Знайомство, очікування, рефлексія, підсумок (тренінгові вправи)

Призначення:

Ефективно познайомити учасників тренінга між собою, навчити адекватно оцінювати свої досягнення, навчити навчатись усвідомлено.

Характеристика:

Категорія: інструменти
Призначення: опитування / оцінювання, співпраця
Тип інструменту: метод / прийом / техніка
Мова: українська
Адаптація до сенсорних екранів: ні

  Інструкції

Огляд вправ і методика їх проведення


Цей матеріал має обмеження.

Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть оволодіти цим сервісом на практиці.

7 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
8 Comment authors
Валентина СамоноваАнжела ЧеховаТетяна ГіджеліцькаМарта ПавлишинValery Voronov Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Валентина Самонова

термін “рефлексія” мене трішки напружує. Мені здається, що я мало його розумію.

Анжела Чехова

Як, мабуть, Валя, i все запозичене, еге ж? ))) Мене вiдвертий перебор теж дратуе, та що ж поробиш… У Европу мандруемо… Рефлекс – вiдображення, вiддзеркалювання у свiдомостi (в цьому випадку) вiдношення до процесу, подii, поведiнки, картини свiту тощо. Тобто, зворотня реакцiя, ментально-емоцiйне враження вiд чогось. “Зарозумники” типу мене ще хизують таким термiном, як “фiдбек”. Теперечки вловили?)))

Валентина Самонова

дякую, цікаве пояснення

Elena

Щось мені сьогодні не щастить)). Всі теми, які мене зацікавили, ще не забезпечені матеріалами! Чекаємо!!!

Леся Неумита

Дуже цікаво після тренінгу дізнаватися враження учасників. Також результати спостережень в самому процесі. Бувають доволі несподівані.

Valery Voronov

Цікаві ресурси

Марта Павлишин

Використання тренінгових вправ на уроках сприяє соціалізації особистості учня, формуванню умінь співпрацювати з іншими людьми, здобувати знання шляхом колективної діяльності, приймати рішення на основі співробітництва, толерантного ставлення до протилежної точки зору; розвиткові когнітивних процесів, творчих здібностей.

Тетяна Гіджеліцька

Від вдало підібраних вправ під час “Знайомства”, “Очікувань”, “Рефлексії” залежить хід та результати від проведеного тренінгу

Анжела Чехова

Спасибi за iнфу. Дещо вживаю, особливо сенкани й таке iнше (лiмерики, водянi кола..). Логiки нам, мовознавцям, часом не вистачае, а вiд того короткого й чiткого формулування iдеi та висновок, а це важливо, тому зазираю до математикiв. Ленiн казав, дiлитися треба…))))