Звіти в міні-курсах

Inna Kodola Inna Kodola


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Створювала презентацію до уроку української мови до теми "Слова-назви предметів" на повторення вивченого матеріалу. Відповідні види роботи надіслала у попередньому звіті. Додаю фото.

Євгенія Геннадіївна Євгенія Геннадіївна


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

За допомогою конструктора Elite Panaboard для учнів 7го класу підготувала в межах теми «Клімат Північної Америки» завдання з позначення на мапі впливу кліматотвірних чинників, впливу океану, кліматичних поясів та областей.

Аліна Глянько Аліна Глянько


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

На уроці ми користуємося інтерактивною дошкою. Я обрала цю тему, щоб більше дізнатися та навчитися. Ми з учнями користувалися SMART Notebook. Вивчаючи частини мови разом з дошкою та цікавими завданнями дуже легко та захоплююче.

Лариса Беженар Лариса Беженар


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Ознайомилася із наданими матеріалами. Дякуючи курсу з'явилась можливість вдосконалити свої навички роботи з інтерактивною дошкою. Під час уроку у 7 класі використала прийом " Вгадай тему уроку ,відкриваючи по черзі відповідні до неї картини" ( захоплююче).Учні залюбки виконували завдання " знайди зайве" і для перевірки - звуковий сигнал. Також використала ефекти появи і зникнення хімічних

Валентина Скопіна Валентина Скопіна


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Передивилась всі відеоуроки колег,навчальні відеоматеріали,опрацювала відеоінструкцію та теоретичний матеріал. Можливості інтерактивних комплексів великі,проте ,спостерігаючи нічого не навчишся.Кращий спосіб навчитися-робити це. Отже вчусь,не все так просто.Демонструю відео,фото,ілюстрації до літературних творів. Дуже подобається писати,виконувати різні види завдань ,створювати схеми,алгоритми на інтерактивній дошці...

Тетяна Костащук-Мазур Тетяна Костащук-Мазур


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Завдяки цьому курсу розширила потенціал роботи з інтерактивною дошкою. Мені не вдалося скористатися запропонованими шаблонами, однак створила декілька шаблонів для програми, яка встановлена для моєї дошки. Змогла використати інтерактивні елементи на уроках математики, укаїнської мови та ЯДС.

Наталія Кухарчук Наталія Кухарчук


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Дяк4уючи вашому курсу зявилась можливість вдосконалити свої навички роботи з інтерактивною дошкою. Підготувала заняття для учнів 8 класу з теми " Доба Руїни", на якому учні стали активними учасниками уроку. Створювати уроки за допомогою шаблонів цікаво і захоплююче, а працювати на дошці - це інша справа, треба набути практичних навичок - каліграфічно писати, користуватися маркерами,

Людмила Гринь Людмила Гринь


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Проходячи міні-курси, відкрила для себе інтерактивну дошку заново. Дізналась про її багатофункціональність. До уроків: біології в 6 класі, хімії у 8, 10, 11 класах створила інтерактивні вправи за програмою SMARTNotebook; онлайн-сервісами ThingLink, LearningApps. Для учнів все було в новинку. Вони спочатку з острахом, а потім із задоволенням виконували завдання.

Галина Омеляненко Галина Омеляненко


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Цікаво розробляти уроки з використанням нових прийомів. За шаблонами створила кілька завдань для уроків з теми "Основи спадковості". Переконалася, що заняття з використанням смарт дошки справді стають цікавішими й цікавішими. Учні залюбки виконували завдання. Використала на уроці одночасно зображення, текст, відео, ресурси Інтернет.

Ольга Черняєва Ольга Черняєва


Міні-курс:
Орієнтуватися в педагогічному потенціалі інтерактивної дошки

Ознайомилася із наданими матеріалами. Підготувала заняття з навчання грамоти на якому учні є активними діячами. Для зацікавленості - схована за "ширмою"правильна відповідь і право відкрити цю ширму в учнів. За "зникаючим вікном"- відгадка до загадки і для перевірки - звуковий склад. Посилання на відео із зразком написання букви. Розлінієний шаблон надає можливість прописати букву на