Підсумкова інтерактивна презентація-квест з інформатики (8 клас)

Автор:

ПІБ:
Клейн Олена Вікторівна
Область:
Одеська
Місце роботи:
Одеська СШ № 117
Контакти:
[email protected], https://www.facebook.com/informatika117/
У конкурсі “Умію вчити”:
лауреат

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: планшети і смартфони, квести
Освітній рівень: середня школа
Цілі: узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: цифрова грамотність
Наскрізні вміння: проблеми, ризики і рішення
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, інтерактивна дошка


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Презентація – квест за матеріалами вивченого у 8 класі. Презентація зроблена за допомогою макросів, тому для ії коректного запуску потрібно:
1. Завантажити її на комп’ютер
2. Дозволити використання макросів на початку роботи
3. Для переходу зі слайду на слайд треба у вікно для відповіді ввести кодове число або слово (слово з маленької літери без пробелу після відповіді) та натиснути кнопку “Перевірити”. Якщо відповідь вірна – відкриється наступний слайд
4. На першому слайді є QR- код, який можна зібрати як пазл… але комп’ютері учнів у моєму кабінеті не “тягнуть” збірання пазлу. Тому для отримання кодового слова достатньо розкопати посилання під частинами пазлу та пройти навчальну гру за посиланням.
Учні показали, що добре засвоїли курс інформатики за 8 клас. З 45 відповідей з максимально можливою оцінкою 12 балів маємо середній бал 10,09 балів (результати нижче за посиланням). Достатньо легкі питання на фінальному рівні, але, щоб дістатися до нього, треба пройти навчальні ігри з усіх  тем. Учням сподобалося. Вони розповіли іншим. Довелося робити аналог для 9 та 10 класів., яким теж сподобалося. 🙂 Така собі надзвичайна річна контрольна робота.

Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Використання Google Forms на підсумковому етапі дає змогу автоматично перевірити та зберегти результати багатьох учнів. Використання VBA при розробці презентації не дає можливості пропустити завдання. Це – квест. Квест – це круто.


Посилання на матеріали

Презентація

Підсумкова таблиця

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:

26 Comment threads
5 Thread replies
6 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
24 Comment authors
Тетяна ГіджеліцькаIrina БакаленкоСвітлана СушкоВиктория ХудолееваGalina Okhotnik Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Алина Тихоненко

Цікава ідея для проведення підсумкового уроку.

Ніна Жук

Погоджуюсь, ідея дійсно цікава, можна використовувати і на інших предметах, маючи інтерактивну дошку і смартфони або планшети.

Оксана Коваленко

Чудова ідея застосування QRкоду

Юлія Рохман

Приєднуюсь до колег, ідея цікава

Олена Рябова

Дуже цікаво, але дану ідею можна використати не лише для підсумкового уроку…

Оксана Коваленко

Так, я створюю квести.

Ольга Бузницька

Чудова ідея: сучасно, цікаво і пізнавально!

Олена Рябова

Спробую використати без інтерактивної дошки…

Юлія Рохман

Я теж буду так пробувати. Думаю, все нормально пройде.

Уляна Німчук

Цікавий квест

Лариса Чопак

Варто спробувати і для своїх учнів, дякую, що поділились досвідом!

Юлія Рохман

В кінці року обов’язково пройдемо ваш квест.

Галина Кияшко

Квест – це справді круто! Це і зацікавлює учнів.

Юлія Рохман

Для вчителів теж можна квести придумувати)) Навіть краще спочатку самому пройти квест, а потім давати учням. Поки вчитель сам не пройде квест, не отримає від цього задоволення, то і для учнів він його проводити не буде.

Наталія Москаленко

Я так і роблю все сама проходжу, а поті даю дітям.

Світлана Кострець

Обов’язково порекомендую нашим учителям інформатики та й сама використаю.

Наталія Москаленко

Цікавий квест в кінці року пройдемо. У нас гарний підбор дітей 8 класу, які усім цікавляться і все бажають виконувати.

Оксана Кімакович

Погоджуюсь з автором: “Квест – це круто!”. Теж проводжу квести з дітьми – вони з захваті!

Людмила Гунько

А якщо немає інтерактивної дошки?

Юлія Рохман

Нічого страшного. Квести зазвичай легко без дошки проходять.

Svitlana Kaplun

Дякую за реалізацію ідеї. А ще цікаво, як зробили пазли з зображення QR- кода (яким цифровим інструментом)?

Марія Козир

Цікавий ресурс, порекомендую колегам.

Mariia Samarska

Вдале використання гугл-форм автором. Цікавий інтерактивний квест для учнів!

Леся Якимець

Цікава ідея, попробую використати в географії

Інна Матвєйцева

Чудово! Обмін досвідом допоможе зробити свій предмет улюбленим та забезпечить якісну підготовку. Учні навчаються без примусу!

Полина Вишневская

Цікава форма проведення квесту. Дуже сподобався початок: на одному слайді вдало поєднані відразу два сервіси: пазли і коди. Дякую за досвід.

Galina Okhotnik

Приєднуюсь до колег, з’явилась ще одна можливість зацікавити дітей

Виктория Худолеева

Вважаю,що дану ідею можна використати на будь- якому етапі роботи на уроці.Це може бути хитрістю для зацікавлення учнів матеріалом.

Світлана Сушко

Також використовую QR-коди на уроках ,дітям цікаво, а якщо з елементами квести – УРА. Але це все потребує від учителя великої підготовки

Irina Бакаленко

Цікава ідея:) Яким сервісом користувався автор для створення пазлів?:)

Тетяна Гіджеліцька

Дійсно, учні будь-якого віку полюбляють квести і з величезним бажанням виконують кожне наступне завдання. Спробую застосувати даний досвід у своїй роботі.