Світлана Макарусь уміє організовувати змішане навчання

Автор: Світлана Макарусь
Тематичний напрям: природа (біологія, хімія, фізика, географія, екологія тощо)
Цільова аудиторія: школярі
Дата створення публікації: 27/10/2020
Читачів: 133

Опис

Використала метод перевернутого класу. Для учнів класу було поставлене домашнє завдання "Чому важливий електричний опір". Учні повинні були придумати звинувачення або виправдення електричного опору у тому, що він має поганий вплив на електричний струм і це спричиняє короткі замикання. Всі корисні матеріали для учнів мною були зібрані на дошці спільних закладок Symbaloo. Клас розділився на дві умовні групи: одна з них виправдовувала, а інша звинувачувала електричний опір. Всі свої придумані звинувачення і виправдення електричному опору учні писали на спільній дошці Padlet. Під час наступного уроку учні виспупали в умовному суді, де кожен міг виступити як свідок захисту або свідок звинувачення. Деякі з учнів стали прокурором і адвокатом електричного опору. Залишилися позитивні враження від колективної роботи учнів у групах.

Фото

Коментарі

Щоб коментувати,