Урок хімії за моделлю змішаного навчання “Станційна ротація”



Автор

Ім'я: Окулова Оксана Володимирівна
Область: Львівська
Місце роботи: Опорний заклад "Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І. Франка"
Профіль Facebook

Опис

Урок “Фізичні та хімічні властивості неметалів. Алотропія”, 10 клас. У блозі вчителя учні ознайомилися з презентацією по темі, об’єдналися в групи. На початку уроку кожна група отримала маршрутний лист із завданнями. Учитель пояснив принцип роботи й мету уроку. Кожна група по черзі повинна була пройти 3 станції: історичну, фізичну й хіміко-технологічну за 7-8 хв. На кожній станції учасники груп виконували свої завдання та заповнювали виділене їм місце в робочому аркуші. Необхідну інформацію учні шукали в підручнику та Інтернеті за посиланнями від учителя. Після завершення заповнені аркуші вивісили на дошці й представники груп звітували про роботу. Учитель узагальнив отримані результати і разом з учнями визначив спосіб повторення й виконання домашнього завдання. Учні отримали картки для самооцінки, оцінили групову та індивідуальну роботу.

Відео

Що найцінніше?

Текст від автора:

Технологія змішаного навчання, розвиток компетентностей (робота в групах, пошук і аналіз інформації, уміння презентувати та ін.)

Особливості досвіду

Уміти: вчити
Категорія: цінний досвід
Освітній рівень: середня школа
Тема: змішане навчання
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: навчання впродовж життя
Наскрізні вміння: критичне мислення, логічний захист позиції, робота в команді
Інструменти: інтернет-ресурси, без ІКТ

Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:


6 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
Vera SmirnovaЛюдмила СтоляренкоПоліна ІвченкоТатьяна АндриевскаяGalina Okhotnik Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Galina Okhotnik

Доречно використані методи і прийоми навчання на уроці

Татьяна Андриевская

креативно

Поліна Івченко

дуже сподобався урок його презентація

Поліна Івченко

дуже сподобався урок,який закріпив бажання оволодіти цим методом.

Людмила Столяренко

Дуже цікаво. Урок сподобався

Vera Smirnova

Урок цікавий, учні на уроці активні, вдало використано дослід. Учитель стимулює роботу учнів, важливе значення має самооцінка і взаємооцінювання результатів роботи учнів на уроці.