Е-курс “Від мрії до власного бізнесу”

Автор:

ПІБ:
Дідківська Надія Миколаївна
Область:
Житомирська
Місце роботи:
Житомирський екологічний ліцей №24
Контакти:
[email protected]
Профіль у Facebook 
Персональний сайт
У конкурсі “Умію вчити”:
"золотий" переможець

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: змішане навчання, дистанційне навчання, проектне навчання
Освітній рівень: середня школа
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: підприємливість
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Пропоную увазі електронний курс “Від мрії – до власного бізнесу” для учнів 11-х класів , які вивчають економіку на академічному рівні. Цей курс можна використовувати як дистанційно, так і на уроках економіки , а можна поєднати ці дві форми навчання. Ефективно використовувати цей матеріал для групи з 10-15 учнів, об’єднавши їх в 5 команд (“фірм”). Але за необхідності кількість учнів та “фірм” можна змінювати.  Курс складається з 7 розділів:

  1. Все починається з мрії ” або для чого потрібен бізнес план -в цьому розділі учні знайомляться з поняттям “бізнес-план” та усвідомлюють його необхідність для підприємця.
  2. Генератори ідей – в цьому розділі учні об’єднуються в команди, обирають бізнес-ідею, оцінюють її сильні та слабкі сторони, придумують назву “фірми”, отримують свій “офіс” – сторінку блокнота OneNoteOnline з відкритим доступом редагування для спільної роботи.
  3. Маркетологи – в цьому розділі учні зрозуміють цілі та критерії аналізу ринку певного продукту, усвідомлять важливість заходів маркетингу для успішного ведення бізнесу.
  4. Організатори – на цьому етапі учнями має бути описана технологія виробництва власного продукту, визначені необхідні капітальні ресурси, сировина, трудові ресурси.
  5. Фінансисти – в цьому розділі узагальнюється інформація попередніх розділів у вартісному вигляді, оцінюються витрати, доходи, рентабельність підприємства, формується ціна товару.
  6. Бізнесмени – на основі всієї проробленої роботи формується бізнес-план фірми ( у форматі PowerPointOnline ) та проводиться його захист, зокрема мають бути визначені ризики бізнесу та шляхи їх усунення, а також спрогнозований період окупності та перспективний план.
  7. Інвестори – на початку роботи кожна фірма отримує інвестиційний капітал, який може вкласти в бізнес своїх оппонентів. “Фірма” за яку проголосують найбільшою сумою інвестицій визначається переможцем проекту.

Під час усієї роботи учні можуть задавати питання бізнес-консультанту (вчителю), наприклад в чаті.


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Дистанційна складова, яка відкриває можливість вивести навчання на новий рівень , формування підприємницьких здібностей учнівської молоді, інформаційних, комунікативних та інших компетенцій, сучасна подача матеріалу, використання хмарних сервісів.


Посилання на матеріали

  Опис досвіду, методичні матеріали

  Матеріали Е-курсу

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід.