Урок з планшетами “Вуглеводи. Глюкоза як представник моносахаридів”



Автор

Ім'я: Куркай Наталія Володимирівна
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: НВК № 148 "Планета Щастя"
E-mail: Natali610102@gmail.com
Профіль Facebook
У конкурсі “Умію вчити”: лауреат

Опис

Текст від автора:

Учні на уроці навчилися ставити мету власного навчання і досягати ії. На уроці учні вивчили новий матеріал. Кожен учень працював у групі над власним завданням, потім його обговоривали. Робота з планшетами на сучасному рівні стимулювала учнів до роботи. Тренувальні вправи виконувались за допомогою сервіса LearningApps.org. Оцінювання власної діяльності проводилось школярами під час заповнення аркуша рефлексії. Мова викладання – російська.

Матеріал

Що найцінніше?

Текст від автора:

Втілення сучасних засобів викладання матеріалу, спонукання учнів до власної творчої роботи, розвиток життевих компетенцій, використання онлайн-сервісів в роботі.

Додаткові посилання

Особливості досвіду

Уміти: вчити
Категорія: цінний досвід
Освітній рівень: середня школа
Тема: планшети і смартфони
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: природничі науки і технології, цифрова грамотність
Наскрізні вміння: проблеми, ризики і рішення, робота в команді
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони

Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:


20 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
20 Comment authors
Алина ДмитриенкоВалентина БорисенкоМарина МазурОлеся ТремасоваHusak Tanya Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Марія Козир

Дякую, за цікавий урок.

Наталія Орел

Урок особливий, дякую!!!

Mariia Samarska

Прекрасна групова робота із використанням дошки Padlet.

Інна Матвєйцева

Гарний урок: різні види та рівні завдань, які забезпечують активізацію учнів під час уроку, робота з дошкою Padlet надає прозорості виконання завдань. Відповідно і оцінювання учнів не матиме ніяких запитань, а стимул працювати активно – зростатиме.

Полина Вишневская

Цікавий досвід! Дякую, що ділитесь ним з колегами.

Galina Okhotnik

Урок – дослідження з різними формами роботи досяг своєї мети. Учням, я думаю, було цікаво вчитись.

Ольга Крупа

Опрацювала із задоволенням! Чудовий урок!

Виктория Галичева

Цікавий урок,гарна розробка,я також люблю працювати з дошкою padlet за організацію колективної роботи учнів!

Antonina Makaruk

Цікавий сучасний урок. Дякую.

Тетяна Гіджеліцька

Дошка Padlet – це своєрідний кейс, який вміщує теорію та практику. Дякую за змістовний урок)

Алла Прокопів

Дякую за гарний матеріал. Я теж вчуся створювати і використовувати вправи зроблені у learningapps.org.

Лариса Головченко

Дякую, цікавий матеріал. Перейняла для себе деякі аспекти ( робота з дошкою Padlet ).

Тетяна Гребньова

Уважаемая Наталья Владимировна, с удовольствием изучала представленный Вами материал! Огромное спасибо! Захотелось поприсутствовать у Вас на уроке в качестве активной ученицы.

Вікторія Артемова

Цікаво. Дякую.

Ірина Коваленко

Дякую за цікавий матеріал.

Husak Tanya

Дуже цікавий матеріал.Особливо мені сподобалися завдання :класифікація вуглеводів, визначення фруктів.Хоча хімію вивчала вже досить давно та всеодно отримала задоволення від виконання завдань) Дякую за цікавий та змістовний матеріал.

Олеся Тремасова

Даже цікавий урок, обов’язково спробую на уроці.

Марина Мазур

Дякую, цікаво, мобільно, викликає інші емоції, ніж традиційний урок. А це важливо!

Валентина Борисенко

Картка самоконтролю – супер! Формувальне оцінювання в дії!

Алина Дмитриенко

Клас.Ви молодці.