6 кроків до повноцінного використання інтерактивної дошки

Опис:

Рекомендації щодо правильного встановлення дошки, використання програмного забезпечення, огляд різновидів дошок, правила експлуатації.

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: практичні поради
Тема: інтерактивна дошка
Освітній рівень: дошкільна освіта, початкова школа, середня школа, професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, позашкільна освіта
Цілі: вивчити новий матеріал, узагальнити й систематизувати вивчене
Інструменти: інтернет-ресурси, інтерактивна дошка


   Що радимо

6 кроків від 0 до 100%:

  • Правильно встановити дошку: не низько, не високо, не біля вікна, не біля стіни + обов’язково повісити проектор на стелі.
  • Опанувати те програмне забезпечення, яке є в комплекті. Як правило, це простий конструктор уроків, стандартні інструменти (маркери, лінійки, лупа і т.д.) і галерея зображень для різних предметів.
  • Пошукати стороннє програмне забезпечення: будь-яка програма, якою б було зручно користуватись на дошці (починаючи з Paint і завершуючи моделюючими 3D-редакторами).
  • Використовувати онлайн сервіси (на кшталт learningapps.org). Їх дуже багато: лабораторні роботи, вікторини, інші різноманітні ігри, тренажери з предметів та ін.
  • Уміти адаптувати звичні завдання для учнів під роботу з дошкою (як перевірити правильну відповідь, як здійснювати класифікацію, встановлювати послідовність тощо).
  • Постійно навчатись і не вважати себе супер-майстром (відеомайстеркласи в Ютубі, семінари й тренінги, дистанційні курси, матеріали на платформі “УМІТИ”).

   Презентація

У презентації містяться практичні поради, покрокові інструкції, розглядаються найважчі та найважливіші моменти теми.

Цей матеріал має обмеження.

Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть застосувати поради на практиці:

14 Comment threads
4 Thread replies
3 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
16 Comment authors
Valery VoronovВИКТОРИЯ ГРИГАОлена ОвчинніковаОлена ШмигольIrina Бакаленко Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Юлія Рохман

Цікава тема

Алина Тихоненко

Не лише цікаво, а й корисно буде прослухати такий міні-курс

Людмила Гунько

Цікаво побачити в дії інтерактивну панель

Юлія Рохман

Побачити це одне, цікавіше якби вона стояла в кабінеті, і нею можна було б користуватися.

Уляна Німчук

Такі міні-курси дають багато цікавого і повчального. Ми вже пройшли, хто має можливість, то вперед до успіху.

Юлія Рохман

Я б з радістю пройшла, але вважаю, що доки немає інтерактивної дошки, то немає сенсу проходити такий курс.

Олена Овчиннікова

Юлія, сенс є – Ви вже будете орієнтуватись – які завдання і як виконувати – а коли придбаєте дошку, то вже відразу почнете працювати. А потренуватись можна і на он-лайн сервісах! Тому не чекайте, а починайте навчання! Тим більш, тут воно доступне і цікаве!

Світлана Пригорнєва

Очень интересно. Надеюсь научиться и использовать на уроках по полной, хотя многое нужно познать, ведь я уже в возрасте.

Тетяна Дика

Навчання захоплює!

Марія Козир

Інтерактивна дошка – це класно.

Іра Цимбал

Матеріал цікавий, буду надіятися, що колись у класі з’явиться така дошка, щоб почати застосовувати отримані знання на практиці.

Наталія Тищенко

Маючи дошку легше опановувати матеріал.

Тамара Харченко

Вже хочу спробувати працювати!!! цікаво!!!

Зоя Долгова

цікаво й корисно

Irina Бакаленко

Корисні поради щодо організаційних питань використання інтерактивної дошки:)

Олена Шмиголь

Цікаво.

ВИКТОРИЯ ГРИГА

Користуюсь дошкою SMART більше року. Чесно кажучи, крім глобальних рекомендацій щодо установи обладнання, хотілося б почути поради, як саме робити елементарні дії при складанні уроку : об*єднання, блокування об*єктів, для чого це можна використати, наскільки це ефективно у старшій\середній\молодшій школі. погодьтесь, користуватись лише шаблонами не дуже зручно. Економія часу важлива, коли після 14-00 потрібно підготуватись до 3-4 уроків назавтра.
Короче кажучи, цей міні-курс, для мене найменш ефективним став. Нажаль. Доповніть його короткими відеорекомендаціями. Як розмістити фігуру\напис на передньому\задньому плані і що з того маємо. Або як зробити відеозапис уроку просто з дошки. Цікаво ж..

Valery Voronov

Будь-який інструмент ми будемо використовувати повноцінно, якщо будемо працювати з ним методом проб і помилок