Тренінгові вправи для відновлення емоційного стану дітей у кризових ситуаціях

Автор:

ПІБ:
Дремко Ірина Петрівна, Сокор Світлана Сергіївна
Область:
Вінницька
Місце роботи:
КЗ  “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської
ради”
Контакти:
[email protected]
Персональний сайт
У конкурсі “Умію вчити”:
"золотий" переможець

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: методика проведення тренінгів
Освітній рівень: середня школа
Цілі: формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: екологія і здоров'я, соціальність
Наскрізні вміння: проблеми, ризики і рішення, емоційний інтелект, робота в команді
Інструменти: крейдова дошка / фліпчарт / ватман, робочі аркуші / роздаткові матеріали для опрацювання, спеціальне обладнання для лабораторних робіт, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Актуальність кризової проблематики обумовлена низкою факторів, найбільш гострим з яких є збройний конфлікт на Сході України. Переживання кризи відбувається на всіх рівнях життєдіяльності особистості – фізичному, соціальному, психологічному, професійному, інтелектуальному та духовному. Тому сьогодні проблема виходу з кризи набуває величезне значення.

Виходячи з поставленої проблеми перед психологічною службою комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради» постали наступні завдання:

1. Ознайомитись з теоретичними основами підтримки дітей в умовах кризових ситуацій в психологічній та педагогічній літературі.

2. Розробити технологію регуляції емоційних станів дітей в умовах кризових ситуацій в закладі.

3. Впровадити технологію у практику роботи психологічної служби закладу.

4. Створити навчально-методичне забезпечення технології регуляції емоційних станів дітей в умовах кризових ситуацій.


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Наша робота вирізняється актуальністю даної проблеми. Під час тренінгових занять в учнів підвищується почуття впевненості в собі, учасники вчаться стабілізувати внутрішній стан, формують навички позитивного мислення, підвищують самооцінку.


Посилання на матеріали

  Методичні матеріали

  Відгук про апробацію

  Винагорода

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід.

14 Comment threads
3 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
13 Comment authors
Тетяна ТітенкоОльга КрупаОлеся МельничукМарія КозирСвітлана Кострець Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Юлія Рохман

Не можу подивитися матеріали, потребує доступу у профіль Майкрософт.

Юлія Рохман

Не кожет має профіль Майкрософт. Багатьом він просто не потрібний.

Оксана Коваленко

Підтримую. Хоч і маю акаут Майкрософт, але дуже рідко ним користуюся.

Наталія Москаленко

Я теж акаунтом Майкрасофт користуюсь дуже рідко.

Оксана Коваленко

Готую матеріал про волонтерство з виховної роботи, Ваші напрацювання корисні для мене.Дякую.

Ольга Бузницька

Актуальність матеріалу досить важліва у сучасній школі, але матеріали можна подивитись тільки за допомогою Майкрософта

Людмила Гунько

Чомусь не пускає на мій профіль(((

Володимир Семеняк

Профіль Майкрософт вартує великої уваги, варто підключити. В поєднанні з Офіс 365 — то є велика сила.

Уляна Німчук

Чому неможливо переглянути методичні матеріали?

Юлія Рохман

Їх можна переглянути, якщо маєте профіль Майкрософт

Марія Козир

Дякую, за цікаві вправи на заняттях.

Світлана Кострець

Відновлювати емоційний стан потрібно не лише учням, а деколи й учителям. Дякую за цікавий матеріал!

Марія Козир

Цікаві вправи.Чекаю міні-курси.

Олеся Мельничук

Такі вправи можна використати як і в роботі з дітьми, так і з дорослими. На жаль, ми не вміємо належно оцінювати себе чи сказати про себе щось хороше.

Ольга Крупа

Гарні вправи — неодмінно скористаюся.

Тетяна Тітенко

Методичні матеріали цікаві і змістовні. Дякую.