Компетентнісні завдання з інформатики в середовищі Lazarus

Автор:

ПІБ:
Пазиняк Оксана Миколаївна
Область:
Львівська
Місце роботи:
Стрийська СЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 ім.Героя України А.Корчака
Контакти:
[email protected], https://www.facebook.com/profile.php?id=100008041097334
У конкурсі “Умію вчити”:
переможець за версією партнерів

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: компетентності ХХІ ст.
Освітній рівень: середня школа
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: цифрова грамотність
Наскрізні вміння: проблеми, ризики і рішення
Інструменти: наочність (плакати, ксерокопії), інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, аудіо (колонки, мікрофон)


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Ідея розробки такого проекту виникла у мене після відвідування кінотеатру, який дійсно межує із нашою школою. Квитки я бронювала через інтернет і мене зацікавила програма, що обслуговувала роботу закладу. Проте на уроці ситуація з пошкодженням програмного забезпечення вірусами була вигадана та спрямованою на мотивацію учнів до роботи. Такий прийом спрацював і учні з величезним задоволенням взялися допомагати власнику кінотеатру відновлювати програмне забезпечення. Вони самі неодноразово відвідували сеанси кіно в цьому закладі, тому побачили реальне практичне застосування вивченого матеріалу та надихнулися на створення нових проектів з розробки ПЗ, що може використовуватися у різних сферах людської діяльності.
1. Учні розробили програмне забезпечення. Відкрили для себе термін “компетентність” та “startup”, отримали нові вміння.
2. Побачили практичне, дійсно цікаве для них застосування знань з об’єктно-орієнтованого програмування.
3. На уроці проводилась актуалізація опорних знань за допомогою онлайн сервісу https://getkahoot.com/, що розвиває в учнів увагу, кмітливість, швидкість аналізу інформації та відчуття лідерства.

Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Оригінальність подачі матеріалу, що сприяла високій ефективності праці. Учні все-таки зробили висновок для себе – навіть, якщо вони у майбутньому не стануть програмістами, то цікаво все-таки знати, як працює та створюється програмне забезпечення для різноманітних пристроїв, що полегшують роботу та побут людей.


Посилання на матеріали

Конспект уроку

Актуалізація опорних знань в Kahoot

Помічник учня 

Виконані роботи учнів

Роботи учнів за власним бажанням, демонстровані на уроці

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:

20 Comment threads
5 Thread replies
3 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
15 Comment authors
Тетяна ГіджеліцькаЕлена СоловьеваValery VoronovGalina OkhotnikМарія Козир Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Юлія Рохман

Цікава і актуальна тема. Корисно буде опрацювати матеріали.

Оксана Коваленко

Дуже дякую, скористаюся на уроці.

Людмила Гунько

Дійсно, дітей потрібно постійно зацікавлювати)

Юлія Рохман

Так, і для цього постійно потрібно щось вишукувати

Юлія Рохман

Казочка про програмістів сподобалася)

Оксана Пазиняк

Дякую. Діти теж вподобали і казку, і техніку скрайбінгу.

Любомира Ортинська

Дякую, колего. Цікавий матеріал. Використаю на уроці.

Наталія Москаленко

Цікавий матеріал

Вадим Деревянко

Цікавий матеріал. Добре було б доповнити матеріали розповіддю вчителя
(V. Розповідь учителя (з демонструванням на проекторі).)

Юлія Рохман

Думаю, що кожен вчитель самостійно підбере слова, це вже не на стільки важливо, головне є сам матеріал.

Тетяна Кисленко

Дякую за цікаві ідеї!

Тетяна Кисленко

До речі, деяку інформацію можна використати і на інших уроках!

Тетяна Кисленко

Бажаю авторці успіхів у подальшій роботі!!!

Оксана Пазиняк

Дякую. Взаємно)))

Людмила Гунько

Цікаві роботи учнів

Уляна Німчук

Компетентнісні завдання з інформатики в середовищі Lazarus досить доречні

Юлія Рохман

Повністю погоджуюсь з вами.

Наталія Москаленко

Насьогодні компетентнісні задачі дуже актуальні. Дякую автору за розробку.

Оксана Кімакович

Цікаво! Треба буде щось придувати зі своїми подібногоь плану! Дякую за ідею!

Оксана Пазиняк

Щиро дякую за відгуки та коментарі. Впевнена, що лише ось такий вмотивований підхід до навчання дає результат та неймовірний інтерес. Сподіваюсь згодилося)))

Марія Козир

Цікавий матеріал. Обов’язково використаю.

Galina Okhotnik

Дякую за наданий матеріал

Valery Voronov

ЦІкаво

Елена Соловьева

Дякую, колего. Цікавий матеріал.

Тетяна Гіджеліцька

Цікавий матеріал