Людмила Гаврилюк уміє проводити рольові заняття

Автор: Людмила Гаврилюк
Тематичний напрям: природа (біологія, хімія, фізика, географія, екологія тощо)
Цільова аудиторія: школярі
Дата створення публікації: 27/10/2020
Читачів: 11

Опис

Діти люблять рольові або ігрові заняття, де учасники виконують певні ролі, зумовлені змістом і характером заняття. Етапи підготовки та проведення рольової конференції: 1. Підготовчий: розробляється сценарій та план, даються консультації та інструкції учням, готується матеріальне забезпечення; діти вибирають собі рольові позиції і готують виступи. 2. Проведення конференції ( як варіант на одному з уроків відповідної теми, або як позакласний захід) 3. Аналіз та обговорення результатів.
Такий метод інтерактивного навчання дає можливості вільно висловлювати власну дум­ку, зайняти певну позицію.
Наприклад, для учнів 8 класу при вивченні теми "Солі" пропоную зібрати цікаву інформацію про кухонну сіль з різних джерел. Презентацію проводимо у вигляді рольової конференції "Пуд солі з'їсти..". Виявляється про добре відому нам кухонну сіль можна розказати від імені не лише хіміка, а і біолога. історика. фармацевта. косметолога. лікаря, господині,тощо ...Готуємо з учасниками цікаві досліди до цієї теми від імені хіміка-лаборанта. А ще діти можуть одягнутися відповідно до своїх ролей або підготувати бейджики з написами.

Фото

Документ




(якщо документ не відображається, оновіть сторінку)

Коментарі

Щоб коментувати,