Знайомство, очікування, рефлексія, підсумок (тренінгові вправи)



Про інструмент

Ефективно познайомити учасників тренінга між собою, навчити адекватно оцінювати свої досягнення, навчити навчатись усвідомлено.

Матеріали

Перегляд матеріалу обмежено

Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.

Особливості інструменту

Уміти: вчити
Категорія: інструменти
Призначення: опитування / оцінювання, співпраця
Тип інструменту: метод / прийом / техніка
Мова: українська
Адаптація до сенсорних екранів: ні

Рекомендовані міні-курси

Щоб побачити матеріали, відкрийте доступ до будь-якого з цих міні-курсів:


16 Comment threads
7 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
17 Comment authors
Tanya TanyaІнна КозінськаЕлена ЗеленцоваСвітлана БогдзієвичНаталія Сивоглаз Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Валентина Самонова

термін “рефлексія” мене трішки напружує. Мені здається, що я мало його розумію.

Анжела Чехова

Як, мабуть, Валя, i все запозичене, еге ж? ))) Мене вiдвертий перебор теж дратуе, та що ж поробиш… У Европу мандруемо… Рефлекс – вiдображення, вiддзеркалювання у свiдомостi (в цьому випадку) вiдношення до процесу, подii, поведiнки, картини свiту тощо. Тобто, зворотня реакцiя, ментально-емоцiйне враження вiд чогось. “Зарозумники” типу мене ще хизують таким термiном, як “фiдбек”. Теперечки вловили?)))

Валентина Самонова

дякую, цікаве пояснення

Elena

Щось мені сьогодні не щастить)). Всі теми, які мене зацікавили, ще не забезпечені матеріалами! Чекаємо!!!

Леся Неумита

Дуже цікаво після тренінгу дізнаватися враження учасників. Також результати спостережень в самому процесі. Бувають доволі несподівані.

Valery Voronov

Цікаві ресурси

Марта Павлишин

Використання тренінгових вправ на уроках сприяє соціалізації особистості учня, формуванню умінь співпрацювати з іншими людьми, здобувати знання шляхом колективної діяльності, приймати рішення на основі співробітництва, толерантного ставлення до протилежної точки зору; розвиткові когнітивних процесів, творчих здібностей.

Тетяна Гіджеліцька

Від вдало підібраних вправ під час “Знайомства”, “Очікувань”, “Рефлексії” залежить хід та результати від проведеного тренінгу

Анжела Чехова

Спасибi за iнфу. Дещо вживаю, особливо сенкани й таке iнше (лiмерики, водянi кола..). Логiки нам, мовознавцям, часом не вистачае, а вiд того короткого й чiткого формулування iдеi та висновок, а це важливо, тому зазираю до математикiв. Ленiн казав, дiлитися треба…))))

Alina Stangret

Стисло, пізнавально, різноманітно, корисно!

Nataliya Ru

щось посилання про вправи для тренінгів потребує активаціі та передплати

Людмила Сакович

Люблю опитування у сервісі Mentimeter. Особливо, хмаринку слів. А рефлексію на стікерах із зображенням валізи (беру з собою), пісочного годинника (треба обдумати, допрацювати) і смітника (не пішло, не зрозумів)

Тетяна Салівон

Чомусь матеріали недоступні((( Шкода. Як їх побачити?

Наталія Сивоглаз

Цікаві вправи. Візьмемо до уваги.

Світлана Богдзієвич

Цікаві вправи!

Елена Зеленцова

Вправа “Аллея слави” идеально подойдет для первого урока по предмету в классе.
http://marinakurvits.com/kahoot/ – Как создать Kahoot? Пошаговая инструкция для начинающих.
На завершення “Віночое побажань” або “Іскринка”.
Дякую.

Інна Козінська

Деякі вправи для мене є новими та цікавими. Дякую !

Tanya Tanya

Цікаво.