Людмила Гаврилюк уміє організовувати проектне навчання

Автор: Людмила Гаврилюк
Тематичний напрям: природа (біологія, хімія, фізика, географія, екологія тощо)
Цільова аудиторія: школярі
Дата створення публікації: 27/10/2020
Читачів: 12

Опис

Альтернативою традиційним методам навчання є метод проектів. Цей метод на практиці веде до зміни позиції вчителя. Із носія готових знань він перетворюється на організатора пізнавальної діяльності своїх учнів, оскільки вчитель переорієнтовує свою навчально-виховну роботу і роботу учнів на різноманітні види самостійної діяльності, на пріоритет діяльності пошукового, дослідницького, творчого характеру. Опрацьовується велика кількість додаткової літератури, періодичної преси, проводяться практичні дослідження і відповідно формуються висновки та узагальнення стосовно вирішуваної проблеми. Змінюється роль учнів у навчанні: вони є активними учасниками процесу. При цьому формується конструктивне критичне мислення, яке важко сформувати на звичайному уроці.
Започаткувала з дітьми серію проектів під загальною назвою "Будьмо здорові". Деякі з них переросли у МАНівські роботи.
Пропоную вашій увазі проект "Дослідження проблеми залізодефіцитних захворювань".
Якщо у вашому аналізі крові рівень гемоглобіну нижчий за норму, це діагноз. Ім'я йому -залізодефіцитна анемія. На цю хворобу страждає кожна четверта дитина раннього віку, а кількість підлітків, котрі відчувають дефіцит заліза, вдвічі більша. Тому популяризація знань серед учнів про цю хворобу вкрай необхідна.

Документ




(якщо документ не відображається, оновіть сторінку)

Коментарі

Щоб коментувати,