Е-курс “Від мрії до власного бізнесу”

Автор:

ПІБ:
Дідківська Надія Миколаївна
Область:
Житомирська
Місце роботи:
Житомирський екологічний ліцей №24
Контакти:
[email protected]
Профіль у Facebook 
Персональний сайт
У конкурсі “Умію вчити”:
"золотий" переможець

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: змішане навчання, дистанційне навчання, проектне навчання
Освітній рівень: середня школа
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: підприємливість
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Пропоную увазі електронний курс “Від мрії – до власного бізнесу” для учнів 11-х класів , які вивчають економіку на академічному рівні. Цей курс можна використовувати як дистанційно, так і на уроках економіки , а можна поєднати ці дві форми навчання. Ефективно використовувати цей матеріал для групи з 10-15 учнів, об’єднавши їх в 5 команд (“фірм”). Але за необхідності кількість учнів та “фірм” можна змінювати.  Курс складається з 7 розділів:

  1. Все починається з мрії ” або для чого потрібен бізнес план -в цьому розділі учні знайомляться з поняттям “бізнес-план” та усвідомлюють його необхідність для підприємця.
  2. Генератори ідей – в цьому розділі учні об’єднуються в команди, обирають бізнес-ідею, оцінюють її сильні та слабкі сторони, придумують назву “фірми”, отримують свій “офіс” – сторінку блокнота OneNoteOnline з відкритим доступом редагування для спільної роботи.
  3. Маркетологи – в цьому розділі учні зрозуміють цілі та критерії аналізу ринку певного продукту, усвідомлять важливість заходів маркетингу для успішного ведення бізнесу.
  4. Організатори – на цьому етапі учнями має бути описана технологія виробництва власного продукту, визначені необхідні капітальні ресурси, сировина, трудові ресурси.
  5. Фінансисти – в цьому розділі узагальнюється інформація попередніх розділів у вартісному вигляді, оцінюються витрати, доходи, рентабельність підприємства, формується ціна товару.
  6. Бізнесмени – на основі всієї проробленої роботи формується бізнес-план фірми ( у форматі PowerPointOnline ) та проводиться його захист, зокрема мають бути визначені ризики бізнесу та шляхи їх усунення, а також спрогнозований період окупності та перспективний план.
  7. Інвестори – на початку роботи кожна фірма отримує інвестиційний капітал, який може вкласти в бізнес своїх оппонентів. “Фірма” за яку проголосують найбільшою сумою інвестицій визначається переможцем проекту.

Під час усієї роботи учні можуть задавати питання бізнес-консультанту (вчителю), наприклад в чаті.


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Дистанційна складова, яка відкриває можливість вивести навчання на новий рівень , формування підприємницьких здібностей учнівської молоді, інформаційних, комунікативних та інших компетенцій, сучасна подача матеріалу, використання хмарних сервісів.


Посилання на матеріали

  Опис досвіду, методичні матеріали

  Матеріали Е-курсу

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід.

23 Comment threads
4 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
17 Comment authors
Тетяна ГіджеліцькаIrina БакаленкоGalina OkhotnikСвітлана КострецьВалентина Умрихіна Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Юлія Рохман

Досить цікава ідея.

Юлія Рохман

Думаю можна проводити не тільки доя учнів 11 класу а і 9-10.

Юлія Рохман

Взяла собі на замітку.

Юлія Рохман

Матеріал підібраний вдало.

Оксана Коваленко

Прочитавши матеріал, задумалась….

Оксана Коваленко

Є небезпека втратити частину педагогів, після опрацювання матеріалів. І я згадала про свою мрію. 🙂

Юлія Рохман

Навіть не задумувалася над цим.

Оксана Коваленко

Думаю, дітям сподобається.

Ольга Бузницька

Непогана ідея! Можна використати не тільки на уроках економіки

Людмила Козубай

Цінний матеріал . який можна використати на уроках “Технологій” при виконанні проекту. Зберігаю! Дякую.

Людмила Гунько

Вдячна за матеріал, цікавий

Людмила Гунько

Сьогодні й справді дітей потрібно навчати життєвих компетентностей, нарешті це збагнули.

Володимир Семеняк

Шочу повністю погодитись з Юлією Рохман, можна проводити не тільки для учнів 11 класу а і 9-10.

Алла Ступак

Дякую за цікавий новітній матеріал,який можна використовувати на уроках та позакласній роботі.

Яна Костилєва

Цікаво, але для роботи в середній і старшій школі, малятам ще буде важко(

Світлана Деружинська

Дуже гарна ідея. Потрібно запроваджувати більше таких видів навчання. Нашій країні не вистачає освідчених підприємців, і виховувати їх потрібно якраз зі школи.

Тетяна Спиця

жаль, не працює посилання офіс в практичній частині, чи тільки в мене?!

Тетяна Спиця

Е-курс “Від мрії до власного бізнесу” Обираю Зміст курсу. Розділ ІІ. Перехід до практ част. група отримує робоче місце “офіс”. Перех. за посиланням. На екрані : “Це посилааня більше не працює. Зверніться до власника,щоб отримати нове. Перейдіть до One Drive”

Валентина Умрихіна

Так цікаво Хочеться спробувати.

Валентина Умрихіна

Особливо цінний матеріал для захисту та створення проектів з економіки.

Світлана Кострець

Цікавий матеріал! Навіть філологу є чому повчитися!

Galina Okhotnik

Цікава робота. Я думаю, учні в захваті.

Irina Бакаленко

Цікавий досвід

Тетяна Гіджеліцька

Матеріал корисний та цікавий