Татьяна Бондаренко уміє орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Автор: Татьяна Бондаренко
Тематичний напрям: НУШ
Цільова аудиторія: дошкільники
Дата створення публікації: 27/10/2020
Читачів: 13

Опис

Основи комп’ютерної грамотності та знайомства з навколишнім світом з допомогою інтерактивної дошкки входить до варіативної частини змісту дошкільної освіти. Основною формою організації роботи з інтерактивною дошкою в закладі дошкільної освіти є заняття, які проводяться 2 рази на тиждень тривалістю для дітей шостого року життя - 7-10 хвилин. Вони організовуються з невеликими підгрупами дітей, що забезпечує можливість персональної роботи дошкільників з комп’ютером та здійснення індивідуального і диференційованого підходів до кожного вихованця. Заняття будуються на основі бесід та практичних дій (спеціальних вправ, ігор дидактичного характеру з математичним, мовленнєвим, природничим, образотворчим змістом та ін.) з чітким дотриманням встановлених санітарно-гігієнічних норм, а також проводяться комп"ютерні ігри "Пізнайко",зідно програми "Смайлик"

Фото

Посилання

Коментарі

Щоб коментувати,