Звіти в міні-курсах

Зоя Чиноватая Зоя Чиноватая


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Опрацювала методи формувального оцінювання. Цікаві і корисні в розрізі розвитку критичного мисмлення, вміння подати свої досягнення та оцінити досгнення інших, вміння бути гідним доповідачем та опонентом за для набуття навичок формувального оцінювання. Корисним буде при оцінюванні семінарських занять, творчих завдань, проектної діяльності.

Аліна Криворучко Аліна Криворучко


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Діаграми Вена доцільно використовувати під час вивчення матеріалу, де є відмінні і спільні риси, структурують матеріал. Доречними діаграми Вена є під час вивчення тем: •  Оксиди (основні, кислотні, амфотерні). •  Аміни, амінокислоти. •  Спирти (одноатомні, багатоатомні, ароматичні). Кислоти (мінеральні, органічні).

Маргарита Ткачук Маргарита Ткачук


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Так як курс я почала після закінчення навчального року, можу тільки спланувати свою роботу на наступний навчальний рік. Хочу спробувати в роботі таке оцінювання, як Форма зворотного зв’язку - після виконаного блоку завдання можна оцінити роботу кожного учня, як варіант, можна організувати взаємооцінювання: учні заповнюють форми зворотного зв’язку, перевіряючи роботи одне одного, спираючись на роботу

Антонина Кривушичева Антонина Кривушичева


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Для організації зворотнього зв'язку під час дистанційного навчання я обирала опитування на гугл формах, створювала завдання на learningapps, створювала тести на сайті "наурок". У змісті опитувань старалася комбінувати питання на репродукцію, і питання на самооцінювання. Більшість опитувань проводилися по завершенню уроку чи теми.

Ольга Кізеліс Ольга Кізеліс


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

З цієї теми я створювала тести на сайті На Урок , інтерактивні вправи у сервісі Learning Apps , які дозволяють мені проаналізувати рівень навченості дітей, зрозуміти , де є прогалини у темі і спланувати свої наступні уроки . Для першокласників в умовах карантину підготувала відеоурок на тему : "Читаємо українські казки. Рукавичка " і для

Наталія Молоченко Наталія Молоченко


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

За час вивчення курсу: 1. Опрацювала досвід колег стосовно даної теми, щоб ознайомитись з існуючими наробками та підходами. 2. Як відповідний для власної практики обрала підхід, що використовує інструмент "Світлофор" для позначення рівня засвоєння теми та/або поняття учнем. 3. Створила інтерактивну онлайн-вправу на навчальному порталі LearningApps.org, в якій учні можуть зазначити свій рівень засвоєння матеріалу

Вика Ключко Вика Ключко


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Формувальне оцінювання забезпечує зворотній зв'язок між учнями та учителем. Саме зараз, в умовах дистанційного навчання це дуже важливо. В п'ятому класі при вивченні теми "Множення десяткових дробів" , щоб відслідковувати на якому етапі засвоєння знань знаходяться учні і скоригувати їх подальшу діяльність я використовую різні інструменти формувального оцінювання, зокрема LearningApps. Я створила завдання , надсилала

Артем Паук Артем Паук


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Дуже сподобалась платформа ClassDojo. Використовую її для дистанційного навчання під час карантину для 5 класу. На платформі можна заохочувати учнів за допомогою бейджів та коментарів. Також додаю туди інтерактивні вправи LearningApps, які допоможуть учням оцінити свої знання та вміння.

Оксана Сиром'ятнікова Оксана Сиром'ятнікова


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Застосування формувального оцінювання дозволяє оцінити і скоригувати процес навчання. При формувальному оцінюванні потрібно акцентувати увагу лише на позитивні моменти. Використання таблиці ЗХД, яку учні заповнюють на початку вивчення теми (уроку) та по її завершенню. Наприклад, вивчення теми Галицько-Волинська держава. Використання методів- незавершені речення, чек-лист,інтелект-карта допомагають здійснювати формувальне оцінювання і розвиватись. Таке оцінювання допомагає вчителю відстежувати

Олександра Криуліна Олександра Криуліна


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Кожного уроку біології використовую опитувальник з 12 питань з відкритою відповіддю, що містить 1 слово (термін, поняття). Опитувальник роздрукований на кожного учня. Вписані відповіді учні взаємоперевіряють, а потім правильні відповіді обговорюються разом з учителем та визначається тема, над якою треба попрацювати глибше. На узагальнюючому уроці хімії у 7 класі провела формувальне оцінювання за діаграмою Вена,