Звіти в міні-курсах

Людмила Ничипорук Людмила Ничипорук


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

У роботі використала інструмент My Storybook , а також шаблон мономіф. Історія "Дон Кіхта" Сервантеса надихнула моїх дітей на створення власних історій. Дітям дуже сподобалося працювати!

Людмила Владиславівна Жуковська Людмила Владиславівна Жуковська


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

З метою формування в учнів уявлення про те, що школа – це осередок розвитку громади, в якій вони самі можуть відчути свою значущість, школярі взяли участь у розробці та реалізації правових проектів,формуючи уявлення про права і свободу громадян та навички використання своїх прав у життєвих ситуаціях. Здобувачами освіти були створені історії про права дітей: «Чому

Тетяна Костащук-Мазур Тетяна Костащук-Мазур


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

З учнями 2 класу створили власні історії за сценарієм. Персонажами нашої історій були герої двох віршів, що читали з підручника. Спочатку пригадали факти з творів. Розповідали історію по черзі за шаблоном. Учні працювали у двох підгрупах. Вийшли дві різні історії. Поділилися ними в кінці дня на "Колі вражень"

Людмила Кошельнікова Людмила Кошельнікова


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

Мої учні люблять вигадувати історії з Rory’s Story Cubes, заготовки яких я придбала на веб-платформі УМІТИ.УКР та власноруч виготовила. Витягуючи по черзі кубики, грали у гру «Твоя історія-спогад». Ще , як варіант, учні, взявши кубики, одночасно кидають їх на стіл, а потім складають за зображеннями, що випали, спільну розповідь, вибудовуючи їх по порядку. Крім того,

Іванка Трофимук Іванка Трофимук


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

Створила історію за допомогою My Storybook, яке планую показати учням 2 класу як мотивацію навчальної діяльності під час вивчення теми "Правила безпечної роботи в Інтернеті". Діти самі в кінці уроку мають навести власні міркування щодо того, як герої вирішили проблему. Також з учнями 4 класу вчились створювати комікси на теми "Герой потрапив у світ інформатики"

Irina Ivashchenko Irina Ivashchenko


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

Що зроблено? Сподобались усі запропоновані сервіси. Діти з захопленням створюють комікси в Make Beliefs Comix. Разом з учнівським самоврядуванням ми створювали комікси «Правила поведінки в ліцеї» та "Колектив-родина". Кожна історія завершується висновком, як треба себе поводити.

Юлиана Нищик Юлиана Нищик


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

У 5 класі під час вивчення текстового редактора нерідко учні плутають поняття редагування та форматування. Невигадлива історія на цю тему, створена за допомогою My Storybook, справді допомогла. Діти були уважні, коментували та намагались передбачити розвиток подій.

Тетяна Глєбова Тетяна Глєбова


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

Опрацювала сервіси Mystorybook та Make Beliefs Comix. Створила для учнів 5 класу Storybook " Математичні історії" та розповсюдила через соцмережі. Також у сервісі Make Beliefs Comix для учнів 5 класу створила комікс " Вчіть математику" , що допоможе вмотивовувати учнів вивчати математику. Після відновлення навчання залучимо дітей до складання коміксів.

Ірина Жолобович Ірина Жолобович


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

Я підготувала до теми "Японія" в 11 класі комікс. Завдання для учнів: - вгадайте, історію, якої країни ми будемо вивчати

Татьяна Кобзарева Татьяна Кобзарева


Міні-курс:
Навчати за допомогою сторітелінгу

Cплановано було комікси про майбутню спеціальність. Навіть підготовлена була платформа для виставлення історій-коміксів https://padlet.com/kobzareva2011/4wqlybdze3q5 Але так склалось, що не виконали. Хоч спроби на уроці були. Тому я на другому уроці ІІ семестру пропонувала учням побачити кумедні ситуації на уроці та у спільному документі Canva створити маленький комікс. Ось, що вийшло можна побачити на скріншотах робіт