Звіти в міні-курсах

Ирина Кукушкина Ирина Кукушкина


Міні-курс:
Проводити швидкі тестування та опитування в аудиторії

Провела швидке тестування на знання лексики по темі " В місті" ( німецька мова , 7 клас), "Керування дієслів" ( 8 клас), використала сервіс Kahoot. Зараз готую тестові завдвння за допомогою сервісу Classtime.

Наталья Мальчикова Наталья Мальчикова


Міні-курс:
Проводити швидкі тестування та опитування в аудиторії

Створила тести, які використала для проведення онлайн-тестування на уроці. Використала сервіси Classtime та Plickers. Сервіси зручні, дають можливість одразу учням бачити результат, помилки. Всім дуже сподобалось.

зінаїда осадча зінаїда осадча


Міні-курс:
Використовувати онлайн-сервіси для інтерактивної дошки

На уроці фізики у 10 класі використала ресурс PHET: інтерактивні симуляції. Учні наочно могли спостерігати, як змінюється внутрішня енергія маятника; зміни коливання маятника із зміною тертя, довжини нитки підвісу. Учні змоделювали та спостерігали коливання двох маятників. Робота з ресурсом учням дуже сподобалась.

Ирина Гранкина Ирина Гранкина


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тренер - інструктор. Мною був проведений тренінг з природознавства для третьокласників з теми "Вода - розчинник. Корисна сила води". Тривалість : 1 академічна година. Під час тренінгу здобувачі освіти отримали нові знання за допомогою наукових способів, робили припущення та перевіряли їх, експериментували, проводили досліди, розмірковували і як результат - робили власні відкриття! Все це проходило

Наталия Маршала Наталия Маршала


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Під час опанування міні -курсу ознайомилась з можливостями застосування QR - кодів у навчанні. При проведенні заняття по темі "Дифракція світла" під час узагальнення матеріалу використовувала створений дизайнерський QR - код, а при перевірці одержаних знань здобувачам освіти було запропонована власна інтерактивна вправа за типом "Перший мільйон"

Світлана Немцева Світлана Немцева


Міні-курс:
Використовувати конструктор уроків для інтерактивної дошки

В міні-курсі я познайомилась з різновидами програм-конструкторів для інтерактивної дошки. Більш детально я намагалася опанувати конструктор Smart Notebook, оскільки саме така дошка встановлена в моєму класі. За допомогою конструктора Smart Notebook я створила цікаві завдання для уроків української мови та розвитку мовлення.

Лариса Овсянникова Лариса Овсянникова


Міні-курс:
Використовувати відео та аудіо в навчанні

Я створила відео на урок з природознавства. Зробила це за допомогою інструментів рекомендованих мені, скачала спочатку картинки аудіо, записала аудіо коментар до відео та зєднала все до купи. Для кращого зображення провела конвертацію відео.

Алла Шевченко Алла Шевченко


Міні-курс:
Створювати інфографіку та ментальні карти для навчання

Прагнула зробити ментальну карту з теми "Пори року". Створювали разом з дітьми.

Olena Palivoda Olena Palivoda


Міні-курс:
Розробляти інтерактивні навчальні матеріали

Нові завдання історії як навчального предмета спонукають до переосмислення ролі традиційних засобів навчання. Сучасним учням потрібні і сучасні форми та методи викладання. Тож, робота в сервісі LearningApps показала, що дітям такі заняття цікаві, пізнавальні. Сервіс допомагає залучити їх до активної пізнавальної діяльності. Зазвичай інтерактивні вправи , створені в сервісі LearningApps можна використовувати і при опрацюванні

Лора Иванова Лора Иванова


Міні-курс:
Використовувати конструктор уроків для інтерактивної дошки

Спочатку опанувала теорію. Потім завантажила інструменти. Провелаурок на тему: «Периметр у прямокутників». Використовувала конструктор OpenBoard . Учні мали змогу накреслити, показати, виміряти сторони (за допомогою функції - лінійка) та записати відповідь на інтерактивній дошці.