Людмила Гаврильчук уміє навчати за допомогою сторітелінгу

Автор: Людмила Гаврильчук
Тематичний напрям: НУШ
Цільова аудиторія: дорослі
Дата публікації: 19.10.2020
Читачів: 36

Опис

Мене завжди захоплював сторітеллінг. Не просто розповідати, а й складати історії - надзвичайно важливо для мене, як для вчителя початкових класів. Динаміка, захопливі образи, лавірування голосом насичують неймовірними емоціями. Цього разу вирішила представити роботу для батьківського сприймання. Бо ж розумію, що дорослі мало спілкуються з малечею, а мені хочеться донести до кожної сім'ї емоційне тепло сімейних зустрічей. То ж я пропоную матеріал для " батьківського всеобучу" з озвученням власної історії. Вчитель може використати його на батьківських зборах, організувавши читання за чашкою чаю з подальшою дискусією. Чаюванню за читанням передуватиме вивчення проблемного питання в класі, бо ж від цього залежатиме тематика зустрічі. Наприклад: ставлення хлопчика до дівчинки; дотримання правил учнівської спільноти; підтримка дитини з обмеженими можливостями... Якщо в школі - дистанційне навчання, то історії можна пропонувати для сімейного слухання в записі. Додаю кілька власних оповідань, що грунтуються на авторському прийомі "казкоуспіх". Мета очевидна: зблизити членів родини за сімейним читанням чи слуханням.

Фото

Документ




(якщо документ не відображається, оновіть сторінку)

Усі файли

Посилання

Коментарі


Notes for this entry
Коментарів немає

Щоб коментувати,