Як організувати швидке опитування й тестування в аудиторії
Опис:
Опис ситуацій, у яких доречне тестування та опитування з прикладами запитань.
Характеристика:
Уміти: вчити
Категорія: практичні поради
Тема: планшети і смартфони
Освітній рівень: початкова школа, середня школа, професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, позашкільна освіта
Цілі: узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, проектор і комп'ютер учителя / телевізор / документ-камера
Що радимо
Швидке опитування буде корисним у таких випадках:
- дізнатись про готовність до заняття;
- проголосувати в дискусійних питаннях;
- вирішити спільні організаційні питання;
- знайти кращі рішення проблем.
Швидке тестування буде корисним у таких випадках:
- перевірити наявність конкретних знань;
- перевірити наявність навичок;
- провести ігрове змагання на швидкість;
- провести контрольне тестування.
Презентація
У презентації містяться практичні поради, покрокові інструкції, розглядаються найважчі та найважливіші моменти теми.
Цей матеріал має обмеження.
Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.Рекомендовані міні-курси
Добірка міні-курсів, які допоможуть застосувати поради на практиці:
Намагаюсь перевірити знання кожного учня , а це можливо тільки способом швидкого тестування. Є свої мінуси такого опитування, тому на кожному уроці це не роблю
Швидкі тестування найкраще проводити на перевірку домашнього завдання або в кінці уроку, щоб зрозуміти як діти засвоїли матеріал.
Дякую, за презентацію її інформація була змістовна та корисна
Використовую на уроках фронтальні форми перевірки знань, надаю опитуванню навчаючого спрямування. Поєдную функції контролю і закріплення.
Без використання комп’ютера я використовую бінарні диктанти. Швидкий тест на 12 запитань, де учні можуть відповісти або так або ні.
Але є недолік, діти невчитуючись в запитання відповідають навмання.
Звісно є, але багато учнів і тести ставлять навмання, не вчитуються. А так навпаки, дитина повинна вдуматися і зрозуміти, чи правильне твердження чи ні.
Хочу додати, що коли такі тести проводила вперше, то результати були не такі як хотілося б. Але коли ввела систематично, то діти стали більш уважнішими і почали щось читати.
Презентація конкретна, нічого зайвого. Дякую! Частіше використовую контрольне опитування. “Шепотіння” в класі немає, бо обмежую час, питання перемішуються, відповідати можна тільки один раз і правильні відповіді не показуються при тестуванні. Тільки коли обговорюємо, з’ясовуємо яка відповідь вірна.
Корисно швидкі опитування для вчителя, зразу видно результат.
Презентація класна змістовна, розробнику дякую.
Так на кожному уроці не варто застосовувати.
інформація була змістовна та корисна
Таким бліц-опитуванням є місце на уроці. Діти сприймають їх на “ура”