Урок математики в 2 класі за моделлю змішаного навчання “Станційна ротація”

Автор:

ПІБ:
Тетяна Дацко
Область:
Херсонська
Місце роботи:
Великолепетиська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: змішане навчання
Освітній рівень: початкова школа
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: математична грамотність
Наскрізні вміння: робота в команді
Інструменти: інтернет-ресурси, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, без ІКТ


 Сутність досвіду

Відеозапис уроку


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Технологія змішаного навчання.

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:

7 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
8 Comment authors
Татьяна АндриевскаяВалентина БорисенкоGalina OkhotnikСвітлана ГушулякІван Іванов Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Марія Козир

Цікавий урок, рекомендую колегам – вчителям початкових класів.

Людмила Скорик

Можна було б помінятися завданням тим групам, які вже виконали свою роботу

Віра Журавель

Щось не бачу дошки у класі причому тут все що вони роблять .???Лише 1 ноутбук? А що далі ?

Світлана Гушуляк

Ті діти , які швидше виконали завдання… на скільки їм було цікаво?

Galina Okhotnik

Технологія змішаного навчання у 2 класі – це чудово!

Валентина Борисенко

Чудова форма роботи. Та вчителю треба бути більш мобільнішим, зайняти дітей , щоб не нудились, поміняти на ходу завдання, ускладнити, попросити поділитись думками чи пояснити процес їх діяльності. ” Я не зрозуміла…., ” як це ви робили?” , ” а якби так покласти..” Біля парт я б поставила стілець для вчителя . Учитель має бути партнером, учасником навч. діяльності , не керівником.

Татьяна Андриевская

сучасним дітям цікаво