Урок математики в 2 класі за моделлю змішаного навчання “Станційна ротація”
Автор:
ПІБ:
Тетяна Дацко
Область:
Херсонська
Місце роботи:
Великолепетиська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Характеристика:
Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: змішане навчання
Освітній рівень: початкова школа
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: математична грамотність
Наскрізні вміння: робота в команді
Інструменти: інтернет-ресурси, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, без ІКТ
Сутність досвіду
Відеозапис уроку
Що в цьому досвіді є інноваційним?
Технологія змішаного навчання.
Рекомендовані міні-курси
Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:
Цікавий урок, рекомендую колегам – вчителям початкових класів.
Можна було б помінятися завданням тим групам, які вже виконали свою роботу
Щось не бачу дошки у класі причому тут все що вони роблять .???Лише 1 ноутбук? А що далі ?
це відео ілюструє змішане навчання. навіщо дошка?
Ті діти , які швидше виконали завдання… на скільки їм було цікаво?
Технологія змішаного навчання у 2 класі – це чудово!
Чудова форма роботи. Та вчителю треба бути більш мобільнішим, зайняти дітей , щоб не нудились, поміняти на ходу завдання, ускладнити, попросити поділитись думками чи пояснити процес їх діяльності. ” Я не зрозуміла…., ” як це ви робили?” , ” а якби так покласти..” Біля парт я б поставила стілець для вчителя . Учитель має бути партнером, учасником навч. діяльності , не керівником.
сучасним дітям цікаво