Як організувати змішане навчання



Що тут?

Поняття, моделі змішаного навчання, покрокові інструкції з упровадження перевернутого класу та станційної ротації.

Матеріал

Перегляд матеріалу обмежено

Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.

Особливості матеріалу

Уміти: вчити
Категорія: практичні поради
Освітній рівень: початкова школа, середня школа, професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, позашкільна освіта
Тема: змішане навчання
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення
Ключові компетентності: навчання впродовж життя

Рекомендовані міні-курси

Щоб побачити матеріали, відкрийте доступ до будь-якого з цих міні-курсів:


47 коментарів
спочатку старі
спочатку нові спочатку популярні
Inline Feedbacks
View all comments
Ніна Жук
2 років тому

“технологія, яка вимагає від учня ініціативності, а від вчителя й батьків – переусвідомлення сутності освіти. ” Батьків переконати дуже важко! Вони не хочуть “переусвідомлюватися”

Оксана Коваленко
2 років тому

Стереотипи міняти важко,але можливо. Спробувала такий вид роботи. Проблеми виникали перші 2 уроки. До кінця теми учні адаптувалися і батьки також.

Юлія Рохман
2 років тому

Так, головне заставити себе змінитися)

Людмила Гунько
2 років тому

Якщо цікаво буде дітям, батьки підтримають завжди

Ольга Бузницька
2 років тому

повністю погоджуюсь

Людмила Гунько
2 років тому

І змусити їх змінитися ми не зможемо, тільки самоусвідомлення

Valery Voronov
2 років тому

Будь-яке навчання вимагає ініціативи та прикладання зусиль

Ольга Бузницька
2 років тому

Лякає пасивність батьків, вони перекладають всю відповідальність за виховання своїх дітей на плечі вчителя, і “переусвідомлення”- досить важка справа, хоча й вчителю з досвідом також важкувато виходити із зону комфорта та змінюватись…Але, нічого неможливого немає)

Алла В'язовік
2 років тому

Сучасному вчителю важкувато, але цікаво “виходити з зони комфорту”. Дійсно проблема перш за все полягає в тому, що ми готові змінюватися, вчитись. А отбатьки дітей лише вимагають від вчителя, а підтримувати його не всі готові. Але будьмо оптимістами.

Юлія Рохман
2 років тому

Надіємось на позитивні зміни.

Оксана Бабенко
2 років тому

Методом “спроб та помилок” проводила кілька уроків за моделлю перевернутого класу. Якщо матеріал підготовлений для учнів в доступній формі та з невеликим обємом то 80%-90% учнів працюють і потім робота на уроці зовсім змінюється, більше встигаємо. Але є проблема в підготовці матеріалів. Багато займає часу.

Оксана Коваленко
2 років тому

Готуючи такий урок, учителю доведеться більше часу витрачати на підготовку, але він стає єфективнішим. Є достатньо часу на розвя’зок складніших задач і вправ.

Ольга Бузницька
2 років тому

Вчителю, який має по 3 підготовки до уроків на день, на кожен урок просто фізично не вистачає часу, адже після школи, а якщо вчитель працює “на повну”, потрібен як моральний, так і фізичний відпочинок. Домашня робота, піклування про домашніх – це також частина щоденного часу. Для підготвки нестнадартного уроку потрібно 2-4 години – мінімум та час для усвідомлення та корекції уроку….а уроків завтра 3…Не говоримо про підготовку до олміпіад (міських-обласних), МАНів, конкурсів….Де брати час? Не плачусь, констатую, вчительська праця досить важка і об’ємна, і те навантаження, яке є зараз – досить велике, а іноді – непосильне для якісної роботи(

Алла В'язовік
2 років тому

Повністю з вами погоджуюсь. А буває, що потрібно підготувати і п’ять уроків. І тоді підготовка триває до 00:00 годин. Тому дуже важливо, щоб вона спрацювала. І дуже хочеш отримувати нові знання, вдосконалюватись, а часу… не вистачає.

Юлія Рохман
2 років тому

Пробувала вводити елементи такої технології. Давала учням завдання в групах наперед, вони готувалися і виступали в ролі вчителя перед класом. Дітям було цікаво.

Ольга Бузницька
2 років тому

Так, дітям подобається все новеньке, особливо, якщо вони розуміють та їм цікаво)

Ольга Бузницька
2 років тому

Урахування потреб кожного учня замість роботи на середнього учня – важлива складова, так, як і тісні людські стосунки

Алла В'язовік
2 років тому

На уроках активно використовую роботу в групах і парах із можливістю протягом уроку змінити групу або пару. Спрацьовує. Учні працюють продуктивніше, жвавіше. Але потрібно враховувати особливості учнівського колективу. Лабораторна ротація інколи відбувається організацією роботи парі в іншому кабінеті, на останній парті або в рекреації. Спочатку було боязно: коли вчитель не бачить, не контролює – діти не навчаються. Брехня. Головне вдало підібрати пари. Працую ефективно.

