Ментальні карти з історії України, 7 клас

Автор:

ПІБ:
Нагорна Наталія Миколаївна
Область:
Чернігівська
Місце роботи:
Ніжинський навчально-виховний комплекс № 16 "Престиж"
Контакти:
[email protected], https://www.facebook.com/profile.php?id=100009001438826
У конкурсі “Умію вчити”:
лауреат

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: сучасні дидактичні матеріали
Освітній рівень: середня школа
Цілі: узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: культура, цифрова грамотність, соціальність
Наскрізні вміння: читати, доносити думку, логічний захист позиції, робота в команді
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Інтелект-карта – це техніка подання певного процесу, явища чи події, думки чи ідеї в комплексній, систематизованій, візуальній (графічній) формі, на відміну від вербалізації та викладу думки словами у письмовій (лінійній) формі. Ментальні карти є свого роду репрезентаціями складних взаємовідносин думок, які дають можливість мозку упорядкувати і деталізувати певні об’єкти та явища.
Навчальна мета уроку: узагальнити вивчений матеріал, систематизувати, корегувати та закріпити знання учнів із теми «Русь-Україна наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.».
Форма уроку: урок з елементами історичної гри – турніру.
Форми, види та методи роботи: групова, парна, індивідуальна робота (усна/письмова); історична гра-турнір; бесіда; метод проектів; «мозковий штурм».
Завдяки ігровому формату (інтерактивна гра-презентація) та інноваційній ІКТ технології (ментальна карта) учні у цікавій формі узагальнили та систематизували знання / поглибили вміння і навички з теми. Спонукальними моментами також стали командна робота та спільна проектна діяльність.
 

Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Продемонстровано можливості використання технології майндмепінгу та мережевих карт знань у навчальному процесі (застосування он-лайн сервісів ВЕБ 2.0) та ігорових інтерактивних технологій (ігри-презентації).


Посилання на матеріали

Опис досвіду

Приклади ментальних карт

Розробка уроку і матеріали

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:

15 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
16 Comment authors
Sergey DrobyzkoТетяна ГіджеліцькаIrina БакаленкоЛюбов МицикСвітлана Сушко Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Марія Козир

Цікавий урок гра-презентація.

Світлана Кострець

Ментальні карти – цікава, захоплююча форма роботи! Особливо на уроках літератури!

Тетяна Салівон

Пані Наталю,дякую за цікавий матеріл

Віта Мариніна

Цікавий урок, але чи можна такий об’єм інформації вмістити в 45 хвилин уроку.

Svitlana Yarova

Дякую за можливість познайомитись з цікавою формою роботи!

Наталія Толмач

Дякую за цікаві ідеї.

Полина Вишневская

Для викладання історії ментальна карта – інструмент просто незамінний. Адже сільки дат і подій, причини і наслідки тощо багатьом дітям дуже важко запам’ятати. А карта пам’яті – вона через це так і називається, що допомагає це зробити.

Юлія Рохман

Ментальні карти можна використовувати на різних уроках. Я думаю, з кожного предмета є тема, де використання карти буде доцільним.

Неля Тетерюк

Дякую за урок!

Galina Okhotnik

Дякую за цікавий і корисний матеріал.

Valery Voronov

Все нове, забуте старе – пригадайте опорні карти Шаталова

Світлана Сушко

а чи можна таким планом-конспектом уроку користуватися (для адміністрації)

Любов Мицик

Чомусь не відкривається?!

Irina Бакаленко

Дякую за цікавий матеріал:)

Тетяна Гіджеліцька

Дякую за титанічну працю. Матеріал потужний

Sergey Drobyzko

Можна складати план конспект кроку. Дякую за ідею!