Як готувати учнів до життя в їх майбутньому?

Опис:

Ця сторінка призначена для взаємообміну свіжими ідеями й досвідом. Діліться, чим маєте, і беріть, що потрібно з теми “Як готувати учнів до життя в їх майбутньому?“.

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: спільні ідеї
Тема: тренди в освіті
Освітній рівень: дошкільна освіта, початкова школа, середня школа, професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, позашкільна освіта
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення


  Додайте власну ідею

Перегляньте соціальні й технологічні тренди.

Оберіть тренд, який вас цікавить найбільше, і запропонуйте свою ідею його упровадження в навчально-виховний процес.

  Інструкція

Натисніть на рожевий "+": ви створите власний стікер, в якому можна друкувати текст, вставляти посилання та медіафайли. Існуючі стікери, які вам спободобались, рекомендуємо лайкати й коментувати.

Цей матеріал має обмеження.

Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть втілити ідеї в життя:

6 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
Mariya SavyanenkoВиктория ХудолееваНаталія МамзенкоЛюдмила СоваЛюдмила Гунько Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Володимир Семеняк

Розв’язування компетентнісних задач економічного напрямку

Людмила Гунько

У наших школах це чомусь вважається дуже складно. Відвідуючи фінську школу, на уроці трудового навчання я запитала тему уроку. Вчитель відповіла,що сьогодні буде вчити восьмикласників, як правильно випрати білизну, вивести плями….

Людмила Сова

Діти повинні розуміти,що професіоналом треба бути у бідь-якій професії. Не всім їм бути IT-шниками,а от виконувати певну роботу дуже гарно та якісно – це головне.

Наталія Мамзенко

Потрібно дійсно рухатися у ногу з часом. Готувати професії майбутнього. Проте, нажаль, дуржава замовляє навчання за професіями які вже себе віджили, або загинуть через кілька років. Наприклад, роботодавець замовляє робітників за професією “Оператор верстатів з програмним керуванням” (і ми повноцінно можемо навчити цій професії), а от держава пропонує лише підготовку кваліфікованих робітників за професією “Верстатник широкого профілю”. І що робити з такими випускниками? Майже всі великі підприємства міста і області автоматизовані, мають ЧПУ і потребують операторів. Що робити, як вплинути на ситуацію?

Виктория Худолеева

Дуже корисним буде матеріал при плануванні теми “Професії” навіть в початковій школі.

Mariya Savyanenko

доньці завжди подобались професії, пов’язані з волоссям, але ж непристижно було відмінниці йти на перукаря, тому пішла у ІТ-технології. Але ж….. займається таки улюбленою справою – майстер з відновлення волосся. Це яскравий приклад того, що дітям треба прививати любов до будь-якої професії, головне у виборі – це любов до того, що робиш