Звіти в міні-курсах

Tanya Tanya


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

Найкраще у цьому курсі я опанувала роботу з універсальною спільною дошкою Padlet. Вона зручна у використанні, як ніколи, допомогла мені у дистанційній роботі. Використовувала, в основному, для позакласної роботи. Сьогодні створила нову дошку для знайомства з майбутнім класом (на жаль, ми у червоній зоні, і навчатись з 1 вересня будемо дистанційно).

Зоя Чиноватая Зоя Чиноватая


Міні-курс:
Орієнтуватися в освітніх трендах

1. Провела виховний захід "Сьогодні - гідний студент, завтра - успішний фахівець і ... просто хороша людина!" 2. Розмістила на своїй сторінці та сторніці холодильно-механічного відділення коледжу посилання на Атлас професій та сайт "Робот-босс"

Зоя Чиноватая Зоя Чиноватая


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

Опрацювала іниструменти для співпраці та командної взаємодії Trello, Microsoft Teams, Telegram. Заруєструвалася в сервісах, створила Telegram канал

Марія Мазурик Марія Мазурик


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Використовувала онлайн- сервіси для інтерактивної дошки learningapps - для закріплення пройденого матеріалу, онлайн-тести "На Урок" для контролю знань студентів і залучення їх до активної роботи і під час занять, і вдома.

Матющенко Татьяна Матющенко Татьяна


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Мій тренерський тип - тренер/інструктор. Тренінг триватиме 1 годину. Призначений для учнів ... класу. Очікуваний результат: показати дітям, що в житті кожного повинні бути цілі, для чого вони необхідні, звернути увагу учнів на мрії та те, що вони прагнеть отримати від життя. 1. Організаційний момент "Знайомство" "Правила тренінгу" "Дерево очікувань" Вступне слово вчителя "Мозковий штурм"

Лариса Недєлко Лариса Недєлко


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

На початку дистанційного навчання я повідомила учнів 11-го класу, що підсумкову контрольну роботу із зарубіжної літератури вони будуть виконувати шляхом участі у створенні творчого проекту "Алея читацьких симпатій" / за програмою Зарубіжна література, 11 клас, ХХ ст. /. Продовжуючи знайомитись із художніми творами, вони повинні були для себе обрати топ-5 улюблених творів із зарубіжної літератури

Olena Avramishyna Olena Avramishyna


Міні-курс:
Організовувати змішане навчання

Спробувала створити урок географії за моделлю "Перевернути клас" для учнів 7 класу з теми "Північний Льодовитий океан". Спочатку я пропоную завдання дітям на самостійне опрацювання матеріалу, а на уроці завдання для закріплення і поглиблення знань учнів з цієї теми.

Зоя Чиноватая Зоя Чиноватая


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Нкавчилася генерувати та читати коди. Вмыю генерувати дизайнерські коди. Зробила код для адреси у Фейсбуці та візитівку

Anna Anna


Міні-курс:
Проводити швидкі тестування та опитування в аудиторії

Спробувала зробити тест для 3 класу на повторення з ураїнської мови в програмі Quizizz. Залишилис позитивні враження від роботи в цій програмі. Програма зручна і легка в роботі.

Матющенко Татьяна Матющенко Татьяна


Міні-курс:
Використовувати універсальні тренінгові вправи у навчанні

Провела з учнями тренінг "Дружній клас". Метою цього тренінгу було навчити учнів правил дружби, розвивати ввічливість, толерантність один до одного, виховувати взаємоповагу та взаємодопомогу. На знайомство використала вправу "Про мене сказали б ...", наступна вправа "Очікування", на фасилітацію - "Дерево цілей", руханки "Тук-тук", Про дружбу".