Сучасний урок: від учнівського “не хочу” до “знаю, вмію, застосовую”
Автор
Ім'я: Юрко Ольга РоманівнаОбласть: Рівненська
Місце роботи: Рівненська ЗОШ №20
E-mail: yurkorivne1@ukr.net
Профіль Facebook
Сайт / блог
У конкурсі “Умію вчити”: переможець за версією партнерів
Опис
Текст від автора:
Мій досвід описано у наведеній нижче статті. Ця стаття надрукована у журналах “Педагогічна майстерня” №3, 2017 р. та “Математика в школах України” , №7-8, 2017 р. Я дійсно так працюю. Це не означає, що всі уроки проводяться у таких формах, але, принаймні, 1-2 уроки в темі – обов`язково у цікавій формі. Раніше, поки відпрацьовувалась система, було дуже складно організувати учнів, а тепер – ці уроки учні готують залюбки. Я вважаю, що саме на таких уроках є найкращі умови для формування компетентностей.
.
Текст від адміністратора платформит”Уміти”:
У статті подано практичні поради щодо вирішення таких проблем:
- Діти не вмотивовані до навчання
- Учні відмовляються відповідати біля дошки
- Учні погано запам’ятовують навчальний матеріал
- Учні не вміють застосовувати набуті знання у повсякденному житті
- Учні нічим не цікавляться, байдужі
Матеріал
Що найцінніше?
Текст від автора:
Розвиток життєвих компетенції і мотивація учнів до навчання. Учні залюбки приходять на такі уроки, чекають їх, готуються, проводять репетиції.
Додаткові посилання
Особливості досвіду
Уміти: вчитиКатегорія: цінний досвід
Освітній рівень: середня школа
Тема: компетентності ХХІ ст.
Цілі: формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: математична грамотність, навчання впродовж життя, соціальність
Наскрізні вміння: доносити думку, критичне мислення, ініціативність, проблеми, ризики і рішення, робота в команді, творчість
Інструменти: крейдова дошка / фліпчарт / ватман, інтернет-ресурси, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, без ІКТ
Багато чула про “переверунуті класи”. Стаття Ольги Романівни Юрко допомогла розставити крапки над і. Дякую!
Доречна стаття
Погджуюсь
Корисний матеріал, є що взяти для особистого досвіду.
Автор статті правильно говорить, що зрозуміти повинні насамперед батьки…
А до наших батьків не легко достукатися.
Треба організувати спецкурси для батьків
Було б непогано)
Батьки теж хочуть, щоб діти з задоволенням йшли до школи. Треба шукати адекватних, вони підтримають.
Цікава стаття,можна використати в роботі.
Дякую за цікавий матеріал. Треба буде скористатись.
Без батьківського виховання ми, педагоги, не зможемо зроби а ні чого.
Згодна, бо іноді батьки вважають, що саме школа повинна виховати їхнє дитя(((навіть вимагають це від класного керівника
Дійсно, цікаво!
Багато цікавої інформації. Дякую автору за статтю.
Використовую перевернуте навчання вже з 1 класу. Спочатку це важко, а потім учні самі вимагають самостійного навчання. Але все-таки, погоджуюсь з автором, без батьків і їхньої допомоги це важкувато.
Цікавий матеріал! Шкода, що ще майже в половини учнів сільської школи не має інтернету або й, навіть, комп’ютера.
Цікава інформація. Деякі види роботи можна використати і на уроках початкової школи
Дуже змістовний матеріал. Дякую!
Для вчителів математики може згодитися сайт системи відео уроків http://uklasi.com.ua
Їх зручно використовувати для перевернутого навчання, оскільки вони зрозумілі дітям, короткі, систематизовані і охоплюють майже всю шкільну математику
Дякую за посилання.
Дуже актуальна стаття! Дійсно, у першу чергу потрібно працювати над підвищенням мотивації до навчання. Дякую автору за практичні поради!
Подобається, цікаво, пізнавально
Дякую за корисну інформацію
Цікаво
Дякую за статтю. Найбільш вразила тема: “Квадратична функція” та квітка дріада. Це була нова для мене інформація. Багато ідей, дякую пані Ольго.
Вмотивований учень -90 % успіху
Дякую за статтю. Дуже цінний матеріал для організації освітнього процесу. Мотивує на пошук та застосування цікавих методів роботи з учнями.
Перевернутий клас, групова робота, квести і зворотній зв”язок. Все написано цікаво і головне відчувається душа автора, а це дуже надихає. Дякую!)
Змістовна стаття практичного спрямування! Читала і уявляла як застосувати до свого предмету) виникли ідеї. Дякую автору!
Дуже цікава стаття! Спасибі за чудові ідеї! Головне, дійсно актуально!
Цікава інформація.Дякую.
Цікавий матеріал. Багато практичних порад.
Дуже корисна інформація!
Цікава і корисна для мене стаття. Дуже вдячна автору. Перейнялася Вашим натхненням, Ольго Романівно.
Досить вдала розробка, яка пояснює яке прийняти рішення для вчителя
Дякую. Корисно і є що взяти для себе.
Інтуїтивно вже давно до того дійшов, чим більше учні виконують практично, самостійно, самі шукають як зробити конкретно завдання з мінімальною допомогою вчителя тим краще вони засвоюють вміння. Звичайно потрібно розробляти різні завдання щоб учням було цікаво. Це з досвіду викладання інформатики у різних вікових категоріях та типах навчальних закладів.
Сучасні вчителі вже перебудовують методику навчання свого предмету так, щоб, максимально використовувати особливості цього кліпового мислення для засвоєння учнями інформації. – Не згоден, повинні працювати різні методи сприймання та засвоєння інформації, а не тільки звертати увагу на кліпове сприймання.
Ідея “перевернутого класу” дозволяє змінити формат проведення багатьох форм роботи: батьківські збори, виховні години, робота з колегами та інше.
Питання, що розглядаються у статті є актуальними, автор подала дієві, сучасні інструменти організації навчального процесу. Запропоновані прийоми буду використовувати сама і запропоную своїм колегам. Дякую за роботу.
Бачила “перевернуті уроки” з математики – сподобались
Дійсно, студентам цікаві коротенькі відео з цікавим матеріалом. Мої, поки що, підбирають цікавинки на заняття.
Дякую за матеріал! Корисно, практично, дієво!
Стаття корисна.Обов’язково проведу зі своїми учнями фідбек.
Опускаються руки,коли готуєшся до уроків:відео,квести,ігри,проекти,а діти байдужі.
Ольго Романівно! Ви просто ГЕНІЙ!
Дякую! Ваш досвід допоможе мені, впевнена і іншим вчителям.
Цікавий та корисний матеріал з практичними порадами
Корисний на початку навчального року матеріал, який спонукає до творчості. Дякую за ідеї!
+
Дякую, Ольго Романівно, за представлені матеріали. Цими питаннями сьогодні переймаються багато вчителів.
Цікава стаття. Багато використовую у своїй роботі.