Звіти в міні-курсах

Ганна Чапкіна Ганна Чапкіна


Міні-курс:
Проектувати дистанційні курси

За допомогою конструктора сайтів Google Sites створила власний сайт дистанційного навчання курсу геометрії (розділ планіметрія). Поки що розроблені три розділи: "Кути в планіметрії", "Трикутники", "Чотирикутники". На кожній сторінці розміщено теоретичний матеріал у вигляді презентації та практичні завдання (інтерактивні вправи у Learningapps, онлайн-тести, тести ЗНО). Планую далі доповнити сайт матеріалами з інших тем.

Наталія Романчук Наталія Романчук


Міні-курс:
Орієнтуватися в освітніх трендах

Ми з колегами брали участь у семінарі–практикумі «Готовність вчителя біології до застосування компетентнісних завдань в умовах реалізації оновлених навчальних програм». Я демонструвала практичний блок у формі природничого квесту, який розробила і провела з учнями 6 класу. Планую зібрати інформацію від своїх вихованців на сервісі Padlet, щодо ідей облаштування класної кімнати.

Людмила Вяльцева Людмила Вяльцева


Міні-курс:
Створювати інфографіку та ментальні карти для навчання

Одним із важливих завдань сучасного вчителя вважаю необхідністьформування в дітей навичок аналізу, систематизації освітніх матеріалів, уміння опрацьовувати великий обсяг інформації за відносно короткий час, прищеплювати потребу креативної діяльності. Саме цій меті, на мою думку, підпорядковано використання інфографіки та ментальних карт, які через виражену візуалізацію сприяють розвитку інтелекту, покращують роботу пам’яті, вдосконалюють навички роботи із гаджетами.

Леся Смаль-Заєць Леся Смаль-Заєць


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Ознайомилася з теоретичним матеріалом. Завантажила шаблони для програми Note, та створила за допомогою цих шаблонів гру "Вірю-не вірю" з геометрії для учнів 7 класу, "Зберіть до кошика вірогідні події", Хто швидше збере вірогідні чи неможливі події з теми "Теорія ймовірності"для учнів 11 класу, гру "Знайди пару" та дізнайся ім'я відомого математика Стародавніх часів для учнів

Наталия Габелко Наталия Габелко


Міні-курс:
Використовувати онлайн-сервіси для інтерактивної дошки

Познайомилася із сервісами: ClassroomScreen, ThingLink, PHET, LearningApps. У сервісі ThingLink створила інтерактивний плакат "Сонячна система" для учнів 4 класу. Планую використовувати його для проектної роботи з даної теми. У сервісі LearningApps створила свої власні інтерактивні вправи з різних предметів для початкової школи. Також налаштувала профілі учнів та класів. (Гарна допомога для дистанційного навчання). Сіми сервісу

Леся Смаль-Заєць Леся Смаль-Заєць


Міні-курс:
Використовувати конструктор уроків для інтерактивної дошки

Ознайомилася із запропонованими конструкторами уроків. Спробувала конструктор NoteBook. Створила декілька вправ до уроку математики в 11 класі до теми "Комбінаторика"

Галина Дацишина Галина Дацишина


Міні-курс:
Використовувати онлайн-сервіси для інтерактивної дошки

Завдяки міні-курсу опрацювала відеоуроки .інструкції до них та використовувала сервіс https:// learningapps/org і створила для 5 класу вправи :"Правильні і неправильні дроби"."Звичайні дроби" "Впорядкування десяткових дробів"та "Дії з раціональними числами".Знайшла дуже багато корисної інформації для практичного застосування на уроках математики.Дякую.

Леся Смаль-Заєць Леся Смаль-Заєць


Міні-курс:
Використовувати онлайн-сервіси для інтерактивної дошки

Classroomscreen-для мене зручно використовувати цей сервіс на уроці тим,що ввівши список класу, програма сама вибирає учня,який буде відповідати. Можна ставити таймер,секундомір і проводити бліц-опитування,причому світлофор підкаже чи відповідь була правильна, неправильна, а можливо неповна. Під час карантину з учнями 11 класчу вивчали теорію ймовірності і за допомогою гральних кубиків проводили досліди,на основі яких визначали різні

Людмила Вяльцева Людмила Вяльцева


Міні-курс:
Використовувати конструктор уроків для інтерактивної дошки

Опрацювала відеоінструкцію з теретичними матеріалами щодо роботи з ресурсами Smart Notebook та EasiNote. Спробувала створити матеріали для уроків (слайди для окремих класів і тем та завдання для тем "Етапи всесвітньогоо літературного процесу", 8 клас). Використала конструктор уроку. Спробувала різні опції: завантажувала зображення, музику, використовувала посилання на веб-ресурси та матеріали комп'ютера, таймер, завдання на встановлення відповідності

Наталія Молоченко Наталія Молоченко


Міні-курс:
Використовувати онлайн-сервіси для інтерактивної дошки

Спершу опрацювала подані матеріали, переглянула відео. Обрала інструменти, що буду використовувати. Найбільше зацікавив сервіс ThingLink, з LearningApps знайома давно. Створила опитування у ClassroomScreen, інтерактивний плакат "Будівлі Європи", а також кросворд з ЯДС, 1 клас, "Царство рослин". Була зареєстрована на childdevelop.com.ua до проходження курсу, там робила кросворди, анаграми, тексти для швидкочитання. Користувалася он-лайн сервісами Google та