Мотивуємо учнів через проблемні запитання

Опис:

Ця сторінка призначена для взаємообміну свіжими ідеями й досвідом. Діліться, чим маєте, і беріть, що потрібно з теми “Мотивуємо учнів через проблемні запитання“.

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: спільні ідеї
Тема: проектне навчання, компетентності ХХІ ст.
Освітній рівень: дошкільна освіта, початкова школа, середня школа, професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, позашкільна освіта
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції


  Додайте власну ідею

Напишіть тему уроку, придумайте одне або кілька проблемних питань з цієї теми.

Вимоги: питання зрозуміле й цікаве учням у їх віці, зв’язок з реальним життям, спонукає щось шукати / досліджувати / створювати / фантазувати, відповіді немає в підручниках і енциклопедіях.

  Інструкція

Натисніть на рожевий "+": ви створите власний стікер, в якому можна друкувати текст, вставляти посилання та медіафайли. Існуючі стікери, які вам спободобались, рекомендуємо лайкати й коментувати.

Цей матеріал має обмеження.

Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть втілити ідеї в життя:

9 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
9 Comment authors
Valery VoronovGalina OkhotnikЛюдмила СкорикОлена МорськаІван Іванов Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Ольга Мірошникова

Надзвичайна форма роботи. Коли вперше зустріла, відразу подумала про проведення онлайн-засідання методичної комісії.

Юлія Рохман

Потрібна тема.

Марта Павлишин

Тільки проблемні запитання спонукають учня до усвідомлення теми, яка вивчається. Це доцільно і потрібно.

Юлія Рохман

Погоджуюся. Це заставляє дітей думати.

Марія Козир

Цікава форма роботи.

Олена Морська

А чому я “Анонимный”?

Людмила Скорик

Саме обговорювали на очних курсах, актуально

Людмила Скорик

Такі запитання мотивують дітей до роботи

Galina Okhotnik

Мені подобається на уроках фізики застосовувати ситуацію несподіванки, яка створюється при ознайомленні учнів з фактами та явищами, які викликають здивування, вражають своєю незвичністю. Після певної демонстрації виникає питання: як пояснити…, що відбувається?

Valery Voronov

+