Звіти в міні-курсах

Мирослава Шолтіс Мирослава Шолтіс


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Проходжу курс досить довго.Зробила тест на визначення тренерського типу повторно.Результат :слухач (70%) і тренер-інструктор (30%).З результатом згодна повністю.Дійсно,"тут і тепер",емоційно,ситуації з повсякденного життя.Дякую,що відкрили очі!!! Тренінг на тему "Конфлікт і спілкування".Тривалість -60 хв. Цільова аудиторія -учні 10-11 класів.Мета:поглибити знання учнів про конфлікт,стратегії розв'язання,навчити конструктивно їх вирішувати. Етапи:вступ (привітання, оголошення теми і мети, правила, очікування).Основний етап

Оксана Кот Оксана Кот


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Мій тип – слухач. Я цього не знала раніше, але в порадах упізнала особливості свого педагогічного почерку: акцент на почуттях, емоційне забарвлення і т.і. План тренінгу для педагогів, які атестуються "Шлях до успіху"(тривалість - 1,5 год.) 1.Привітання/самопрезентація. 2.Мозковий штурм «Правила роботи в групі» 3.Вправа «Очікування» 4.Самодіагностика. Асоціація на слово "робота" 5.Вправа «Світло моєї душі» 6.Мозковий

Татьяна Цыценкова Татьяна Цыценкова


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів Тренерський тип-тренер/інструктор. Мій результат 32-30-20-38 За допомогою курсу поглибила свої знання про тренінги, про методику їх проведення. Я вважаю цю технологію цікавою, корисною та актуальною. В ході роботи над курсом вивчила приведений досвід інших людей у проведенні тренінгів, ознайомилася з різними видами вправ. Тепер переконана, що урок стане набагато ефективнішим,

Петро Касянчик Петро Касянчик


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

37 - тренер. 1 год. Для учнів 10 класу. Очікуваний результат - професійна орієнтація. Етапи: привітання, правила, очікуваний результат, виконання вправ, рефлексія. Вправи: тести, інд. список професій, які подобаються, обговорення (для яких професій потрібні лідерські якості), написання резюме, співбесіда з "роботодавцем".

Елла Алексеева Елла Алексеева


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

З педагогами КЗ "Успенівська ЗОШ І-ІІІ ступенів" ГМР проведено акмеологічний тренінг на тему: "На перехресті нового навчального року". Тренінг спрямований на актуалізацію творчого потенціалу педагогічного колективу, визначення стратегічних орієнтирів життєдіяльності навчально-виховного закладу на новий навчальний рік. Зміст тренінгу: 1. Здійснення колективної рефлексії щодо ефективності педагогічної діяльності у минулому навчальному році. 2. Визначення складових педагогічного успіху.

Светлана Реута Светлана Реута


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

міні-курс "Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів" Що зроблено: пройшла тестування на визначення свого типу тренера. Вийшло тренер-інструктор. Результат очікуваний. Бул спроба провести урок хімії за тренінговою методикою. Тема уроку "Синтетичні лікарські препарати" . Тривалість 45 хвилин для учнів 11 класу. Мета: ознайомити з синтетичними лікарськими препаратами, їх класифікацією, провести аналіз препарату та довести його склад;

Олеся Білик Олеся Білик


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тренінг «Згадати все!» Мета тренінгу показати важливість розвитку мозку, а саме памяті та уваги, опанування нових технік запамятовування. Тривалість 1 год. Може бути як для учнів так і для вчителів. Вправи підібрані щоб розглянути різні методи запамятовування.

Оксана Чубирко Оксана Чубирко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

По результатам тесту - тренер слухач. Провела 2 заняття у формі тренінгу з учнями 5 кл. Тривалість - 45 - 60 хв. Кількість - 15 - 17 уч. Мета - покращення процесу адаптації, зняття напруги, створення позитивного сприятливого мікроклімату на уроках. Хід заняття І. Привітання ( ім'я + прикметник на першу літеру імені, який би

Irina Бакаленко Irina Бакаленко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

За результати тесту: тренерський тип - тренер/інструктор. Провела заняття у формі тренінгу для студентів-філологів, майбутніх учителів-словесників, на тему: «Яким повинен бути сучасний учитель/викладач?» у межах курсу «Методика викладання мови». Заняття у формі тренінгу тривало – 1 година 20 хвилин. Заняття передбачало три етапи: 1) Привітання. Оголошення теми та мети заняття-тренінгу. Знайомство (вперше працювала з цією

Наталя Німченко Наталя Німченко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Мій результат у тесті - слухач. Неочікувано трішки, але з описом сходиться багато. Тренінг "Булінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення" Для кого: здобувачі освіти 5 - 9 класів. Тривалість: 45-60хв Мета: ознайомити з поняттям "булінг", видами булінгу; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навички відповідальної та безпечної поведінки. Перелік вправ,