Бібліотека Intel з формуючого оцінювання



Про інструмент

Понад 250 форм і списків з критеріями оцінювання компетенцій ХХІ ст. та учнівських продуктів, які використовуються в більшості країн світу. Окрім оцінки вчителя, ці критерії розраховані на само- і взаємооцінювання учнів. Автор української адаптації – Ніна Дємєнтієвська.

Особливості інструменту

Уміти: вчити
Категорія: інструменти
Призначення: опитування / оцінювання
Тип інструменту: шаблон
Мова: українська
Адаптація до сенсорних екранів: ні
Вартість: безкоштовно

Рекомендовані міні-курси

Щоб побачити матеріали, відкрийте доступ до будь-якого з цих міні-курсів:


11 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
Сергій НеживаСветлана БондарьВалентина БорисенкоТетяна ГлєбоваВалентина Самонова Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Galina Okhotnik

Дякую за чудово підібрану бібліотеку Intel з формуючого оцінювання

Любов Перепелиця

Дуже сподобалися матеріали бібліотеки Intel з формуючого оцынювання.

Марта Павлишин

Підбірка матеріалів з бібліотеки Intel щодо формуючого оцінювання допомагає більш глибинно вивчити цей матеріал з подальшим впровадженням у роботу. Вдячна за можливість пізнавати нове.

Тетяна Гіджеліцька

Дякую за матеріали. Бібліотека Intel з формуючого оцінювання просто супер!!!

Людмила Сова

Дякую за матеріали, які надають можливіть експериментувати та впроваджувати у роботу.

Анжела Чехова

Дякую за корисні матеріали.

Валентина Самонова

цікаво і корисно, але немає форми типу: “шовамвідменетребяанерозумію”. І якщо такі учні щось напишуть, то це заголовок роботи. Здадуть порожній зошит на перевірку

Тетяна Глєбова

Дякую за матеріал

Валентина Борисенко

“Кладезь” матеріалів і ідей. Треба сісти і досконало вивчити. Дещо треба адаптувати для молодших школярів. Дякую. Шукаю час для читання.

Светлана Бондарь

1. Дещо із таблиць візьму в повсякденну практику. Дякую
2. А хіба раніше, спілкуючися з учнем, його батьками, учитель не оцінював успіхи школяра за представленими критеріями (можливо, не всіма)?
3. Не розумію, як і коли вчитель-предметник має заповнювати представлені таблиці.
4. У бібліотеці мені не вистачило теоретичного та методичного матеріала.

Сергій Нежива

+