Урок “Повторення і узагальнення вивченого про займенник” з використанням формувального оцінювання



Автор

Ім'я: Братащук Неля Степанівна
Область: Волинська
Місце роботи: Боратинська ЗОШ І ступеня
E-mail: boratun_sch@ukr.net

Опис

Текст від автора:

Кожний урок – це кропітка, наполеглива праця душі вчителя, без якого неможливе досягнення мети. Цей конспект уроку з використання інтерактивних методів, формувального оцінювання стане в нагоді кожному сучасному вчителю, допоможе зацікавити дітей, показати свої знання.

Матеріал

Що найцінніше?

Текст від автора:

Маршрутний лист, який використовується для формуючого оцінювання протягом всього уроку.

Додаткові посилання

Особливості досвіду

Уміти: вчити
Категорія: цінний досвід
Освітній рівень: початкова школа
Цілі: узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: навчання впродовж життя, рідна та державна мови
Наскрізні вміння: критичне мислення, логічний захист позиції
Інструменти: робочі аркуші / роздаткові матеріали для опрацювання, без ІКТ

Рекомендовані міні-курси

Щоб побачити матеріали, відкрийте доступ до будь-якого з цих міні-курсів:


19 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
19 Comment authors
Поліна ІвченкоЛариса ШутьNatalya KulchikovskaОксана КовачТетяна Таран Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Світлана Деружинська

Цікавий активний урок. Маршрутний лист створено в якому інструменті?

Юлія Рохман

Як я бачу, то маршрутний лист створено у Ворді. Стрічка Вставка –> Фігура –> “звезды и ленты”, там вибираєте потрібну фігуру. Потім в середині її додаєте таблицю.

Світлана Деружинська

я подумала, що він інтерактивний

Людмила Скорик

Цікавий урок. Маршрутний лист – новеньке для мене. Буду практикувати. Дякую)

Жанна Кресан

Цікавий урок. Дещо змінивши, можна використати для змішаного навчання.

Galina Okhotnik

Я думаю, що учням було цікаво на уроці.

Світлана Сушко

маршрутні оціночні листи використовую на уроках-квестах, і як підсумки роботи на уроці

Марія Козир

Цікавий змістовний урок.

Тетяна Гіджеліцька

Цікаво

Марія Козир

Дуже цікавий урок. Дякую.

Світлана Сорочинська

Дуже сподобався матеріал уроку. Дякую!

Тетяна Гребньова

Благодарю за представленный материал. Хорошая идея с маршрутным листом.

Тетяна Костюченко

Цікава ідея. Спробую.

Виктория Чистоклетова

Мені сподобалось. Обов’язково спробую.

Ірина Літвінова

Дуже просто і цікаво, можна застосовувати не лише у початковій школі, а і на уроках у базовій школі. Думаю можна буде реалізувати на уроках фізики у 7 класі.

Вика Ключко

Цікавий урок! Дуже сподобався маршрутний лист, обов’язково використаю!

Тетяна Таран

Цікаві назви станцій. Не зрозуміло, який формат записів учнів.

Оксана Ковач

Цікаво й практично.

Natalya Kulchikovska

Періодично теж використовую маршрутні листи для самооцінювання та взаємооцінювання. Вони служать певним алгоритном дій.

Лариса Шуть

Маршрутний лист-це нова форма роботи для мене.Обов язково використаю в своїй роботі, для початку ,на уроці “Я досліджую світ”

Поліна Івченко

Дуже цікаво.