Використання онлайн-інструментів для дистанційного навчання

Автор:

ПІБ:
Сав’яненко Марія Олексіївна
Область:
Полтавська
Місце роботи:
Пирятинська ЗШ І-ІІІ ст. № 4
Контакти:
[email protected]
Профіль у Facebook 
Персональний сайт
У конкурсі “Умію вчити”:
"золотий" переможець

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: інноваційний досвід
Тема: дистанційне навчання
Освітній рівень: середня школа
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: математична грамотність, навчання впродовж життя
Інструменти: підручник / посібник / словник / хрестоматія/ довідник / енциклопедія, інтернет-ресурси, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, комп. пристрій учня вдома та Інтернет, аудіо (колонки, мікрофон)


 Сутність досвіду

Опис

Текст від автора:

Мій досвід геніально простий. Коли в минулому році школа закрилась на карантин і всі підскакували аж до неба, що ми маємо додаткові канікули, я теж раділа, бо настала чудова нагода цей час використати для втілення в життя однієї з давніх ідей – спробувати вчити учнів дистанційно.

Дистанційне навчання – це надзвичайно потужний механізм підготовки учня до самостійного життя. Пройшовши одну з тем повністю дистанційно, діти на контрольній роботі (звичайній, у зошитах, у класі) показали результати на 1-2 бали вищі від звичайних. Ця система дала змогу готувати учнів до ДПА і ЗНО, не прив’язуючись до певного часу і простору, учні показали високі результати.


Що в цьому досвіді є інноваційним?

Текст від автора:

Тут все інноваційне. Дистанційна форма навчання у середній школі неприйнятна, немає чіткого механізму її впровадження, проте, я знаю, як це зробити і маю практичний досвід в організації такого навчання.


Посилання на матеріали

  Опис досвіду (неформальний)

  Опис досвіду (формальний)

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть перейняти цей досвід.

16 Comment threads
8 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
17 Comment authors
Виктория ГаличеваВікторія ПалійMariya SavyanenkoIryna PakhomovaВалентина Кошова Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Оксана Коваленко

Доступ до матеріалів через обліковий запис Майкрософт.

Mariya Savyanenko

побачила себе тут і приємно здивувалась))
якщо опис досвіду не відкрився – знайдіть його тут:
http://momatempir.at.ua/Metod_obedn/opis_dosvidu.pdf

Юлія Рохман

Дякую. За вашим посиланням все відкрилося.

Iryna Pakhomova

Дякую, пані Маріє. Ви праві, життя – це розвиток. Натхнення і наснаги Вам!

Mariya Savyanenko

Дякую!

Olena Dmytruk

Дякую, цікавий і корисний матеріал.

Світлана Деружинська

Дуже цікаві ідеї, щодо викладення навчального контенту в соцмережі.

Svetlana Barvinchenko

Ви знаєте, якбо була можливість поставити лайк як у ФБ, то тут назбиралось би багато)))
Я в захваті від цього досвіду. Дякую і вклоняюсь авторові.

Mariya Savyanenko

Приємно читати такі слова! Дякую!

Svetlana Barvinchenko

Пішла дивитись як робити відеоуроки)) Ідея давно була, тепер точно її втілю))

Mariia Samarska

«Родзинки» за допомогою https://learningapps.org досить вдалі. Чудова робота!

Mariya Savyanenko

Дякую!

Віта Мариніна

Досвід щодо дистанційної освіти подано в компактній, але доступній формі. Дякую Вам, Марія Олексіївна! (Ми друзі на сторінках Facebook). Впровадження дистанційної освіти потребує величезних затрат як часу, так й енергії. Але воно того варте, якщо вболіваєш за результати своєї роботи, тобто за результати своїх вихованців.

Інна Матвєйцева

Чіткий, компактний досвід, величезний об’єм роботи, який підкреслює любов до своїх учнів та небайдужість. Побільше таких ВЧИТЕЛІВ.

Полина Вишневская

Тема досвіду Марії Сав’яненко для мене дуже близька. Це саме та науково-методична тема, з якою я зараз працюю.
Підтримую колегу на конкурсах. Зокрема, віддала свій голос саме за неї в конкурсі “Народний спікер”. Жаль, що вона не перемогла, хоча стала фіналісткою. Адже її досвід – одни з найкращих у організації дистанційного навчання. Вона ним залюбки ділиться. Тому для інших вчителів, які ще не освоїли інструменти для дистанційного навчання і, взагалі, не розібрались, що воно таке – саме до Марії Олексіївни.
Успіхів! Наснаги! Нових ідей! Для цього і усього іншого – міцного здоров’я!

Mariya Savyanenko

Щиро дякую Вам за слова підтримки! Для мене це дуже важливо!

Полина Вишневская

Багато освітян, на жаль, не розуміють, що таке дистанційне навчання. Соромно переглядати сайти шкіл, де на сторінці “Дистанційне навчання” розміщено сторінки підручників та №№вправ для самостійного виконання учнями. До того ж безсистемно, неконкретно і не коректно. Виходить, що вчителі (директори шкіл!) просто “скидають” вивчення навчального матеріалу на самостійну роботу учнів вдома під час тимчасового припинення з якихось причин занять (карантин, несприятливі погодні умови тощо), до того ж без педагогічної підтримки, без зворотного зв’язку, називаючи все те модним словом. Словосполучення “дистанційне навчання” треба розуміти не лише як “дистанційне”, але і як (і то в першу чергу) “навчання”. Для його реалізації потрібна… Дивитись більше »

Galina Okhotnik

Досвід Марії Олексіївни вартий уваги.

Валентина Кошова

Дуже цікава інформація

Вікторія Палій

Дякую. Досить доступно і результативно! Все геніальне – просто!

Виктория Галичева

Дякую за детальний опис досвіду.