Людмила Гаврилюк уміє проводити швидкі тестування та опитування

Автор: Людмила Гаврилюк
Тематичний напрям: природа (біологія, хімія, фізика, географія, екологія тощо)
Цільова аудиторія: школярі
Дата створення публікації: 27/10/2020
Читачів: 16

Опис

Заняття хімії й самостійну навчальну діяльність учнів організовую з використанням цифрових технологій та інструментів. Завдання створюю у сервісах Web 2.0 для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах. Наприклад, використовую конструктор learningapps.org, призначений для розроблення та зберігання інтерактивних завдань в ігровій формі, що сприяє формуванню пізнавального інтересу учнів.

Одним із популярних сьогодні сервісів для створення тестів та опитувальників є google форми. Використовую шаблони оформлення різних видів завдань, приємно, що можлива миттєва обробка результатів у вигляді діаграм, а також вбудовування у власний блог чи сайт:

Сучасним онлайн-сервісом, який дозволяє дуже швидко опитати будь-яку кількість учнів і миттєво отримати результати є онлайн-тести від «Всеосвіти». Платформа постійно вдосконалюється і відрізняється зрозумілим інтерфейсом. Тести додаю у Google Classroom та завантажую у форматі PDF для проведення тестування у класі. Статистикою у відсотках користуюся у режимі реального часу, щоб побачити яке питання дітям далось важче, а на яке вони відповіли найкраще. Результати можна завантажити у форматі excel. Виділивши усього 10-15 хвилин уроку, можна оцінити рівень засвоєння знань усіх учнів класу на будь-якому етапі вивчення теми. До речі, учні легко долучаються до сесії за посиланням, буквеним чи QR-кодом та відповідають на тестові запитання на своїх девайсах. Виконувати тестування можна не лише в класі. Проводжу онлайн-тести для дистанційної перевірки домашніх завдань учнів. Створила більше 30 тестів на цій платформі.

Сучасний учитель, аби бути цікавим своїм учням, має постійно навчатися і набувати нового досвіду – тому намагаюся йти в ногу з часом. Ґаджети, якими віртуозно володіють учні, намагаюся використовувати як засоби для ефективної роботи з інформацією та інструменти навчання на уроках.

Фото

Коментарі

Щоб коментувати,