Інтегровані краєзнавчі дослідження

Автор:

ПІБ:
Копилець Євгеній Вікторович
Область:
Полтавська
Місце роботи:
Полтавський обласний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді
Контакти:
[email protected]
Профіль у Facebook 
У конкурсі “Умію вчити”:
"золотий" переможець

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: проектне навчання, компетентності ХХІ ст.
Освітній рівень: позашкільна освіта
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: екологія і здоров'я, природничі науки і технології
Наскрізні вміння: ініціативність, проблеми, ризики і рішення, робота в команді
Інструменти: підручник / посібник / словник / хрестоматія/ довідник / енциклопедія, спеціальне обладнання для лабораторних робіт, інтернет-ресурси, без ІКТ


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Маю та поширюю досвід організації інтегрованих краєзнавчих досліджень. Саме вони є сприятливими для формування ключових компетентностей учнівської молоді, для цілісного осягнення дійсності. В описі досвіду наведено конкретні приклади досліджень, у яких географічні аспекти поєднувалися з екологічними, геологічними, зоологічними, історичними, етнографічними. Виділено значущі спільні ознаки цих досліджень: усі вони є цілісними, завершеними та результативними; у всіх дослідженнях географічний компонент зберіг власну специфіку; кожен описаний зразок пошукової діяльності учнівської молоді, окрім пізнавальної, мав і виразну виховну значущість.


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Свідоме спрямування у позашкіллі дитячого пізнання на комплексне, інтегроване, а не вузькопрофільне краєзнавство є інноваційним, компетентнісно зорієнтованим, його результативність виразно засвідчена. Завдяки обстоюваному підходу перед моїми вихованцями з невеликої сільської школи (менше сотні учнів середньої та старшої ланок) відкрилися нові горизонти, він забезпечив їхнє інтелектуальне та особистісне зростання.


Посилання на матеріали

  Опис досвіду

  Публікації

  Фото

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід.

Наразі рекомендованих міні-курсів немає
13 Comment threads
2 Thread replies
3 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
Ольга КрупаМарія КозирЛюдмила ГунькоІван ІвановГалина Кияшко Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Юлія Рохман

Перегляд матеріалів потребує профіль Майкрософт.

Оксана Коваленко

Цікавий напрямок роботи.

Юлія Рохман

Хоча і не наша спеціальність, але матеріали можна було б переглянути.

Ольга Бузницька

Без Майкрософт не зайти…шкода

Ольга Бузницька

шкода, що потрібен Майкрософт…але що стосується природознавчого матеріалу, то мої міські діти з задоволенням йдуть на урок біології на шкільному подвір’ї, уважно слухають, записують все у записнички та виконують завдання групами по різних напрямках, можлива інтеграція

Людмила Гунько

Краєзнавча тема стає сьогодні
Популярною

Людмила Гунько

Чомусь через свою платформу Майкрософт не пускає

Тамара Чиряк

Чомусь через свою платформу Майкрософт не пускає

Наталія Москаленко

Цікавий напрямок і ця тема насьогодні популярна

Галина Кияшко

Тема потрібна, та нажаль не змогла увійти, щоб ознайомитись.

Людмила Гунько

Дізнаватися про свій край щось нове завжди цікаво

Марія Козир

Краєзнавча робота – це завжди цікаво.

Ольга Крупа

Активні форми роботи на уроці, дослідницька діяльність! Дякую автору за напрацювання!