Звіти в міні-курсах

Оксана Сиром'ятнікова Оксана Сиром'ятнікова


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тренер-інструктор. Я провела тренінги з Громадянської освіти для учнів 10 класу . Тривалість кожного: 1 академічна година. Привітання. Запропоновано підняти руки настільки високо, наскільки гарний настрій. Оголошення теми. Мозковий штурм. " Правила тренінгу"- ознайомлення з основними правилами заняття, потім вислухати пропозиції дітей. Вправи (які було використано під час тренінгу), на створення команди однодумців, вміння презентувати

Kateryna Frantsuzova Kateryna Frantsuzova


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

ЗВІТ Результат у тесті: 40 балів - Тренер/Інструктор План тренінгу з дисципліни Теорія та практика перекладу на тему «Особливості перекладу термінів у корпоративному дискурсі» Тривалість: 1 год. 20 хв. Цільова аудиторія: студенти другого курсу спеціальності Філологія (прикладна лінгвістика) Очікуваний результат: - наприкінці пари студенти дають визначення поняттям «термін», «терміносистема», «корпоративний дискурс»; - називають основні ознаки

Інна Буй Інна Буй


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Користуючись вашими матеріалами, спланувала тренінг для батьків. також провела декілька вправ, що відповідають певним етапам тренінгу під час уроків. Це допомогло зняти емоційну напругу та урізноманітнило навчальний процес

Тетяна Шкуратова Тетяна Шкуратова


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тренерський тип-інструктор. Провела тренінг "Мій вибір - здорове життя" для учнів 6 -го класу. Тривалість - 45 хв. Етапи: привітання, обговорення, мозковий штурм. Вправи: "побажання", "чому люди курять", "наслідки куріння". Результат: розширення знань про негативний вплив шкідливих звичок (тютюнопаління) на здоров'я підлітків

Євгеній Шалупня Євгеній Шалупня


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Режисер / керівник. Мета: розширення уявлень про поняття “лідерство”, “лідерські якості” та формування лідерських здібностей і стратегії дій. Тривалість: 60 хвилин. Очікуваний результат: учасники розширили знання з поняття та особливостей лідерства, підвищився рівень мотивації та зацікавленість в оволодінні лідерською поведінкою в учнівському середовищі. Структура: Вправа “Моє ім’я” (Познайомити учасників один з одним, створити умови для

Валентина Дубинюк Валентина Дубинюк


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Я провела тренінг "Добра людина, яка ти?" для учнів 3 класу. Тривалість - 1 година. Етапи і вправи: 1. Вступ (вправа "Метелик"); 2. Привітання (гра "Сердечко"); 3. Оголошення теми (вправа "Добра людина"); 4. Правила роботи і інструктаж; 5. Очікування (вправи "Очікування і сподівання", "Броунівський рух"); 6. Робота в групах (мозковий штурм "Добра людина, яка ти?",

Тетяна Середа Тетяна Середа


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Наразі дуже важливим завданням освіти є заохочення молоді (зокрема, підлітків) до активної участі в процесах управління громадським життям. З цією метою було проведено тренінг для членів учнівського самоврядування (8-10 класів) «Проектний менеджмент». Оскільки досвіду в проведенні тренінгів я не мала, ретельно опрацювала всі надані теоретичні матеріали, склала за шаблоном план проведення тренінгу, підготувала додаткові матеріали

Вікторія Майба Вікторія Майба


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

За тренерським типом я слухач (45 балів) та тренер (44 бали). Скористалася порадами для даних типів у проведенні тренінгу . Тема: Командна взаємодія, тривалість 1 години, проводила для слухачів ДЦПТО ДСЗ , група "Офісні службовці" Мета : Етапи та вправи: А Очікування, Вправа "Оплески", правила ; В Сенкан "Група 26/19-ОС", вправа "Коло, трикутник, квадрат, зигзаг"-

Tanya Tanya


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Коли хтось проводить тренінг, здається - все дуже просто... Провівши повноцінне заняття з учнями 7 класу на тему "Булінгу", я зрозуміла, що мені треба продовжити вчитися на міні-курсах. Я склала план за допомогою "Універсального шаблону", довго підбираючи вправи і, нарешті провела! Дітям сподобались вправи: "Емоційні рухи", "Портрет настрою", "Шкала прогресу", а "Вигадані персонажі" - після

Оля Письмак Оля Письмак


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Я провела тренінг для студентівДубенської філії та Дубенського коледжу Університету "Україна" на тему: "Мотивація до саморозвитку в обраній професії". Метою тенінгу було сприяти розумінню учасниками власного професійного Я, прийняття себе в професії. Були такі використанні вправи: "Чарівний ящик", "Мій професійний герб та моє кредо", "Скріпка", "Людина на своєму місці", "Ромашка, мрій, бажань і очікувань".