Ніна Дмитренко уміє використовувати планшети і смартфони у навчанні

Автор: Ніна Дмитренко
Тематичний напрям: різне
Цільова аудиторія: студенти
Дата публікації: 04.11.2020
Читачів: 17

Опис

Змішане, комбіноване, мобільне, дистанційне. За короткий період ці слова ввірвались у наш освітній простір. Як швидко включитися в сучасне навчання, упоратися з викликами діджиталізації, бути в тренді останніх досягнень освіти, осилити нові освітні платформи, технології? Без гаджетів, на мою думку, це вже неможливо. Особливо перспективним є використання сучасних мобільних пристроїв в час дистанційного навчання.
Комп’ютери та Інтернет стали необхідним освітнім інструментарієм, а мобільні комп’ютерні технології стають більш портативними, доступними і простими у використанні. Вже лише тільки це призводить до поширення і застосування планшетів та смартфонів в освітньому процесі.
Використовую смартфони на різних етапах занять – актуалізація – це зчитування інформації, завдань, запитань через QR- коди. Новий матеріал – це оперативний обмін інформацією невеликого об'єму. Тестова перевірка, опитування – теж через смартфони. Студенти відкривають пошту, класи у Classroom, працюють у різних сервісах, платформах. Коли ненароком виникають технічні проблеми, а завдання треба виконати швидко, команді працювати злагоджено, видати для виступу цікаву версію виконання завдання - роздають точку доступу до Інтернету теж через свої смартфони (можливо це у даному дописі і не актуально, проте…)
У прикріплених файлах декілька робіт, виконаних студентами у смартфонах:
- творчі результати виконання практичної роботи за порадами В.Сухомлинського
1 та 2 - ментальні карти, 3- інфографіка
- фрагменти конспектів прогулянки на ГПД з обов'язковим використанням гаджетів дітьми.
- для оперативної перевірки засвоєного - флешкартки ( у вигляді кросворду), флешкартки ( у вигляді пазлу)
Не бачу проблеми у використанні смартфонів під час занять, у дистанційному просторі.
Необхідно лише зосередитися на використанні мобільних пристроїв для вирішення конкретних практичних завдань, а не для відволікання.
Простої відповіді немає — втім, вже зрозуміло, що в сучасних умовах викладачам доведеться адаптувати навчання до реалій, коли мобільні технології стануть частиною освітнього процесу.

Фото

Документ




(якщо документ не відображається, оновіть сторінку)

Коментарі


Notes for this entry
Коментарів немає

Щоб коментувати,