Людмила Гаврильчук уміє навчати за допомогою сторітелінгу

Автор: Людмила Гаврильчук
Тематичний напрям: НУШ
Цільова аудиторія: учні початкових класів
Дата публікації: 18.10.2020
Читачів: 87

Опис

Я довго йшла до того, щоб написати емоційний твір. Так, так, емоційний. Діти сприймають серцем навколишній світ, саме через відчуття розуміють дружбу, добро і зло, ставлення до людей і т.п. За плечима робота з "казкотерапевтичними" вправами, тренінги та майстер-класи для вчителів про "чуттєве виховання".
Пропоную познайомитись з Андрійком шляхом читання повісті "А я пораджу диво..." З невпевненого хлопчака він перетворюється у врівноваженого школярика. Уявляєте, в четвертому класі твердо знає, ким стане в майбутньому. Його рішенню передували різні обставини: зустріч з братом воїна, який боронить країну в АТО, мандрівка з впертим баранчиком, знайомство з ерудиткою Елькою, перевтілення книголюбки Вірляни, спостереження за мрійницею Людочкою… Андрійко позитивно налаштований хлопчик. Він дуже любить життя, любить створювати сюрпризики собі та іншим, а ще виплескує емоції.
Він радо поведе стежинами пригод. Кожна нова зустріч - пізнавальна.
Молодші школярі обов’язково впізнають себе. Довірившись Андрійкові, вчитимуться приймати зважені рішення.Я за те, щоб дітвора розуміла: все буде добре! Дива трапляються! У цьому великому світі завжди знайдеться людина, здатна допомогти.
Як використовую в школі свій твір? Окремі історії ми читаємо на уроках української мови ; розігруємо діалоги; на ранкових зустрічах обмінюємось емоціями у створеній мною " гойдалці настрою"; діти радо змінюють сюжет, рефлексують у "Щоденничках вражень"... Ці вправи та багато інших допомагають відкрити внутрішній світ моїх учнів; повірити у власні сили та йти до мети. Дякую за увагу.

Фото

Документ




(якщо документ не відображається, оновіть сторінку)

Коментарі


Notes for this entry
Коментарів немає

Щоб коментувати,