Кейс-урок “Вишивана Україна”, трудове навчання, 5-9 класи

Автор:

ПІБ:
Козубай Людмила Іванівна
Область:
Хмельницька
Місце роботи:
НВК №10 м. Хмельницький
Контакти:
[email protected], https://www.facebook.com/lkozubye
У конкурсі “Умію вчити”:
переможець за версією партнерів

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: хмарні технології, змішане навчання, компетентності ХХІ ст.
Освітній рівень: середня школа
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: математична грамотність, культура, навчання впродовж життя, природничі науки і технології, цифрова грамотність
Наскрізні вміння: доносити думку, критичне мислення, логічний захист позиції, ініціативність, проблеми, ризики і рішення, робота в команді, творчість
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Кейс-уроки – сучасна та зручна форму збору, систематизації та узагальнення навчального контенту. Мій урок розроблено за допомогою OneNote Office 365 MS. Головна задача вчителя трудового навчання навчити не тільки “працювати руками”, а й використовувати сучасні методи та форми навчання. Перевага кейс-уроків полягає у тому, шо вони демнструють між- та надпредметні зв’язки та вказують учням конкретні шляхи реалізації набутих знань. Форма OneNote допускає постійне оновлевння та доповнення навчального контенту, а також є можливість спільної роботи як з учнями, так і з колегами. Матеріали кейс-уроку “Вишивана Україна” використовую на різних уроках залежно від теми та етапу уроку, а також вікової категорії учнів. Такий урок формує цілісну картину оточючогго світу й демонструє дитині зв’язки між науками та життям.

Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Використання онлайн сервесів. Розвиток життєвих компетентностей, співпраця з учнями та колегами. Хочу довести всім, що вчитель трудового навчння сьогодні – це не тьотка в окулярах. яка вишиває хрестиком і сидить тихенько, а сучасна освічена особистість. яка оволодіває інноваційними технологіями незалежно від віку.


Посилання на матеріали

Матеріали кейс-уроку

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:

18 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
16 Comment authors
Виктория ГаличеваIrina БакаленкоValery VoronovЮлія РохманGalina Okhotnik Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Володимир Семеняк

Підтримую автора, класний досвід

Юлія Рохман

Багато читала про кейс-уроки, але ще не пробувала проводити. В цьому році зробила уклін на інтегровані уроки в парі з вчителем з іншого предмету.

Людмила Гунько

Людмила Іванівна, чудова розробка. Вітаю)))

Алла Ступак

Шановна Людмила Іванівна,дякую з змогу вчитися.за вашу щирість.

Світлана Кострець

Цікавий матеріал не лише для вчителів трудового навчання, автору – респект!

Марія Козир

Цікава розробка, попробую на практиці.

Галина Чумак

Цікаво. Спробую запровадити це на уроках біології

Людмила Козубай

Шановні колеги! дякую за високу оцінку моєї роботи. Це перша спроба кейс-уроку, звичайно, потребує вдосконалення. Але дуже зручна форма накопичення та систематизації інформації. Використовую в 5-9 класах на різних уроках. Зручно формувати завдання для учнів, а головне – учні працюють в безпечному середовищі.

Яна Костилєва

Чудовий спосіб зацікавити учнів до співпраці, яка, в свою чергу, мотивує до навчання) дякую автору

Світлана Деружинська

Я довго не могла уявити, який повинен бути кейс-урок. У ваших матеріалах прослідковується логічність викладення матеріалів, гарно підібрані малюнки. Приклад кейс-уроку чудовий, можна починати працювати над своїм

Оля Носова

Так багато цікавої інформації! Чудово!

Наталія Москаленко

Я проводила в лютому кейс-урок “Гроші і щастя пов’язані?”. Дітям подобається.

Наталія Москаленко

Людмила Іванівна у Вас чудова розробка

Galina Okhotnik

Дякую за цікавий матеріал.

Юлія Рохман

Урок дуже цікавий.

Valery Voronov

+++

Irina Бакаленко

Цікава розробка:)))

Виктория Галичева

Який цікавий та змістовний проект,супер!