Ідеї використання відео та аудіо в навчанні

Опис:

Ця сторінка призначена для взаємообміну свіжими ідеями й досвідом. Діліться, чим маєте, і беріть, що потрібно з теми “Ідеї використання відео та аудіо в навчанні“.

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: спільні ідеї
Тема: сучасні дидактичні матеріали
Освітній рівень: дошкільна освіта, початкова школа, середня школа, професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, позашкільна освіта
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера, комп. пристрій учня вдома та Інтернет, аудіо (колонки, мікрофон)


  Додайте власну ідею

Якщо ви використовували відео або аудіо в навчальному процесі, розкажіть нам: як це було 🙂

Якщо тільки плануєте використати: опишіть свою ідею.

  Інструкція

Натисніть на рожевий "+": ви створите власний стікер, в якому можна друкувати текст, вставляти посилання та медіафайли. Існуючі стікери, які вам спободобались, рекомендуємо лайкати й коментувати.

Цей матеріал має обмеження.

Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть втілити ідеї в життя:

6 Comment threads
5 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
ViktoriaIryna PakhomovaGalina OkhotnikПолина ВишневскаяЛюдмила Скорик Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Valery Voronov

“Діти покоління Z мають кліпове мислення й не можуть довго фокусувати увагу на статичному тексті або зображенні.” А мені здається, що треба намагатись розвивати більше інші види мислення, а закріплювати все в кліповому сприйманні

Людмила Скорик

Дійсно так

Полина Вишневская

Важливо не лише показувати дітям готове відео, але й вчити створювати його. Це ж так цікаво!

Galina Okhotnik

Я починала працювати в школі ще коли ми використовували кінопроектор з досить великим фільмофондом. Потім – компьютер, ноутбук з проектором, а зараз – інтерактивна дошка. Тепер є можливість залучати учнів до створення відеороликів та інших мультимедійних продуктів, що вони, до речі, роблять з великим задоволенням

Iryna Pakhomova

Добрий день, пані Галино. У якому ПЗ ви створюєте відеоролики та працюєте із відео (обрізка та інше)? Дякую.

Galina Okhotnik

Доброго дня! Я користуюсь Movie Maker, ProShow Producer. У дітей є більш професійні програми. Для конвертації мультимедійних файлів користуюсь FormatFactory.

Iryna Pakhomova

Дякую. Мені потрібно нарізати відео на фрагменти. Подивлюся. Гарного Вам дня, пані Галино.

Galina Okhotnik

Сьогодні випадково знайшла ресурс https://mergevideo.online/ru Цікаво спробувати в дії. Бажаю Вам успіхів, пані Ірино.

Iryna Pakhomova

Так, дякую. Можна об’єднувати відео та працювати із аудіо файлами. Додам у “Корисні посилання.” Для занять я конвертувала відео фрагменти в анімовані *gif. Мені так зручніше.

Iryna Pakhomova

Константин Бугайчук. Відео в навчальному процесі: як створювати і використовувати?
https://www.youtube.com/watch?v=EozE5u6daT8

Viktoria

Згодна з попереднім дописувачем, такі відеохвилинки допомагають налаштувати клас та привернути увагу