Урок “Повторення і узагальнення вивченого про займенник” з використанням формуючого оцінювання



Автор

Ім'я: Братащук Неля Степанівна
Область: Волинська
Місце роботи: Боратинська ЗОШ І ступеня
E-mail: [email protected]

Опис

Текст від автора:

Кожний урок – це кропітка, наполеглива праця душі вчителя, без якого неможливе досягнення мети. Даний конспект уроку з використання інтерактивних методів, формуючого оцінювання стане в нагоді кожному сучасному вчителю, допоможе зацікавити дітей, показати свої знання .

Матеріал

Що найцінніше?

Текст від автора:

Маршрутний лист, який використовується для формуючого оцінювання протягом всього уроку.

Додаткові посилання

Особливості досвіду

Уміти: вчити
Категорія: цінний досвід
Освітній рівень: початкова школа
Цілі: узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: навчання впродовж життя, рідна та державна мови
Наскрізні вміння: критичне мислення, логічний захист позиції
Інструменти: робочі аркуші / роздаткові матеріали для опрацювання, без ІКТ

Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:


8 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
8 Comment authors
Марія КозирТетяна ГіджеліцькаСвітлана СушкоGalina OkhotnikЖанна Кресан Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Світлана Деружинська

Цікавий активний урок. Маршрутний лист створено в якому інструменті?

Юлія Рохман

Як я бачу, то маршрутний лист створено у Ворді. Стрічка Вставка –> Фігура –> “звезды и ленты”, там вибираєте потрібну фігуру. Потім в середині її додаєте таблицю.

Світлана Деружинська

я подумала, що він інтерактивний

Людмила Скорик

Цікавий урок. Маршрутний лист – новеньке для мене. Буду практикувати. Дякую)

Жанна Кресан

Цікавий урок. Дещо змінивши, можна використати для змішаного навчання.

Galina Okhotnik

Я думаю, що учням було цікаво на уроці.

Світлана Сушко

маршрутні оціночні листи використовую на уроках-квестах, і як підсумки роботи на уроці

Марія Козир

Цікавий змістовний урок.

Тетяна Гіджеліцька

Цікаво

Марія Козир

Дуже цікавий урок. Дякую.