Звіти в міні-курсах

Світлана Малій Світлана Малій


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

Опрацювала запропоновані матеріали та інструменти. Організую співпрацю учнів через Інтернет за допомогою онлайн-сервісів Google Forms, Docs, Presentations, Pictures та програми Glogster для виконання творчих завдань та міжнародних проектів( платформи eTwinning, iEARN, ePals). Створила сайт в Google Sites для учнів 11 класу з метою підготовки до ЗНО з англійської мови: корисні поради, зразки тестів минулих років,

Анастасія Покиньборода Анастасія Покиньборода


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

Опрацювала всі матеріали міні-курсу. Обрала онлайн- сервіс Trello для організації індивідуальної роботи школярів. Створила дошку для виконання індивідуальних завданнь за відповідною темою. Я зрозуміла як створювати проекти з завданнями в цьому сервісі та додавати учасників до роботи.

Антоніна Яновська Антоніна Яновська


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

Добрий день. У мене часто виникає потреба віддаленої роботи з учнями. Спочатку я хотіла в цьому модулі обрати Telegram - універсальний меседжер. Але у мене вже є досвід роботи з іншим меседжером в якому у мене створені групи по роботі з учнями і батьками. Тому я розглянула середовище Trello і була дуже задоволена. Я злегкістю

Юлиана Нищик Юлиана Нищик


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

З учнями 10 класу налагоджуємо співпрацю онлайн. Ми вже використовуємо сервіси Google, наприклад, Диск для отримання завдань та Google Форми для опитування. Тепер створили групу класу у Telegram для вирішення нагальних питань та оголошень. Для кращого опанування матеріалу будемо працювати з дошками Trello. Одну з них, на тему "Основи статистичного аналізу даних", вже наповнюємо вивченим

Ніна Дмитренко Ніна Дмитренко


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

Планую організувати роботу в сервісі Trello. Створила дошку trello до теми "Форми організації навчання" з традиційними колонками. Для виконання включила такий список завдань: - ознайомитись із теоретичним матеріалом для виконання наступного творчого завдання, додала вкладення з текстом лекції; - скласти інтелект-карту ( з детальним описом можливої структури мапи); - знайти інформацію по одному з питань

Євген Сурело Євген Сурело


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

На уроках інформатики в 11 класі в домашніх завданнях пропонується організувати обговорення виконання проєкту (розробка макету сайту) за допомогою одного з месенджерів. На останньому уроці створили спільний чат в Telegram й спробували попрацювати (як було запропоновано в завданні курсу).

Ольга Левковець Ольга Левковець


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

У Телеграмі старанно бесіду з учнями мого класу. Там я постійно веду спілкування з моїм класом, надаю додаткові завдання для вивчення з української мови та літератури. У Вайбері є бесіда з батьками учнів та бесіда з учнями 5-Б класу, де я їм надсилаю цікавинки, які полюбляють навчання

Zhanna Kozachuk Zhanna Kozachuk


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

Опрацювала запропоновані матеріали та інструменти. Провела урок інформатики на тему «Упорядкування даних. Умовне форматування», використовуючи можливості Інтернет-ресурсів: - «Classtime», - «Google таблиці», - «Google classroom», - «Padlet».

Ірина Піскун-Сулім Ірина Піскун-Сулім


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

Використовую Viber для спілкування з колегами та для навчання з діти. При потребі вони уточнюють домашнє завдання та надсилають мені свої виконані індивідуальні роботи. Також часто використовую Telegram, дуже швидко і зручно відповідати та надавати консультації дітям.

Наталия Маршала Наталия Маршала


Міні-курс:
Організовувати співпрацю учнів онлайн

Опрацювала матеріали міні-курсу, використала Trello для організації індивідуальної роботи здобувачів освіти. Створила дошку для виконання індивідуальних завданнь за темою "Механічні коливання та хвилі". Спробувала використати Telegram у вигляді надання корисних порад при опануванні нової теми.