Звіти в міні-курсах

Марія Мазурик Марія Мазурик


Міні-курс:
Створювати доповнену реальність для навчання

Із захопленням досліджувала цікавинки програм. Поставила за мету використати доповнену реальність за допомогою додатку Assemblr для студентів медичного коледжу при вивченні анатомо - фізіологічних особливостей людини та застосування фітотерапії при захворюваннях органів травлення. Наводила смартфон і бачила доповнену реальність, що стосується даної теми. Це дало змогу порівнювати властивості різних квіток і визначити групи рослин для

Тетяна Івашина Тетяна Івашина


Міні-курс:
Створювати доповнену реальність для навчання

Підготувала бліп з використанням тексту, графічних об'єктів, анімації та інтерактивних елементів

Світлана Ринкова Світлана Ринкова


Міні-курс:
Створювати доповнену реальність для навчання

Ознайомившись з усіма матеріалами міні-курсу спробувала опрацювати конструктор доповненої реальності BlippAr. Це ресурс який дозволяє зробити навчальний процес більш цікавим та емоційним. Використання елементів доповненої реальності в навчальному процесі сприяє розвиненню просторової уяви учнів, що посилює глибоке розуміння ними процесів, подій, властивостй. Планую створити ряд бліпів що відображатимуть життя та діяльність визначних історичних постатей.

Ірина Остапчук Ірина Остапчук


Міні-курс:
Створювати доповнену реальність для навчання

Це дуже цікавий міні -курс. Захоплююче дивитись як оживляються картинки. Cподобався конструктор створення доповненої реальності WallaMe, він дозволяє створювати невеликі завдання. Підготувала для заняття з логіко-математичного розвитку практичні вправи "Порахуй", "Порівняй". За допомогою програми WallaMe разом з дошкільнятами будемо перевіряти правильність результатів. Ще опрацювала Розфарбовки Quiver.Це було неймовірно.(Думаю мої дошкільнята будуть в захваті).

Мирослава Чізмар Мирослава Чізмар


Міні-курс:
Створювати доповнену реальність для навчання

Під час дистанційного навчання на уроках англійської мови ми з учнями вивчали тему "Природа. Тварини". Учні вчать не лише лише назви тварин, а й середовищев якому вони перебувають. Учні отримали малюнки тварин, розфарбували їх, а потім слухали про життя цієї тварини ( птаха) і спостерігали за нею. Завдання учнів було відповісти на запитання ( англійською)

Наталія Андрієнко Наталія Андрієнко


Міні-курс:
Створювати доповнену реальність для навчання

Детально спробувала опрацювати BlippAr – конструктор доповненої реальності. Досить цікавий ресурс. Взагалі тема використання елементів доповненої реальності в діяльності педагогів сьогодні досить актуальна, адже це є одним із сучасних трендів освіти. Для здобувачів будь якого віку це буде цікавим та корисним. Цикл бліпів екранізованих творів зарубіжної літератури планую використовувати в освітньому процесі.

Леся Порядченко Леся Порядченко


Міні-курс:
Створювати доповнену реальність для навчання

Я зробила картинку з доповненою реальністю у сервісі BlippAr, де помістила 4 об'єкти в просторі. до кожного об'єкту додала посилання. (1 на аудіофайл, 1 на відео в ютуб про тварин, 1 на текст про рослини і 1 на картинку.) Я планую познайомити студентів з особливостями роботи цього інтернет ресерсу. І внести в їх навчальну програму

Ніна Дмитренко Ніна Дмитренко


Міні-курс:
Створювати доповнену реальність для навчання

Вдалось попрацювати в конструкторі доповненої реальності BlippAr. Для теми "Дидактика – теорія освіти та навчання" створила інтерактивний плакат. На зображення наклала текст, фігури, pdf-файли. Заповнила їх анімацією, відео з Youtube, інформацією з Wikipedia та посиланнями на зображення. Планую використати під час дистанційного вивчення теми. Маю надію, що така спільна роботи підвищить мотивацію студентів до навчання.

Міклош Руслана Міклош Руслана


Міні-курс:
Створювати доповнену реальність для навчання

За допомогою додатку WallaMe накладала відповіді загадок учням на цьому стенді .Учні були дуже задоволені і залюбки знаходили розгадки !!!

Оксана Сиром'ятнікова Оксана Сиром'ятнікова


Міні-курс:
Створювати доповнену реальність для навчання

Давно хотіла спробувати створити доповнену реальність для уроків. Знаходила цікавинки, але вини здебільшого стосувались предметів фізики або хімії. Тому вирішила спробувати застосувати Da Vinci Machines AR та Bridges AR на уроках історії. Відразу з*явився план, які це теми і класи. Це може бути 8 клас, практичне заняття- Леонардо да Вінчі -титан епохи Відродження. Da Vinci