Звіти в міні-курсах

Наталія Лукіянчук Наталія Лукіянчук


Міні-курс:
Орієнтуватися в хмарних сервісах Microsoft Office 365 для освіти

Середня оцінка: 0,0

Ознайомилась із сервісом Microsoft Office Online. Завантажила матеріали в One Drive і надала до них доступ своїм учням. Створила презентацію у Power Point "Adverbs of Frequency", надала до неї доступ своїм учням для попереднього ознайомлення та використала її під час уроку. Крім того, створила у Sway презентацію про написання ессе з доступом до неї та

Іванна Бойко Іванна Бойко


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Середня оцінка: 0,0

Скористалась вашим шаблоном для створення завдань для дітей. Дуже полегшує роботу вчителя. Буду використовувати їх надалі на уроках.

Lara Lara Lara Lara


Міні-курс:
Використовувати відео та аудіо в навчанні

Середня оцінка: 0,0

За допомогою програми Life2film створили з учнями відеоролик з матеріалів, знятих учнями, до Дня вчителя. Працюючи в програмі, діти набули нових знань і вмінь, зацікавилися, тому плануємо ще створити декілька фільмів з тих матеріалів, що накопичилися.Багато подорожуємо, займаємося туризмом, маємо великий запас відео та фото, які не зовсім зручно зберігати на флешках чи дисках, було

Татьяна Кобзарева Татьяна Кобзарева


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

Середня оцінка: 0,0

Проектне завдання було по наскрізним лініям предмету інформатики. У GoogleКласі я розписала завдання. Співпрацю з учнями там й проводила. Спільне обговорення та підготовку до презентації продукту проєкту проводили під час групових skype-консультацій, онлайн дошці. Планую продовжити і цю роботу, і творчих проєктів, що вже надала учням. Використати співпраці пропоновані інструменти.

Лилия Костенко Лилия Костенко


Міні-курс:
Використовувати універсальні тренінгові вправи у навчанні

Середня оцінка: 0,0

Я провела тренінгові вправи в дитячому колективі (6-8 років). Мета цієї роботи спрямована на формування доброго ставлення до членів колективу, формування партнерських стосунків, взаємодопомоги. Також ця робота спрямована на формування емоційної компетентності учнів. По закінченню роботи було проведено рефлексію,але фото зробити не вдалося, тому що діти потребували моєї участі в роботі, й не було змоги

Людмила Кошельнікова Людмила Кошельнікова


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Середня оцінка: 0,0

Працюю в 1 класі. Для перевірки та закріплення знань на уроках різних предметів часто використовую завдання на інтерактивній дошці. Наразі пропоную вправи з читання на основі шаблонів, запропонованих у курсі.

Татьяна Кобзарева Татьяна Кобзарева


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

Середня оцінка: 0,0

Проектне завдання було по наскрізним лініям предмету інформатики. У GoogleКласі я розписала завдання за рекомендаціями МінОсвіти по вивченню нових понять та моє уявлення використання знань інформатики відповідно їх віку й досвіду. Другий етап був їх вибір представлення кінцевого продукту свого бачення обраної наскрізної лінії та вибір назви свого проєкту. Обговорення та підготовку до презентації продукту

Татьяна Кобзарева Татьяна Кобзарева


Міні-курс:
Організовувати змішане навчання

Середня оцінка: 0,0

Не можу дочекатись зворотного зв'язку за обраним мною уроком. Але я планую продовжити цю роботу на наступній темі, що пов'язана з цім уроком. Довго шукала назву своєї моделі навчання, що я використовую ... Міркую це: гнучка модель – є GoogleКлас та блог з завданнями на уроці. Так як у класі не всі комп'ютери у мережі

тетяна бородіна тетяна бородіна


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

Середня оцінка: 0,0

Створено історію про вибух побутового газу. Люди, побачивши емблему Цивільного Захисту населення України, аналізують інформацію і розуміють, як отримати допомогу. Історію використала як мотивацію вивчення теми "Основи Цивільного Захисту України" з предмету "Захист Вітчизни".

Наталія Брюховецька Наталія Брюховецька


Міні-курс:
Використовувати онлайн-сервіси для інтерактивної дошки

Середня оцінка: 0,0

Після проходження курсу - ознайомилася і спробувала сама зробити завдання. Це не дуже складно, якщо дуже захотіти. Планую і надалі використовувати уже готові завдання і самій робити. Дітм це дуже цікаво, бо діти у нас всі уже мобільні, і з технікою працюють краще нас.