Урок математики в 2 класі за моделлю змішаного навчання “Станційна ротація”



Автор

Ім'я: Тетяна Дацко
Область: Херсонська
Місце роботи: Великолепетиська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Відео

Що найцінніше?

Реалізація технології змішаного навчання.

Особливості досвіду

Уміти: вчити
Категорія: цінний досвід
Освітній рівень: початкова школа
Тема: змішане навчання
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: математична грамотність
Наскрізні вміння: робота в команді
Інструменти: інтернет-ресурси, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, без ІКТ

Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:


10 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
Поліна ІвченкоЛеся НеумитаМарія КозирТатьяна АндриевскаяВалентина Борисенко Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Марія Козир

Цікавий урок, рекомендую колегам – вчителям початкових класів.

Людмила Скорик

Можна було б помінятися завданням тим групам, які вже виконали свою роботу

Віра Журавель

Щось не бачу дошки у класі причому тут все що вони роблять .???Лише 1 ноутбук? А що далі ?

Світлана Гушуляк

Ті діти , які швидше виконали завдання… на скільки їм було цікаво?

Galina Okhotnik

Технологія змішаного навчання у 2 класі – це чудово!

Валентина Борисенко

Чудова форма роботи. Та вчителю треба бути більш мобільнішим, зайняти дітей , щоб не нудились, поміняти на ходу завдання, ускладнити, попросити поділитись думками чи пояснити процес їх діяльності. ” Я не зрозуміла…., ” як це ви робили?” , ” а якби так покласти..” Біля парт я б поставила стілець для вчителя . Учитель має бути партнером, учасником навч. діяльності , не керівником.

Татьяна Андриевская

сучасним дітям цікаво

Марія Козир

Чудова форма роботи.

Леся Неумита

Мені сподобалось.

Поліна Івченко

сама ідея ( змішаного ) цікава та корисна , але чомусь провисла ланка з компом ? може занадто легко було першим групам?