Компетентнісні завдання з інформатики в середовищі Lazarus



Автор

Ім'я: Пазиняк Оксана Миколаївна
Область: Львівська
Місце роботи: Стрийська СЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 ім.Героя України А.Корчака
E-mail: ksenja85@gmail.com
Профіль Facebook
У конкурсі “Умію вчити”: переможець за версією партнерів

Опис

Текст від автора:

Ідея розробки такого проекту виникла у мене після відвідування кінотеатру, який дійсно межує із нашою школою. Квитки я бронювала через інтернет і мене зацікавила програма, що обслуговувала роботу закладу. Проте на уроці ситуація з пошкодженням програмного забезпечення вірусами була вигадана та спрямованою на мотивацію учнів до роботи. Такий прийом спрацював і учні з величезним задоволенням взялися допомагати власнику кінотеатру відновлювати програмне забезпечення. Вони самі неодноразово відвідували сеанси кіно в цьому закладі, тому побачили реальне практичне застосування вивченого матеріалу та надихнулися на створення нових проектів з розробки ПЗ, що може використовуватися у різних сферах людської діяльності.
 
1. Учні розробили програмне забезпечення. Відкрили для себе термін “компетентність” та “startup”, отримали нові вміння.
2. Побачили практичне, дійсно цікаве для них застосування знань з об’єктно-орієнтованого програмування.
3. На уроці проводилась актуалізація опорних знань за допомогою онлайн сервісу https://getkahoot.com/, що розвиває в учнів увагу, кмітливість, швидкість аналізу інформації та відчуття лідерства.

Матеріал

Що найцінніше?

Текст від автора:

Оригінальність подачі матеріалу, що сприяла високій ефективності праці. Учні все-таки зробили висновок для себе – навіть, якщо вони у майбутньому не стануть програмістами, то цікаво все-таки знати, як працює та створюється програмне забезпечення для різноманітних пристроїв, що полегшують роботу та побут людей.

Додаткові посилання

Особливості досвіду

Уміти: вчити
Категорія: цінний досвід
Освітній рівень: середня школа
Тема: компетентності ХХІ ст.
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: цифрова грамотність
Наскрізні вміння: проблеми, ризики і рішення
Інструменти: наочність (плакати, ксерокопії), інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, аудіо (колонки, мікрофон)

38 коментарів
спочатку старі
спочатку нові спочатку популярні
Inline Feedbacks
View all comments
Юлія Рохман
2 років тому

Цікава і актуальна тема. Корисно буде опрацювати матеріали.

Оксана Коваленко
2 років тому

Дуже дякую, скористаюся на уроці.

Людмила Гунько
2 років тому

Дійсно, дітей потрібно постійно зацікавлювати)

Юлія Рохман
2 років тому

Так, і для цього постійно потрібно щось вишукувати

Юлія Рохман
2 років тому

Казочка про програмістів сподобалася)

Оксана Пазиняк
2 років тому

Дякую. Діти теж вподобали і казку, і техніку скрайбінгу.

Любомира Ортинська
2 років тому

Дякую, колего. Цікавий матеріал. Використаю на уроці.

Наталія Москаленко

Цікавий матеріал

Вадим Деревянко
2 років тому

Цікавий матеріал. Добре було б доповнити матеріали розповіддю вчителя
(V. Розповідь учителя (з демонструванням на проекторі).)

Юлія Рохман
2 років тому

Думаю, що кожен вчитель самостійно підбере слова, це вже не на стільки важливо, головне є сам матеріал.

Тетяна Кисленко
2 років тому

Дякую за цікаві ідеї!

Тетяна Кисленко
2 років тому

До речі, деяку інформацію можна використати і на інших уроках!

Тетяна Кисленко
2 років тому

Бажаю авторці успіхів у подальшій роботі!!!

Оксана Пазиняк
2 років тому

Дякую. Взаємно)))

Людмила Гунько
2 років тому

Цікаві роботи учнів

Уляна Німчук
2 років тому

Компетентнісні завдання з інформатики в середовищі Lazarus досить доречні

Юлія Рохман
2 років тому

Повністю погоджуюсь з вами.

Наталія Москаленко

Насьогодні компетентнісні задачі дуже актуальні. Дякую автору за розробку.

Оксана Кімакович
2 років тому

Цікаво! Треба буде щось придувати зі своїми подібногоь плану! Дякую за ідею!

Оксана Пазиняк
2 років тому

Щиро дякую за відгуки та коментарі. Впевнена, що лише ось такий вмотивований підхід до навчання дає результат та неймовірний інтерес. Сподіваюсь згодилося)))

Марія Козир
2 років тому

Цікавий матеріал. Обов’язково використаю.

Galina Okhotnik
2 років тому

Дякую за наданий матеріал

Valery Voronov
2 років тому

ЦІкаво

Елена Соловьева
2 років тому

Дякую, колего. Цікавий матеріал.

Тетяна Гіджеліцька

Цікавий матеріал

Андрій Орел
1 рік тому

Цікаво, дякую, візьму до уваги.

Вікторія Артемова

Добрі ідеї для уроку. Дякую.

Наталія Рублевська

Цікаво, але казочка не відкрилася

Ірина Коваленко

Цікаво. Але казка про програмістів не відкривається.

Ольга Латанюк
1 рік тому

Для того щоб зацікавити дітей на уроці, їх потрібно мотивувати. На уроці вчителю це вдалося.

Ольга Латанюк
1 рік тому

Казка про програмістів не відкривається.

Марина Мазур
1 рік тому

Дякую! Цікава мотивація навчальної діяльності!

Алина Дмитриенко

Казка про прогамістів не відкрилась! Якщо бути відвертим нічого особливого.

Ирина Кукушкина

Цікавий матеріал, але нажаль не змогла подивитись “Казочку про програміста”…

Татьяна Мельник

Дуже цікавий урок. Дякую за чудові ідеї.

Ірина Мілько
11 міс. тому

Дякую.

Natalya Kulchikovska
9 міс. тому

Цікаво! Актуально! Складно (поки-що). Спробую дещо для своїх уроків літератури. Покажу учителю інформатики. Дякую.

Марія Орищенко
8 міс. тому

Гадаю,що активність на уроці була 100% і це найкращий результат Вашої плідної праці! Успіхів