Звіти в міні-курсах

Наталя Німченко Наталя Німченко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

Мій результат у тесті - слухач. Неочікувано трішки, але з описом сходиться багато. Тренінг "Булінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення" Для кого: здобувачі освіти 5 - 9 класів. Тривалість: 45-60хв Мета: ознайомити з поняттям "булінг", видами булінгу; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навички відповідальної та безпечної поведінки. Перелік вправ,

Nataliya Ru Nataliya Ru


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

Тренерський тип-тренер/інструктор. Планую провести тренінг з педагогами з питань мотивації учнів. Тривалість 1 година 20 хвилин. За структурою поділяється на три етапи. 1. Привітання ("Хто я?" імена та прикметники), оголошення теми та мети , знайомство (намалюй собі смайлік), очікування (написати на стікерах, наклеїти на мальоване дерево), встановлюємо правила тренінга. 2.Основна частина . Інструктаж . Розподіл

Лілія Науменко Лілія Науменко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

За допомоги міні-курсу "Упровадження у практику проведення тренінгів" провела тренінг під назвою "Мотивація учня через мотивацію вчителя. справжній вчитель: хто він?" Були поставлені такі завдання: • визначити проблемні зони в особистісній та діяльнісній сферах педагогів; • визначити ступінь життєвої активності вчителів; • сприяти усвідомленню учасників особистих цінностей як основи життєвого самовизначення; • формувати бачення й

Людмила Ничипорук Людмила Ничипорук


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

Тест показав результат - тренер/інструктор. Зародилася ідея тренінгу для класних керівників на тему: «Класний керівник і проблема дисципліни». Тривалість: 1,5-2 години; для кого - для класних керівників; очікуваний результат - шляхом колективної роботи вчителів з’ясувати, яким має бути класний керівник у сучасній школі; надати допомогу педагогам з питання формування творчого працездатного учнівського колективу; визначити елементи

Tetiana Moskva Tetiana Moskva


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

Результат мого тесту в Звіті 2. Згідно поставленого завдання я розробила детальний план тренінгу "Формування комунікативних навичок" (за запропонованим шаблоном). Тренінг буде проведений 23 серпня 2019 року для керівників закладів дошкільної освіти м. Львова. Фото-звіт опублікую на своїй сторінці https://www.facebook.com/tetiana.moskva.

Ольга Горенко Ольга Горенко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

Тест показав результат - тренер/інструктор. Зародилася ідея тренінгу для колег з розвитку емоційного інтелекту. Тривалість: 1,5-2 години; для кого - для педагогів; очікуваний результат - емоційне розвантаження, навчитися керувати своїми емоціями, розуміти емоції інших, шукати внутрішні резерви; етапи - вступний (очікування, "Намалюй настрій" тощо), основний (техніки ненасильницького спілкування, ефективного слухання; техніка "Тік-так" переформулювання обмежуючих думок

Тетяна Гуркіна Тетяна Гуркіна


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

Планую провеститренінг для учнів "Як досягти успіху", мета якого визначити складові успіху, створити власну формулу успіху. В ході тренінгу планую використати вправи "Мій зірковий портет"(учасники представлять себе), "Очікування", асоціації до слова УСПІХ, складемо портрет успішної людини, у звязку з чим визначимо якості і риси характеру, притаманні успішній людині. Думаю, що учням сподобається практична вправа "Шлях

Vasilisa Dyakivnich Vasilisa Dyakivnich


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

На початку навчального року я проводитиму тренінг для учнів середніх та старших класів на тему "Я потрапив у незнайоме місце". Тренінг розрахований на 40 -45 хв. Мета: допомогти дітям адаптуватися в незнайомій місцевості за допомогою сучасних ґаджетів та розвивати комунікативні властивості учнів. Окрім стандартної вступної частини планую вправи: 1. Робота с Гугл картой: після пояснень

Viktoria Pavelieva Viktoria Pavelieva


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

Распечатаю план проведения тренинга и подробно распишу все пункты, о которых писала в Отчете 2. При прохождении теста, получила следующий результат: 29-29-31-30. Длительность тренинга - 2 часа Для кого - для желающих заговорить на немецком языке Ожидаемый результат - по окончании тренинга каждый его участник умеет представиться, задать элементарные вопросы. Во время работы используется презентация

Виктория Потарусова Виктория Потарусова


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

За тестом на визначення тренерського типу маю такий результат: Тренер/Інструктор. Тренінг планую провести для своїх колег на тему "Розвиток емоційного інтелекту", час 45-60 хв. Наші емоції ПРИВІТАННЯ На столах розкладені кольорові смайлики, учасникам пропонується оцінити свій настрій. (на екрані відео ролик з емоціями ) ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Часом наші емоції подібні тигру який втік з цирку: