Урок “Креслярські інструменти” за технологією змішаного навчання

Автор:

ПІБ:
Крупа Ольга Анатоліївна
Область:
Херсонська
Місце роботи:
Гаврилівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Каланчацької селищної ради Херсонської області
Контакти:
[email protected], https://www.facebook.com/profile.php?id=100011027534380
У конкурсі “Умію вчити”:
лауреат

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: змішане навчання
Освітній рівень: середня школа, професійно-технічна освіта
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: навчання впродовж життя, природничі науки і технології, цифрова грамотність
Наскрізні вміння: критичне мислення, проблеми, ризики і рішення, робота в команді
Інструменти: підручник / посібник / словник / хрестоматія/ довідник / енциклопедія, спеціальне обладнання для лабораторних робіт, інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, аудіо (колонки, мікрофон)


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Представлено використання змішаного навчання при вивченні курсу креслення в 11 класі. ДРозробка реалізована за допомогою сервісу Wizer.me, який дозволяє створювати кожний урок у вигляді інтерактивного робочого аркуша, який можна використовувати і при дистанційному навчанні, і при виконанні домашніх робіт, і при роботі в класі на інтерактивній дошці. Крім того, є чудова можливість організації не тільки індивідуальної чи фронтальної форми роботи, а й групової (у цьому випадку це основна частина уроку, яка реалізується у вигляді веб-квесту). Лекційний матеріал подано у вигляді скрайбінг-роликів та презентацій. Зворотній звязок реалізується за допомогою інтерактивних вправ (заповнити таблицю, взяти участь в дискусії, вставити пропущені слова, сортування тощо).
У перспективі є мета створити повний курс уроків з даного циклу.


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Упровадження змішаного навчання, оригінальна подача матеріалу, розвиток життєвих компетенцій, використання онлайн-сервісів. По-перше, це 100% активність учнів на уроці й поза навчальним кабінетом. Страшокласники прагнуть до самостійності, тому демократичний стиль роботи на уроці повністю відповідає психологічним особливостям. По-друге, використання ІКТ-технологій (тим паче на стандартизованому уроці креслення) дозволяє проводити паралелі технологічного профілю з іншими навчальним предметами, зокрема математикою, історією, економікою тощо. Тобто реалізація STEAM навчання.


Посилання на матеріали

Розробка уроку + інтерактивні вправи

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:

3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
Galina OkhotnikОльга КрупаМарія Козир Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Марія Козир

Коеслення це цікаво.

Ольга Крупа

Практика показує, що після таких уроків діти по-іншому відносяться до навчальних предметів. І це позитивні зміни)))

Galina Okhotnik

Чудова робота. Є чому повчитись. Зацікавив сервісу Wizer.me. Дякую