Туристсько-краєзнавча гра “Полтава та Європа. Люди. Місця. Події”

Автор:

ПІБ:
Мироненко Вікторія Олександрівна
Область:
Полтавська
Місце роботи:
КЗ "Полтавський міський багатопрофільний ліцей №1 ім. І. П. Котляревського"
Контакти:
[email protected], https://www.facebook.com/vika.mir
У конкурсі “Умію вчити”:
лауреат

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: планшети і смартфони
Освітній рівень: середня школа
Цілі: формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: культура, природничі науки і технології, цифрова грамотність
Наскрізні вміння: проблеми, ризики і рішення, робота в команді
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Ідея розробки запозичена  в сучасної всесвітньо популярної гри Геокешінг (geocaching від грец. γεο- – Земля і англ. cache – схованка). Скільки разів у дитинстві кожен з нас читав про  пригоди відомих мандрівників і мріяв опинитися на їхньому місці. І лише з появою двох великих винаходів -­ Інтернету та супутникової навігації це стало можливим для кожного.

Форма проведення:  краєзнавчо-пошукова  гра.

Тривалість: 1-3 години.

Час проведення: канікулярний період.

Учасники: команди по 2-3 учасники з членів євроклубу «Ніка» (учні 9-11 класів )

Обладнання: карта-схема міста; планшети / смартфони з GPS-навігатором; мобільний Інтернет; фотокамера.

Характеристика  маршруту:  маршрут даної краєзнавчо-пошукової гри пролягає центром міста, де проживали чи працювали видатні полтавці або відбувалися історично важливі події, пов’язані з історією не лише Полтавщини, України, але й Європи. На маршруті знаходиться 5 об’єктів, що є культурними, історичними чи архітектурними пам’ятками.  Всі об’єкти маршруту знаходяться в межах центру міста. Пересування здійснюється пішки. Приблизна протяжність маршруту – 2,5 км.


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Деякі учніі порівняли гру з популярноюPockemonGo, але, на відміну від цієї гри, наша розробка навчає користуватися смартфоном з користю, дає змогу розвивати життєві компетенції: комунікації, взаїмодії у команді, співпраці, користуванню онлайн сервісами.

Гра дала змогу учням, користуючись їхніми улюбленими гаджетами), змістовно і з користю для себе провести свій час під час канікул. Діти навчилися користуватися gps-навігацією та електронними картами, і у формі такої гри-квесту вивчити певні аспекти з історії свого міста.


Посилання на матеріали

Сценарій та методичні матеріали

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід: