Туристсько-краєзнавча гра “Полтава та Європа. Люди. Місця. Події”

Автор:

ПІБ:
Мироненко Вікторія Олександрівна
Область:
Полтавська
Місце роботи:
КЗ "Полтавський міський багатопрофільний ліцей №1 ім. І. П. Котляревського"
Контакти:
[email protected], https://www.facebook.com/vika.mir
У конкурсі “Умію вчити”:
лауреат

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: планшети і смартфони
Освітній рівень: середня школа
Цілі: формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: культура, природничі науки і технології, цифрова грамотність
Наскрізні вміння: проблеми, ризики і рішення, робота в команді
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Ідея розробки запозичена  в сучасної всесвітньо популярної гри Геокешінг (geocaching від грец. γεο- – Земля і англ. cache – схованка). Скільки разів у дитинстві кожен з нас читав про  пригоди відомих мандрівників і мріяв опинитися на їхньому місці. І лише з появою двох великих винаходів -­ Інтернету та супутникової навігації це стало можливим для кожного.

Форма проведення:  краєзнавчо-пошукова  гра.

Тривалість: 1-3 години.

Час проведення: канікулярний період.

Учасники: команди по 2-3 учасники з членів євроклубу «Ніка» (учні 9-11 класів )

Обладнання: карта-схема міста; планшети / смартфони з GPS-навігатором; мобільний Інтернет; фотокамера.

Характеристика  маршруту:  маршрут даної краєзнавчо-пошукової гри пролягає центром міста, де проживали чи працювали видатні полтавці або відбувалися історично важливі події, пов’язані з історією не лише Полтавщини, України, але й Європи. На маршруті знаходиться 5 об’єктів, що є культурними, історичними чи архітектурними пам’ятками.  Всі об’єкти маршруту знаходяться в межах центру міста. Пересування здійснюється пішки. Приблизна протяжність маршруту – 2,5 км.


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Деякі учніі порівняли гру з популярноюPockemonGo, але, на відміну від цієї гри, наша розробка навчає користуватися смартфоном з користю, дає змогу розвивати життєві компетенції: комунікації, взаїмодії у команді, співпраці, користуванню онлайн сервісами.

Гра дала змогу учням, користуючись їхніми улюбленими гаджетами), змістовно і з користю для себе провести свій час під час канікул. Діти навчилися користуватися gps-навігацією та електронними картами, і у формі такої гри-квесту вивчити певні аспекти з історії свого міста.


Посилання на матеріали

Сценарій та методичні матеріали

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:

9 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
9 Comment authors
Ольга ТемнюкТетяна ГіджеліцькаAntonina MakarukВиктория ГаличеваЖанна Кресан Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Юлія Рохман

Цікава гра!

Марія Козир

Цікава краєзнавчо-пошукова гра.

Світлана Кострець

Гарна ідея! Щось подібне можна провести у рідному місті чи селі.

Galina Okhotnik

Чудова та захоплюча гра. Для учнів – ще і практичне значення отриманих знань та навичок.

Жанна Кресан

Цікава ідея й цікава гра для учнів, поєднання прогулянки й нових знань за посередництва гаджетів. Дякую!

Виктория Галичева

Дуже цікаво!

Antonina Makaruk

Дякую за гарну ідею!

Тетяна Гіджеліцька

Цікава та корисна гра. Захоплює)))

Ольга Темнюк

Супер! Не лише іноваційно,але дійсно цікаво)