fbpx

Анастасія Телегуз уміє створювати доповнену реальність для навчання

Автор: Анастасія Телегуз
Тематичний напрям: українська мова та література
Цільова аудиторія: учні початкової школи
Дата публікації: 24.07.2021
Читачів: 95

Опис

Було створено конспект уроку літературного читання у 3-му класі. На основі підручника Кравцова. Урок було проведено та проаналізовано доцільність використання доповненої реальності на уроках в початковій школі.
Мною був розроблений конспект із застосуванням програми BlippAr, дітьми був дуже добре сприйнятий матеріал. Діти з захопленням користувалися смартфонами на уроці, що мотивувало та зацікавлювало їх для пізнання нового матеріалу. Одже, можна зробити висновок, що діти готові до нових методів навчання та прагнуть цього. Створювати електронний дидактичний матеріал необхідно, виходячи з потреб навчання конкретної теми, так, щоб він гармонійно використовувався на різних етапах уроку, був змістовним та раціональним, а не тільки просто урізноманітнював навчальний процес. ІКТ забезпечують можливість на високому рівні розвитку вербально-логічного, наочно-дієвого, просторового, візуального типу мислення, завдяки тому, що поєднується слухове й зорове сприйняття складного теоретичного матеріалу. Вчитель може використовувати анімації з їх зупинкою, аналізом, коментарем і зручним пошуком фрагментів під час актуалізації опорних знань, умінь і навичок, пояснення нового матеріалу, на етапі закріплення вивченого матеріалу.

У цьому матеріалі інноваційне:
Інструментарій.

Документ



(якщо документ не відображається, оновіть сторінку)

Коментарі

Щоб коментувати,