Сучасний урок: від учнівського “не хочу” до “знаю, вмію, застосовую”

Автор:

ПІБ:
Юрко Ольга Романівна
Область:
Рівненська
Місце роботи:
Рівненська ЗОШ №20
Контакти:
[email protected], https://www.facebook.com/profile.php?id=100009006135730, http://yurko-olga.blogspot.com/
У конкурсі “Умію вчити”:
переможець за версією партнерів

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: компетентності ХХІ ст.
Освітній рівень: середня школа
Цілі: формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: математична грамотність, навчання впродовж життя, соціальність
Наскрізні вміння: доносити думку, критичне мислення, ініціативність, проблеми, ризики і рішення, робота в команді, творчість
Інструменти: крейдова дошка / фліпчарт / ватман, інтернет-ресурси, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, без ІКТ


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Мій досвід описано у наведеній нижче статті. Ця стаття надрукована у журналах “Педагогічна майстерня” №3, 2017 р. та “Математика в школах України” , №7-8, 2017 р. Я дійсно так працюю. Це не означає, що всі уроки проводяться у таких формах, але, принаймні, 1-2 уроки в темі – обов`язково у цікавій формі. Раніше, поки відпрацьовувалась система, було дуже складно організувати учнів, а тепер – ці уроки учні готують залюбки. Я вважаю, що саме на таких уроках є найкращі умови для формування компетентностей.
.
Текст від адміністратора платформит”Уміти”:
У статті подано практичні поради щодо вирішення таких проблем:
  • Діти не вмотивовані до навчання
  • Учні відмовляються відповідати біля дошки
  • Учні погано запам’ятовують навчальний матеріал
  • Учні не вміють застосовувати набуті знання у повсякденному житті
  • Учні нічим не цікавляться, байдужі

Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Розвиток життєвих компетенції і мотивація учнів до навчання. Учні залюбки приходять на такі уроки, чекають їх, готуються, проводять репетиції.


Посилання на матеріали

  Стаття

  Фото

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:

42 Comment threads
7 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
39 Comment authors
Irina SmorodinaIrina БакаленкоГалина КияшкоMariya SavyanenkoАнастасія Жеребкіна Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Світлана Кострець

Багато чула про “переверунуті класи”. Стаття Ольги Романівни Юрко допомогла розставити крапки над і. Дякую!

Людмила Гунько

Доречна стаття

Наталія Москаленко

Погджуюсь

Юлія Рохман

Корисний матеріал, є що взяти для особистого досвіду.

Людмила Гунько

Автор статті правильно говорить, що зрозуміти повинні насамперед батьки…

Юлія Рохман

А до наших батьків не легко достукатися.

Наталія Москаленко

Треба організувати спецкурси для батьків

Юлія Рохман

Було б непогано)

Майя Івасюнько

Батьки теж хочуть, щоб діти з задоволенням йшли до школи. Треба шукати адекватних, вони підтримають.

Марія Козир

Цікава стаття,можна використати в роботі.

Оксана Кімакович

Дякую за цікавий матеріал. Треба буде скористатись.

Володимир Семеняк

Без батьківського виховання ми, педагоги, не зможемо зроби а ні чого.

Яна Костилєва

Згодна, бо іноді батьки вважають, що саме школа повинна виховати їхнє дитя(((навіть вимагають це від класного керівника

Оля Носова

Дійсно, цікаво!

Олеся Мельничук

Багато цікавої інформації. Дякую автору за статтю.

Яна Костилєва

Використовую перевернуте навчання вже з 1 класу. Спочатку це важко, а потім учні самі вимагають самостійного навчання. Але все-таки, погоджуюсь з автором, без батьків і їхньої допомоги це важкувато.

Оксана Фоміченко

Цікавий матеріал! Шкода, що ще майже в половини учнів сільської школи не має інтернету або й, навіть, комп’ютера.

Наташа Яковенко

Цікава інформація. Деякі види роботи можна використати і на уроках початкової школи

Світлана Дікарева

Дуже змістовний матеріал. Дякую!

