Урок у початковій школі з використанням інтерактивної дошки



Автор

Ім'я: Соколова Наталія Миколаївна
Область: Сумська
Місце роботи: Баницький НВК: ЗОШ І – ІІІ ст., ДНЗ “Барвінок”

Опис

Урок математики “Морська подорож”.

Фіналіст конкурсу на кращий урок з використанням інтерактивної дошки або інтерактивної панелі Intboard.

Відео

Особливості досвіду

Уміти: вчити
Категорія: цінний досвід
Освітній рівень: дошкільна освіта, початкова школа
Тема: інтерактивна дошка
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції
Інструменти: проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, інтерактивна дошка

Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:


66 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
63 Comment authors
Оксана КурилоТетяна КостюченкоАнна КисляковаАлла ПрокопівСвітланаІ Остапчук Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Людмила Скорик

Дітям подобається цей вид діяльності

Наталія Тищенко

Дошка – прекрасний інструмент для роботи, але, на мою думку, клас(13 учнів)пасивно очікує на можливість підійти до неї.

Любов Лазарович

Це не урок НУШ. Вчителька старалась, але скучно навіть мені.

Марія Козир

Урок сподобався.

Олена Ридош

Креативно, діти задоволені , мети учителем досягнуто

Тамара Харченко

З нетерпінням чекаю, коли вже й сама буду так вправно працювати з інтерактивною дошкою! Дякую за переглянутий урок!

Оля Носова

Цікаво працювати з дошкою! А з планшетами, ще краще коли дітей мало!

Валентина Клейменова

Цікавий ресурс.

Galina Okhotnik

Не залежно від віку учням подобається все нове

Юлія Рохман

Старші школярі менш реагують на оновлення. А от початкова і середня ланки з задоволенням.

Galina Okhotnik

Мені здається, що це залежить не від віку учня, а від нас, вчителів, наскільки ми змогли зацікавити.

Марія Пасічник

Робота з такими дошками допомагає педагогам полегшити засвоєння матеріалу, зробити освітній процес більш цікавим.

Лариса Синиця

Мені подобається поведення уроків із використанням інтерактивної дошки. Тому проходжу курс, як працювати із дошкою і буду використовувати на своїх уроках. А вчителі на відео, які представили свої уроки – молодці!

Раїса Озеранська

Дякую за відео.

Таїсія Лисюк

Цікаві прийоми роботи на інтерактивній дошці, дітям подобається. Дякую за відео

Тетяна Нетяженко

Дякую за видео.

Мирослава Маліновська

Дякую за відео.

Мирослава Маліновська

Дякую за те, що поділились досвідом.

Olena Oliinyk

Цікавий матеріал щодо можливостей створення завдань для інтерактивної дошки, дякую.

Наталя Чаркіна

Дякую. Було дуже цікаво.

Valeria Kaplenko

Колосальний обсяг роботи пророблено учителем. Молодчина. Хотілося, щоб і діти мали більше змоги практично удосконалювати свої навички (картки, зошити, планшети…)

Татьяна Добровольская

Дякую, дуже сподобався урок. Теж вже хочу навчитися так володіти.

Тетяна Лазарєва

Дякую за відіо. Сподіваюсь, що використання дошки у середній і старшій школі не тільки полегшить роботу вчителя, а і сподобається учням.

Любов Кричун

Гарний урок!

Світлана Осінна

Урок дуже цікавий. Але вважаю недоліком , що діти протягом уроку пасивно спостерігають. А як же робота у зошиті ?

Nataly Shevchuk

Дуже хочу навчитися працювати із дошкою,урок стає цікавішим для дітей,а особливо,для сучасних,які не уявляють життя без сучасних технологій)

наталія нівіна

Цікаво. Я теж хочу навчитися працювати з цим ресурсом

Світлана Осінна

Який живий урок! Інтерактивна дошка – це потужна мотивація до навчання!

Наталія Зроль

Гарний урок. Молодці і діти, і вчителька. У мене нещодавно з’явилася інтерактивна дошка. Хочу якнайшвидше навчитися працювати з нею.

Марина Січкар

Цікава ідея уроку.

Ірина Іванців

Насамперед, велике спасибі учителю.
Справді мотиваційне відео. Хочеться більше дізнатися про програми, які використовуються для даних та інших видів роботи на уроці.
Впевнена, що результативність таких уроків – висока!

Вікторія Сас

Дякую за наданий матеріал. Можливості. які несе робота з інтерактивною дошкою, безмежні. Сподіваюся, що й сама буду впевненим користувачем

Антонина Сливканич

вправи цікаві, але їх забагато на одному уроці

анна кукса

на уроці використані цікаві інтерактивні дії.

Tetiana Holovan

Використання інтерактивної дошки на уроці – це цікаво. Захоплює… Хочу навчитись…
Але працювати з нею цілий урок, думаю, не варто.

Тетяна Глєбова

Малечі цікаво

Ірина Гринь

Захоплюючий урок для сучасних дітей. Інтерактивна дошка надає дуже велику кількість можливостей. Але ж використання її протягом всього уроку не доцільно, утримати дитячу увагу одним методом дуже складно та не ефективно.

Оксана Сульжина

У дітей була мотивація-Бути біля дошки!Зажди цікаво долатбувати знання не традиційними методами.Мета вчителя досягнута!

Ольга Підборочинська

Підібрано багато цікавих завдань, пророблена колосальна робота вчителя, діти задоволені і з нетерпінням чекали виходу до дошки

Олена Юрченко

Дякую, що поділились своїм досвідом та ідеєю.

Олена Юрченко

Головне, щоб діти працювали із захопленням

Наталія Берестецька

Мені сподобалися різні завдання на дошці! дещо можна запозичити. Але хотілося б навчитися самому!Дякую!

Наталія Копинець

Дуже корисне завдання на закріплення складу числа 6

Viktoriya Chekmak

Цікаво

Олена Колмикова

робота для дітей цікава, але менй здається, що для великого класу , потрібне альтернативне завантаження учнів.

Светлана Мальченко

Мені здається, що вчитель просто намагалася показати колегам якнайбільше завдань по використанню дошки. На звичайному уроці їх кількість, і головне ,одномананітність можна скоротити.

Ірина Омельченко

Цікаві, навчальні завдання для учнів

Наталія Воробйова

Досвід вчителя змотивував мене до використання інтерактивної дошки на уроках фізики, особливо в 7-8 класах.

Galina Okhotnik

Цікаві ідеї. Дякую!

Виктория Ярко

Урок- набір завдань (навіщо дітям планшети?і що роблять інші коли хтось працює біля дошки?)і де новий матеріал?

Татьяна Кобзарева

Побачила, що учні володіють навичками працювання з інтерактивною дошкою, але це підсумковий урок, а не заявлений “вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції”. І ще подорож це інтрига, а тут окремі сцени, хоч й дуже цікаво, але як раніше вчитель робив з презентацією та викликом до дошці. Тому й у рефлексії не має красного стикера.

Наталя Гаврашенко

Дякую за урок з використанням інтерактивної дошки, сподобався