Проект з природознавства “Кока-кола: користь чи шкода?”

Автор:

ПІБ:
Дубовик Інна Валентинівна
Область:
Донецька
Місце роботи:
Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа - інтернат № 37
Контакти:
[email protected],
У конкурсі “Умію вчити”:
лауреат

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: проектне навчання
Освітній рівень: середня школа
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: екологія і здоров'я, цифрова грамотність, соціальність
Наскрізні вміння: робота в команді, творчість
Інструменти: підручник / посібник / словник / хрестоматія/ довідник / енциклопедія, спеціальне обладнання для лабораторних робіт, інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера


 Сутність досвіду


 Доступ закрито.
Щоб побачити матеріали, увійдіть або зареєструйтесь.

Опис

Текст від автора:

Проект: «Кока – Кола». Користь чи шкода?» сприяє формуванню у дітей з особливими освітніми потребами (15-16 років) стійких переконань щодо шкідливого впливу «Кока – Коли» на організм людини.

В результаті проектної діяльності учні набули нові знаня з проблеми, вміння працювати з інформацією, проводити дослідження, оформлювати отримані результати в PowerPoint. Вихованці 9-х класів отримали досвід толерантного ставлення до однокласників з меншим рівнем пізнавальних можливостей. Навчальне відео, створене на основі проведених досліджень, викликало у школярів відчуття задоволення.


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Залучення учнів з особливими освітніми потребами до проектної діяльності. Спрямування вихованців школи-інтернату на життєвоважливі потреби щодо збереження фізичного здоров’я.


Посилання на матеріали

Опис і план проекту

Відео

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:

17 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
15 Comment authors
Тетяна ГоріславецьМарія КозирОлена ПисьменнаЛеся ЛесяIryna Pakhomova Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Марія Козир

Цікавий проект.

Валентина Клейменова

Цікавий ресурс

Марія Козир

Повчальне відео, яке вчить толерантності.

Світлана Кострець

Думаю, що проект: «Кока – Кола». Користь чи шкода?» буде цікавий не лише для дітей з особливими освітніми потребами.

Юлія Рохман

Так, він корисний для дітей будь якого віку і навіть для дорослих.

Валентина Олійник

Дуже гарна ідея для проекту. Дітям це цікаво. Думаю моїм теж сподобається)

Світлана Дмитрієва

Дуже цікавий та корисний проект.

Ірина Сітькова

Вдало організована практична діяльність – ключ до формування не тільки здорового способу життя, а й критичного мислення. Цікавий проект.

Людмила Скорик

Цікаво і пізнавально

Galina Okhotnik

Діти добре попрацювали. Чудовий результат

Юлія Рохман

Гарна тема. Можна використати і на виховну годину.

Ольга Крупа

Можна взяти цю тему і на математику, зокрема тема “Нерівності”. Порівняти допустимі номи і показники вмісту тих чи інших компонентів, зробити висновок. “Математичний ревізор”)))

Valery Voronov

+

Iryna Pakhomova

Медичні фахівці попереджали нас про наслідки Coca-Cola та споживання безалкогольних напоїв протягом багатьох років. Хоча це, здається, не впливає на людей та їх звички. Це 10 речей, які трапляються з вашим тілом, коли ви п’єте Coca Cola. https://www.youtube.com/watch?v=jccRpmjaxDI
Дякую за проект.

Iryna Pakhomova
Леся Леся

Молодці! чудовий проект! дуже показово і зрозуміло для будь-якого віку.

Олена Письменна

Цікаве рішення.

Марія Козир

Чудовий проект, сподобався учням.

Тетяна Горіславець

Дуже цікавий пізнавальний проект.