Тренінгові вправи для відновлення емоційного стану дітей у кризових ситуаціях

Автор:

ПІБ:
Дремко Ірина Петрівна, Сокор Світлана Сергіївна
Область:
Вінницька
Місце роботи:
КЗ  “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської
ради”
Контакти:
[email protected]
Персональний сайт
У конкурсі “Умію вчити”:
"золотий" переможець

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: методика проведення тренінгів
Освітній рівень: середня школа
Цілі: формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: екологія і здоров'я, соціальність
Наскрізні вміння: проблеми, ризики і рішення, емоційний інтелект, робота в команді
Інструменти: крейдова дошка / фліпчарт / ватман, робочі аркуші / роздаткові матеріали для опрацювання, спеціальне обладнання для лабораторних робіт, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Актуальність кризової проблематики обумовлена низкою факторів, найбільш гострим з яких є збройний конфлікт на Сході України. Переживання кризи відбувається на всіх рівнях життєдіяльності особистості – фізичному, соціальному, психологічному, професійному, інтелектуальному та духовному. Тому сьогодні проблема виходу з кризи набуває величезне значення.

Виходячи з поставленої проблеми перед психологічною службою комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради» постали наступні завдання:

1. Ознайомитись з теоретичними основами підтримки дітей в умовах кризових ситуацій в психологічній та педагогічній літературі.

2. Розробити технологію регуляції емоційних станів дітей в умовах кризових ситуацій в закладі.

3. Впровадити технологію у практику роботи психологічної служби закладу.

4. Створити навчально-методичне забезпечення технології регуляції емоційних станів дітей в умовах кризових ситуацій.


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Наша робота вирізняється актуальністю даної проблеми. Під час тренінгових занять в учнів підвищується почуття впевненості в собі, учасники вчаться стабілізувати внутрішній стан, формують навички позитивного мислення, підвищують самооцінку.


Посилання на матеріали

  Методичні матеріали

  Відгук про апробацію

  Винагорода

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід.