Таке б в наше дитинство!

Elena Boginena

Вражає! Результат мотивує до створення власних проектів.

Galina Okhotnik

Дякую. Чудова робота!

Майя Івасюнько

Дякую, що поділилися вашим досвідом! Дуже часто з’являються цікаві ідеї, які важко реалізувати самотужки, особливо фінансово. А виявляється, що реально знайти підтримку і зібрати необхідні кошти

Valery Voronov

Надихає!

Раїса Озеранська

Дякую за цікаві ідеї розвитку вільної та творчої особистості.

Olena Tkachenko

Дуже цікаво та свіжо))))

Світлана Пасічник

Відеопрезентація сподобалась, але як це використати в роботі з учнями, коли немає ноутбуків в класі?

Анастасія Жеребкіна

Супер!Повезло учням,що мають такого наставника.

Mariya Savyanenko

гарна ідея. дізналась про фінансування проектів – це круто, але чи є такий проект не лише для донецької та Луганської областей?

Irina Smorodina

Дуже цікаво, сучасно, творчо!

Elena

Дуже цікаво! Потрібно впроваджувати на рівні шкіл, а також міста для залучення молоді. Щоб гаджети використовувались з користю!!!