Як організувати проектне навчання?

Опис:

Описано специфіку методу проектів, який використовується не з виховною, а з навчальною метою. Надано поради й інструкції щодо впровадження елементів проектного навчання в повсякденній роботі.

Характеристика:

Уміти: вчити
Категорія: практичні поради
Тема: проектне навчання
Освітній рівень: дошкільна освіта, початкова школа, середня школа, професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, позашкільна освіта
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення


   Що радимо

  1. Визначіться з темою і кількістю годин.
  2. Знайдіть проблему, цікаву й зрозумілу учням у їх віці.
  3. Що має бути кінцевим продуктом? Кому він буде корисний після проекту?
  4. Сформулюйте проблемні питання, відповідей на які немає в підручнику.
  5. Продумайте: що учні мають зробити, щоб відповісти на проблемні питання.
  6. Не забудьте при цьому про вимоги програми до умінь/навичок учнів.
  7. Кінцевий продукт – це по суті відповіді на проблемні питання.
  8. Оформіть і презентуйте кінцевий продукт.

Детальна інструкція та приклади – в презентації.

   Презентація

У презентації містяться практичні поради, покрокові інструкції, розглядаються найважчі та найважливіші моменти теми.

Цей матеріал має обмеження.

Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.

 Рекомендовані міні-курси

Добірка міні-курсів, які допоможуть застосувати поради на практиці:

3 Comment threads
3 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
Galina OkhotnikValery VoronovІван ІвановЛюдмила Козубай Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Людмила Козубай

Нам – вчителям трудового навчання та технологій – без методу проектів ніяк. Викладання цих предметів базується на проектній діяльності від 5 до 11 класів. Ще і інформатика допомогає в роботі.

Galina Okhotnik

Фізика та астрономія також дає широкі можливості для проектної діяльності учнів. Після проходження курсу Intel “Навчання для майбутнього” декілька років тому запропонувала учням з 7 по 11 клас проект «Фізика в школі». У кожного класу було своє відповідно до віку завдання. Кілька тижнів діти бігали по школі з лінійками, секундомірами, динамометрами, вимірювали, розраховували, шукали підтвердження тих чи інших законів фізики. Презентація результату перевершила очікування.

Valery Voronov

Все наше життя проект 🙂

Galina Okhotnik

Це дійсно так, але, на жаль, не все від нас залежить