Батьківські збори з елементами тренінгу

Автор:

ПІБ:
Усенко Ірина Сергіївна, Пилипенко Лариса Григорівна
Область:
Дніпропетровська
Місце роботи:
НВК №1
Контакти:
[email protected], https://www.facebook.com/irin.usenko?ref=bookmarks, tqljuhfasrf.blogspot.com
У конкурсі “Умію вчити”:
переможець за версією партнерів

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: методика проведення тренінгів, робота з батьками
Освітній рівень: середня школа
Цілі: формувати уміння, навички, компетенції
Ключові компетентності: соціальність
Наскрізні вміння: емоційний інтелект, робота в команді
Інструменти: проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, аудіо (колонки, мікрофон)


 Сутність досвіду


 Доступ закрито.
Щоб побачити матеріали, увійдіть або зареєструйтесь.

Опис

Текст від автора:

Зустрічі з батьками завжди є відповідальними та необхідними для правильної побудови навчально-виховного процесу і в класі, і в школі. Співдружність з сім’єю – одне з першочергових завдань, мабуть, у кожному навчальному закладі. Сучасне життя спонукає до урізноманітнення та оновлення форм спільної роботи з батьками. Використання різних форм і методів, залучення батьків до співпраці, творчість педагогів, дипломатичність – запорука успішної взаємодії школи і родини.

Під час заходу батьки разом з класними керівниками намагались знайти правильний шлях у спілкуванні з дітьми. Цьому сприяли численні вправи, метою яких було сприяння згуртованості батьків та створення комфортної атмосфери для успішної роботи, обґрунтування необхідності вироблення та дотримання правил спільної роботи, ознайомлення батьків з особливостями вербального та невербального спілкування, оволодіння ними позитивною мовою спілкування. Епіцентром зборів стала спільна інтелектуальна сімейна гра «Що? Де? Коли?», під час якої склад гравців постійно змінювався. Саме завдяки цій вправі, батьки зрозуміли, що постійно «тиснуть» на своїх дітей, і самостійно дійшли висновку, що кожен підліток має право відстоювати власну думку, навіть, якщо вона не співпадає з думкою батьків.

 


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Відхід від лектроської форми роботи з батьками до тренінгової. Окрім цього, збори були різновікові: батьки учнів 8-го класу, батьки учнів 11-го класу, самі учні цих класів. Об’єднавши батьків різновікових дітей, ми намагались показати, що проблеми у спілкуванні батьків і дітей не залежать від віку дитини, ці проблеми виникають, в першу чергу, через нерозуміння батьками своїх дітей та їх потреб.


Посилання на матеріали

Опорна презентація

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід:

4 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
Валентина СамоноваТетяна ТітенкоGalina OkhotnikТетяна Гіджеліцька Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Тетяна Гіджеліцька

Цікаві матеріали. Тренінг – вдала форма для роботи не лише з батьками, але й педагогами, учнями. Тренінг об’єднує учасників, дає можливість кожному проявити себе, забути про бар’єри, зробити висновки.

Galina Okhotnik

Корисна форма роботи з батьками. Дякую

Тетяна Тітенко

Дякую за цікаві матеріали для проведення батьківських зборів. Тема надзвичайно актуальна. Спробую використати окремі вправи у своїй роботі.

Валентина Самонова

беру на замітку