Звіти в міні-курсах

Marina Sheverya Marina Sheverya


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

Проєкт у 5 класі з математики "Мій будинок". Даний проєкт варто розпочати після того, як учні вивчили формули площі прямокутника та об’єму прямокутного паралелепіпеда. Ці дві формули є важливими в повсякденному житті людини, тому метою є наблизити учня до реальних умов і показати їм як математика працює на практиці. Для набуття практичних навичок обрано модель

Наталія Сабадош Наталія Сабадош


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

Реалізація проєкту на двох заняттях на яких учні досліджують історичні, медико-біологічні та фізичні аспекти ролі зору у всіх сферах життя. Кожна група по своєму напрямку провела дослідження і вибудувала логічну та послідовну лінію важливості даної теми.На кінцевому етапі групи обмінялися дослідженою інформацією,проаналізували та порівняли,що є спільним,що є важливим та на скільки для людини зір є

Олексій Печериця Олексій Печериця


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

Учням восьмого класу було запропоновано виконати проєкт "Правда та брехня: 29 лютого" На першому, пошуковому, етапі учні були поділені на групи за напрямками (біографічні події, наука і творчість, історичні курйози) і почали шукати і категоризувати інформацію про події, що стались 29 лютого, або пов'язані із цією датою. Також було вироблено орієнтовну схему розміщення листівок у

людмила узлова людмила узлова


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

Проект на уроці зарубіжної літератури у 5 класі "Світ дитинства Тома Соєра та світ захоплень сучасних дітей". Учні, об'єднавшись у дві групи, малювали малюнки, писали листи письменнику та героям повісті про свій світ захоплень та своє дитинство. Узагальнили свої дослідження у вигляді газети-постеру, презентували свої дослідження, робили висновки.

Olena Avramishyna Olena Avramishyna


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

З теми цього міні-курсу я запланувала, щоб здобувачі освіти провели дослідження щодо демографічної ситуації в Київській області. Цю тему було розбито на питання й кожна група учнів відповідала за певний етап роботи: збирання статистичних даних, оформлення графіків, презентація роботи на кінцевому етапі.

Світлана Гординська Світлана Гординська


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

Стоп-булінг Усі учні отримали завдання, прочитати оповідання В.Винниченка "Федько-халамидник".На основі цього оповідання та сучасних пояснень про булінг, упродовж усього проєкту учні шукали відповідь, що ж таке булінг. Я продемонструвала відео "Камінь-ножиці-папір". Наприкінці проєкту учні пояснюють, що таке булінг, розпізнають булінг і дружні піддражнювання. Розробляють стратегії подолання булінг, демонструють емпатію до жертв насилля, уміють припинити булінг

Віктор Константінов Віктор Константінов


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

Студентам було дано завдання знайти та обробити інформацію з приводу ефективного застосування реклами за допомогою веб-технологій. Студенти знайшли та обробили інформацію, зробили презентацію по ній (лендінг пейдж). Надалі вони визначилися зі своїм проєктом - веб-сайт з велосипедами. Протягом 3 тижнів студенти виконували свій проєкт. Два студенти розробляли макет сайту. Ще двоє паралельно верстали веб-сторінку. В

Ольга Кучер Ольга Кучер


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

До уроку-проєкту "Про що можуть розповісти дерева-свідки історичних подій" учні разом з батьками підготували різноманітну інформацію: фотоілюстрації, цікаві розповіді, презентації, виготовили міні-книжки. На уроці діти систематизували повідомлення та спільно створили плакат. Також приготували проєкт "Мандрівка стежками Тараса Шевченка" повідомлення про життєвий і творчий шлях Великого Кобзаря, копії репродукцій його картин, декламували вірші, слухали пісню на

Римма Максимова Римма Максимова


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

Учні отримали завдання підготувати проект за темою "Битви на Жовтих Водах, під Корсунем та Пилявцями. Визвольний похід українського війська в Галичину" ( в рамках вивчення розділу «Початок Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.» Школярі самостійно поділяються на групи, вчитель пропонує на основі переглянутого фільму, історичних джерел, підручників історії виконати проєкт і провести урок самостійно,

Інна Літв'якова Інна Літв'якова


Міні-курс:
Організовувати проектне навчання

Опрацювала теоретичний матеріал з даної теми. Дізналась тонкощі побудови проектів. Розробила проект для учнів 3 класу на тему "Смітити (не) можна переробляти". Опанувала програми для полегшення організації проекту, зокрема Trello та Padlet.