Лариса Недєлко уміє організовувати змішане навчання

Автор: Лариса Недєлко
Тематичний напрям: іноземна мова та література
Цільова аудиторія: школярі
Дата публікації: 22.10.2020
Читачів: 12

Опис

Модель "Перевернутий клас" вирішила використати для проведення уроку з розвитку мовлення в 7-их класах за темою "Усний твір-опис картини В.М.Васнецова "Богатирі", оскільки підготовча робота займає більшу частину уроку і не вистачає часу, щоб послухати хоча б від групи учнів опис цієї картини. Учні отримали / як домашнє завдання / посилання на інтерактивний плакат "Васнецов "Богатирі"" / розміщений на моєму блозі, на якому ми працюємо практично на кожному уроці і дітям відома URL-адреса /. Діти повинні були самостійно познайомитись з творчістю художника ( портрет художника, відео "Віктор Васнецов. Світ дива" ), уважно розглянути саму картину та скласти її опис за поданим планом. Увесь матеріал розміщений на інтерактивному плакаті. На початку уроку я провела бліц-опитування, на основі онлайн-тесту, створеного на платформі "На урок" у формі флеш-карток, яке переконало мене, що діти ознайомились з матеріалом інтерактивного плакату і готові працювати на уроці: презентувати власний опис картини Васнецова "Богатирі". Урок пройшов досить жваво і зацікавлено. Учні не тільки озвучували власне висловлювання за змістом картини, а й долучались до аналізу прослуханих творів своїх однокласників, акцентуючи увагу на самостійності, послідовності, повноті викладу.

Фото

Коментарі


Notes for this entry
Коментарів немає

Щоб коментувати,