Урок з елементами тренінгу “Мій вибір життєвого шляху”
Автор:
ПІБ:
Пузиревич Катерина Валентинівна
Область:
Запорізька
Місце роботи:
ГО "Творчий союз акмеологів"
Контакти:
[email protected], https://www.facebook.com/profile.php?id=100009779774848, http://novosvit.pp.ua/
У конкурсі “Умію вчити”:
лауреат
Характеристика:
Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: методика проведення тренінгів, мотивація учнів
Освітній рівень: середня школа, професійно-технічна освіта
Цілі: формувати уміння, навички, компетенції, виховувати
Ключові компетентності: соціальність
Наскрізні вміння: робота в команді
Інструменти: крейдова дошка / фліпчарт / ватман, робочі аркуші / роздаткові матеріали для опрацювання, інтернет-ресурси, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, аудіо (колонки, мікрофон)
Сутність досвіду
Опис
Текст від автора:
Вік учнів: 13 – 18 років
Мета розробки:
1. Формування у підлітків активної життєвої позиції і високої громадянської відповідальності.
2. Сприяння накопиченню учнями досвіду конструктивних взаємовідносин з оточуючим світом.
Що в цьому досвіді є інноваційним?
Текст від автора:
Розробка акмеологічного тренінгу; допомога учням у підлітковому віці дізнатися про свою мету у житті, своє призначення; створення відео (наочності); розвиток життевої компетентності.
Рекомендовані міні-курси
Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:
Дякую за цікаву розробку
Дякую за цікавий матеріал.
Дуже цікавий матеріал.Дякую автору.
моя зараз у десятому класі, можна класному керівнику запропонувать з дітьми погратись
Цікаво
Дякую. Матеріал зацікавив
Дякую, змістовний урок, застосую в своїй роботі.
Дякую за цікаві ідеї. Для мене Ваші матеріали сьогодні дуже актуальні.
Дякую за хороший матеріал!