Як правильно створювати тести

Опис:

Вимоги до тестів, типові помилки, основи тестології, поради щодо формулювання тестових завдань.

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: практичні поради
Тема: педагогічний дизайн
Освітній рівень: початкова школа, середня школа, професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, позашкільна освіта
Цілі: оцінити навчальні досягнення
Інструменти: інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, без ІКТ


   Що радимо

Вимоги до тестів:

  • В умові повинно міститися чітко сформульоване завдання-інструкція
  • Усі варіанти відповіді повинні бути гомогенними (стосуватися однієї теми, категорії тощо)
  • Усі дистрактори повинні бути правдоподібними
  • Інформація, що міститься в одному завданні, не повинна давати відповідь на інше
  • Не використовувати фрази “нічого з вищезазначеного”, “все з вищезазначеного”
  • Умова повинна формулюватися позитивно

Приклади помилкових і правильних завдань, а також інші поради – в презентації.

   Презентація

У презентації містяться практичні поради, покрокові інструкції, розглядаються найважчі та найважливіші моменти теми.

Цей матеріал має обмеження.

Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть застосувати поради на практиці:

21 Comment threads
28 Thread replies
10 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
25 Comment authors
Тетяна ГіджеліцькаЕлена СоловьеваСвітлана СушкоValery VoronovGalina Okhotnik Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Алина Тихоненко

Тести дають можливість швидко опитати аудіторію, але не завжди показують вірний результат. Хочеться пройти міні-курс як правильно складати тести.

Юлія Рохман

Повністю згідна. Хоча навіть правильно складені тести не можуть завжди показувати вірний результат. Є діти, які нічого не вчать, а тести пишуть гарно. А є навпаки, дитина старається, розумна, а в тестуванні губиться і робить багато помилок.

Алина Тихоненко

Так, бувають різні ситуації.

Оксана Коваленко

Людський фактор – важливий у тестуванні.

Елена Величко

Повністю погоджуюсь.

Оксана Коваленко

Думаю, на ЗНО тести складають правильно, але і вони не показують вірний результат.

Юлія Рохман

Я особисто знаю людей, які коли бачать тести, губляться, навіть якщо знають матеріал, обов’язково зроблять помилки. така особливість характеру чи організму. Тому на ЗНО таких дітей дуже шкода.

Людмила Гунько

Згодна, це ціла технологія

Людмила Гунько

Складання тестів-це технологія

Юлія Рохман

Я б ще додала міні-курс, як навчити дітей правильно розв’язувати тести.

Алла В'язовік

Але тоді це буде курс на іншій платформі. Платформі для учнів або для учасників ЗНО (випускників).

Юлія Рохман

Для учасників ЗНО звісно на іншій платформі. Але я думаю вчити розв’язувати тести дітей потрібно ще з молодших класів. І обов’язково повинні бути рекомендації як їх правильно складати і як правильно на них відповідати.

Ольга Бузницька

Так, це – обов’язкова умова. Якщо учні вже працювали з подібними тестами, їм буде легко зорієнтуватись на ДПА/ЗНО

Людмила Костів

Не потрібно дітей вчити правильно розв’язувати тести , потрібно навчити аналізу , узагальнення отриманої інформації. Тоді вони не будуть боятися тестів.

Яна Костилєва

Повністю погоджуюся) підготовлені учні не бояться нічого!

Світлана Сушко

повністю згодна

Ніна Жук

Дійсно, дітей треба вчити розв’язувати тести. Не завжди треба розв’язувати завдання, інколи достатньо проаналізувати відповіді та відкинути неможливі. Деякі учні інтуїтивно відповідають правильно на тести, а пояснити чи розв’язувати у зошиті не можуть.

Людмила Гунько

Слушно, ще в університеті нас вчили, що тести-це ГРА)))))

Оксана Коваленко

Ще в інституті зрозуміла, що складати тести справа не проста. Хотілося б навчитися правильно складати їх.

Юлія Рохман

Так і кожного разу коли складаєш тест, думаєш, які питання краще підібрати і які варіанти поставити. особливо коли робиш для менших дітей.

Юлія Рохман

Переглянула презентацію. Дякую, все гарно систематизовано.

Людмила Гунько

Дуже хочу навчитися відповідно до вимог складати тести) Думаю, що цей курс мені допоможе)

Оксана Бабенко

Інформація щодо створення тестів є корисною і змістовною

Ольга Бузницька

Важлива інформація, коректно складені тести із систематизованою інформацією – крок до успіху учнів

Ольга Бузницька

Не кожна дитина, особливо, якщо заданий час, збереться і розв’яже тест, тому потрібно тренуватись заздалегідь

Людмила Гунько

Але є такі діти, яким тестування не йде, на жаль(((

Ольга Бузницька

ЗНО цього не пердбачає…маємо те що маємо…тому треба тренувати та адаптувати дітей

Людмила Козубай

А в мене є декілька учнів, яким надзвичайно”везе” в тестуванні. Також феномен.)))

Юлія Рохман

Так. У мене теж був учень, у якого рівень 5-6 балів, а будь яке тестування писав на 9-12.

Яна Костилєва

так , але це вимога часу, тому треба готувати таких учнів)

Ірина Пинзарь

Хочеться пройти курс, та зрозуміти які помилки можна не допускати складаючи тести.

Юлія Рохман

Такий курс можна було б включити на курсах підвищення кваліфікації або ще в інституті. В сучасній освіті такі знання просто необхідні.

Тетяна Гіджеліцька

100% підтримую пропозицію, досить актуальна тема

Марія Козир

Хочу навчитися, як правильно складати тести. Думаю цей курс мені допоможе це зробити.

Юлія Рохман

Згідна. такий курс потрібно пройти кожному педагогу.

Марія Козир

Розв’язувати тести справа непроста.

Любомира Ортинська

Тести дають можливість швидко опитати аудиторію. Але є діти, які не виконують практичні роботи, а тести складають добре, інші навпаки.

Наталія Москаленко

Дуже важливо правельно складати тести

Людмила Гунько

Дітей потрібно вчити логічно мислити

Наталія Москаленко

Я з Вами погоджуюсь у дітей з логікой тугувато, їх потрібно вчити.

Тетяна Кисленко

Тести є гарним засобом швидкої перевірки знань, до того ж діти менше хвилюються під час роботи над тестовими завданнями, ніж під час написання звичайної контрольної роботи з відкритими запитаннями. А ще, це дійсно гарне тренування для ДПА та ЗНО.

Яна Костилєва

Згодна, особливо в наш час, коли попереду у них ЗНО)

Ірина Кисла

Дякую за змістовну презентацію. Найважчим є не саме складання тесту, а аналіз його результатів. На це завжди не вистачає часу

Світлана Кострець

Аналіз результатів тестів дуже важливий елемент навчального процесу, тому стараюся завжди його робити.

Марта Павлишин

Використання тестів у процесі навчання є одним із раціональних доповнень до методів перевірки знань, умінь та навичок учнів. Тому тестові завдання і технології тестування повинні бути добре продуманими. Не менш важливим для успішного використання тестів є добір завдань за показниками складності .

Юлія Рохман

Згідна

Galina Okhotnik

Є багато чудових сервісів для створення тестів. головне правильно підібрати під намічену мету тесту. Що саме ми хочемо перевірити

Valery Voronov

Дуже важлива характеристика тестів – це валідність. Швидко оцінити так, але це засіб знову ж таки на “середнього учня”

Елена Соловьева

Повністю погоджуюсь.