Як організувати проектне навчання?



Що тут?

Етапи розробки проекту, покрокові поради щодо кожного етапу проекту: від ідеї до реалізації, поради щодо мотивації учнів.

Матеріал

Перегляд матеріалу обмежено

Щоб побачити, відкрийте платний доступ до будь-якого з рекомендованих міні-курсів.

Особливості матеріалу

Уміти: вчити
Категорія: практичні поради
Освітній рівень: дошкільна освіта, початкова школа, середня школа, професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, позашкільна освіта
Тема: проектне навчання
Цілі: вивчити новий матеріал, формувати уміння, навички, компетенції, узагальнити й систематизувати вивчене, оцінити навчальні досягнення

Рекомендовані міні-курси

Щоб побачити матеріали, відкрийте доступ до будь-якого з цих міні-курсів:


8 Comment threads
3 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
8 Comment authors
Ірина ДолюкНаталя КомпанієцьНаталія ОлійникNataliya RuGalina Okhotnik Recent comment authors
  Підписатися  
спочатку нові спочатку старі спочатку популярні
Підписатися на
Людмила Козубай

Нам – вчителям трудового навчання та технологій – без методу проектів ніяк. Викладання цих предметів базується на проектній діяльності від 5 до 11 класів. Ще і інформатика допомогає в роботі.

Galina Okhotnik

Фізика та астрономія також дає широкі можливості для проектної діяльності учнів. Після проходження курсу Intel “Навчання для майбутнього” декілька років тому запропонувала учням з 7 по 11 клас проект «Фізика в школі». У кожного класу було своє відповідно до віку завдання. Кілька тижнів діти бігали по школі з лінійками, секундомірами, динамометрами, вимірювали, розраховували, шукали підтвердження тих чи інших законів фізики. Презентація результату перевершила очікування.

Valery Voronov

Все наше життя проект 🙂

Galina Okhotnik

Це дійсно так, але, на жаль, не все від нас залежить

Nataliya Ru

Проектні технології допомагають учням краще зрозуміти важливість вивчення навчального матеріалу. Вони самі дають відповідь на запитання: “Для чого мені це потрібно?”

Наталія Олійник

Дякую за чітке і лаконічне пояснення .

Наталя Компанієць

Дякую за чітке пояснення

Ірина Долюк

Слайдів нема.

Ірина Долюк

Завдяки вашому курсу пробую перший проєкт “Корінь”. Діти зацікавились, побачимо, що вийде.