Василь Медулич

Для вчителів математики може згодитися сайт системи відео уроків http://uklasi.com.ua
Їх зручно використовувати для перевернутого навчання, оскільки вони зрозумілі дітям, короткі, систематизовані і охоплюють майже всю шкільну математику

Юлія Рохман

Дякую за посилання.

Майя Івасюнько

Дуже актуальна стаття! Дійсно, у першу чергу потрібно працювати над підвищенням мотивації до навчання. Дякую автору за практичні поради!

Людмила Скорик

Подобається, цікаво, пізнавально

Galina Okhotnik

Дякую за корисну інформацію

Valery Voronov

Цікаво

Iryna Pakhomova

Дякую за статтю. Найбільш вразила тема: “Квадратична функція” та квітка дріада. Це була нова для мене інформація. Багато ідей, дякую пані Ольго.

Світлана Сушко

Вмотивований учень -90 % успіху

Людмила Стефанюк

Дякую за статтю. Дуже цінний матеріал для організації освітнього процесу. Мотивує на пошук та застосування цікавих методів роботи з учнями.

Наталія Мамзенко

Перевернутий клас, групова робота, квести і зворотній зв”язок. Все написано цікаво і головне відчувається душа автора, а це дуже надихає. Дякую!)

Marina Kovalenko

Змістовна стаття практичного спрямування! Читала і уявляла як застосувати до свого предмету) виникли ідеї. Дякую автору!

Олена Зайцева

Дуже цікава стаття! Спасибі за чудові ідеї! Головне, дійсно актуально!

Світлана Постолатій

Цікава інформація.Дякую.

Elena Boginena

Цікавий матеріал. Багато практичних порад.

Виктория Худолеева

Дуже корисна інформація!

Вікторія Оліфіровська

Цікава і корисна для мене стаття. Дуже вдячна автору. Перейнялася Вашим натхненням, Ольго Романівно.

Анастасія Чумак

Досить вдала розробка, яка пояснює яке прийняти рішення для вчителя

Іванна Хіміч

Дякую. Корисно і є що взяти для себе.

Valery Voronov

Інтуїтивно вже давно до того дійшов, чим більше учні виконують практично, самостійно, самі шукають як зробити конкретно завдання з мінімальною допомогою вчителя тим краще вони засвоюють вміння. Звичайно потрібно розробляти різні завдання щоб учням було цікаво. Це з досвіду викладання інформатики у різних вікових категоріях та типах навчальних закладів.

Valery Voronov

Сучасні вчителі вже перебудовують методику навчання свого предмету так, щоб, максимально використовувати особливості цього кліпового мислення для засвоєння учнями інформації. – Не згоден, повинні працювати різні методи сприймання та засвоєння інформації, а не тільки звертати увагу на кліпове сприймання.

Раїса Озеранська

Ідея “перевернутого класу” дозволяє змінити формат проведення багатьох форм роботи: батьківські збори, виховні години, робота з колегами та інше.

Раїса Озеранська

Питання, що розглядаються у статті є актуальними, автор подала дієві, сучасні інструменти організації навчального процесу. Запропоновані прийоми буду використовувати сама і запропоную своїм колегам. Дякую за роботу.

Світлана Пасічник

Бачила “перевернуті уроки” з математики – сподобались

Хлонь Ірина

Дійсно, студентам цікаві коротенькі відео з цікавим матеріалом. Мої, поки що, підбирають цікавинки на заняття.

Татьяна Глебова

Дякую за матеріал! Корисно, практично, дієво!

Анастасія Жеребкіна

Стаття корисна.Обов’язково проведу зі своїми учнями фідбек.
Опускаються руки,коли готуєшся до уроків:відео,квести,ігри,проекти,а діти байдужі.

Mariya Savyanenko

Ольго Романівно! Ви просто ГЕНІЙ!

Галина Кияшко

Дякую! Ваш досвід допоможе мені, впевнена і іншим вчителям.

Irina Бакаленко

Цікавий та корисний матеріал з практичними порадами

Irina Smorodina

Корисний на початку навчального року матеріал, який спонукає до творчості. Дякую за ідеї!