Юлія Рохман
2 років тому

так робота в парах спрацьовує добре.

Алла В'язовік
2 років тому

Цікаво пройти міні-курс з данної теми, щоб удосконалити вміння та набути нові.

Алла Бондарь
2 років тому

Нині особливо гостро постає проблема пошуку внутрішніх резервів підвищення результативності навчання. Змішане навчання знаходить втілення у практику роботи школи.

Ольга Бузницька
2 років тому

Тільки у спільній роботі вчителів та батьків буде результат. Це – важливо – “переусвідомлення” та “перебудова”

Людмила Гунько
2 років тому

Це буде тоді, коли діти змінять своє відношення до навчання.

Юлія Рохман
2 років тому

Щоб змінили відношення до навчання діти, потрібно, щоб його спочатку змінили батьки.

Елена Кирдан
2 років тому

Батьки тільки і твердять,що дітей повині вчити на уроках і менше задавати домашньої роботи.

Юлія Рохман
2 років тому

так

Людмила Козубай
2 років тому

“Все нове – добре забуте старе”. Так, частково зрозуміло, можна говорити і про “змішане навчання”: перевернутий клас – випереджувальні домашні навчання; станційна ротація – подорож із зупинками-станціями; лабораторна ротація – перехід в майстерню, вихід на природу. На цю думку мене наштовхнули вчителі з великим педагогічним стажем. Сьогодні просто більше інформації та технічних можливостей, а підготовка до таких уроків завжди вимагає від вчителя чіткого, продуманого плану та цікавого сценарію, і, звичайно більше часу. Але “дорогу осилит идущий”! Всім творчого натхення, великого бажання та вмотивованих учнів.

Galina Okhotnik
2 років тому

Повністю погоджуюсь з Вами. Схожі моделі ми вже використовували, тільки називались вони по-іншому.

Людмила Гунько
2 років тому

Важко працювати, коли більшість змін не визнають

Svitlana Похвата
2 років тому

Головне, щоб визнавали учні. Як на мене, то батькам головне – результат – оцінка. А як ми будемо її ставити, їх не цікавить.

Оксана Бабенко
2 років тому

Дякую за “5 китів” змішаного навчання. Але хотілося б побачити рекомендовані міні-курси. Чекаємо.

Марина Кисіль
2 років тому

Не один раз проводила уроки за моделлю “Станційна ротація”.Почала з 2 класу.Спочатку в кожній групі були помічники-батьки.Це був урок економіки. Дітям так сподобалась робота в групах! Вони навчились слухати один одного,ПОВАЖАТИ думку іншого та ЧУТИ іншого. Переваг-велика кількість. А батьки були в якому захваті!

Людмила Скорик
2 років тому

Сподобались моделі змішаного навчання

Iryna Pakhomova
2 років тому

Як “цеглинка” змішаного навчання я використовую сторінку на fb. Декілька слів про мене. Я фізик за освітою. 5 років працювала у школі (вчитель фізики та астрономії), закінчила аспірантуру ХНУ імені В.Н. Каразіна, зараз працюю доцентом ХНУ імені В.Н. Каразіна фізичного факультету кафедри фізики кристалів (тематика – Дислокаційна теорія міцності і пластичності). Хобі: англійська мова, STEAM- education, blending learning, e-learning (Moodle). Сторінку на fb створено для дітей та батьків, які відвідують гурток “Science around us” у позашкільний час. Сторінку використовую для анонсів, on-line завдань, цікавих ресурсів, дискусійного майданчика ідей. Я не можу сказати, що все працює ідеально, але крок за кроком… Дивитись більше »

Galina Okhotnik
2 років тому

Чудова ідея. З часом така сторінка стане незамінною у наданні інформації

Iryna Pakhomova
2 років тому

Так, дякую. Сторінка та очні зустрічі роблять процес навчання майже неперервним.

Galina Okhotnik
2 років тому

Моделі змішаного навчання для впровадження стануть у нагоді. Дякую.

Людмила Сова
1 рік тому

Найважче з усього-самоусвідомлення учнем необхідності здобуття знань та вдосконалення навичок.Якщо це є,то робота вчителю в радість.

Татьяна Андриевская

дає можливість кожному проявити себе

Татьяна Андриевская

продумано

Поліна Івченко
1 рік тому

цікаво ! спробую вар.2 “перевернутого класу”, бо в мене 3 клас.

Валентина Борисенко

Подобається так працювати, бо діти стають активніші. Фронтальна робота не для цих учнів.

Vera Smirnova
8 міс. тому

Проведення уроків за такою технологією більш ефективне. Кожен учень може вибрати для себе цікаву форму опрацювання нового матеріалу.

Светлана Афендикова

Проведення уроків за такою технологією більш ефективне.

Viktoriia Educator
5 міс. тому

Будемо працювати над самосвідомісттю учнів та батьків. Змінює той хто рухається.

Ірина Грицай
5 міс. тому

Активний учень, вмотивований, цілеспрямований- успішний