Звіти в міні-курсах

Оля Письмак Оля Письмак


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Я провела тренінг для студентівДубенської філії та Дубенського коледжу Університету "Україна" на тему: "Мотивація до саморозвитку в обраній професії". Метою тенінгу було сприяти розумінню учасниками власного професійного Я, прийняття себе в професії. Були такі використанні вправи: "Чарівний ящик", "Мій професійний герб та моє кредо", "Скріпка", "Людина на своєму місці", "Ромашка, мрій, бажань і очікувань".

Валентина Підгурна Валентина Підгурна


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Розробила тренінг-курс з формування цифрової культури педагогів дошкільних навчальних закладів «ТЕРИТОРІЯ НЕТИКЕТУ». Провела перший тренінг на тему "НОРМИ ТА ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В ІНТЕРНЕТІ". Його мета: ознайомити учасників з вимогами до професійної діяльності педагогів в інформаційному суспільстві, розвивати мотивацію до оволодіння морально-етичними правилами мережевого спілкування та застосування їх в подальшій роботі, виховувати цифрову культуру, розвивати цифрову

Аліна Басараб Аліна Басараб


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Опрацювала запропонований матеріал та додаткову літературу. Створила свій перший тренінг на згуртування учнівського колективу. Згуртованість - це показник єдності, міцності міжособистісних стосунків у групі. Отже, групова згуртованість є і метою тренінгу і необхідною умовою успішної роботи. ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ НА ЗГУРТУВАННЯ КОЛЕКТИВУ МЕТА: формування сприятливого мікроклімату в групі; діагностика психологічної атмосфери в групі; усвідомлення кожним учасником

Ольга Федченко Ольга Федченко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

За тренерським типом я слухач. Скористалася порадою для даного типу у проведенні тренінгу . Тема: Екологія. Земля - наш дім. Тренінг для учнів початкових класів. Тривалість - 40 хв. Використала такі вправи: Очікування. Мозковий штурм. Рольова гра" Я-Квітка". Чарівний стілець. Віночок бажань.

Любов Василенко Любов Василенко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Міні-курс. Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів Що зроблено? 1. Проведено тренінг «Торгівля людьми. Як не стати жертвою?». 2. Мета. Підвищити рівень поінформованості та усвідомлення студентами гостроти проблеми торгівлі людьми, обговорити причини, форми та ознаки цього явища; формувати знання про причини й наслідки торгівлі людьми; формувати негативне ставлення до подібного роду діяльності; розвивати вміння розпізнавати підозрілі

Iryna Tonkonog Iryna Tonkonog


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Вправи, використані під час тренінгу: 1.Анкетування "Рівень поведінки в Інтернеті" 2. "Нікнейм" в Інтернет - спілкуванні 3.Вправа "Хто більше"(назвати якомога більше назв соціальних мереж) Мета проведення тренінгу: 1. Розширити та поглибити знання студентів про Інтернет 2. Дізнатися про небезпеки, які існують в Інтернеті та соціальних мережах 3.Розробити шляхи подолання Інтернет-небезпек Тренінг завершився маленькими подарунками для

Галина Марценко Галина Марценко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

За тренерським типом я тренер. Хочу провести тренінг для учнів 5 класу, яким варто здружитися, більше довіряти один одному. Думаю, що тривалість у 1,5 години буде для молодших підлітків обтяжливою. Тому використала лише деякі вправи з тренінгів: "Мозковий штурм", "Скульптури", "Алея слави", "Віночок побажань", "Дракон, принцеса, самурай" та інші.

Римма Максимова Римма Максимова


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Результат тесту показав, що маю тренерський тип - тренер-інструктор. "Я розв'язую конфлікт...", тренінг для учнів 9 класу; 45ХВ. Мета: навчити учнів конструктивно розв’язувати конфлікти. Очікувані результати: наприкінці заняття учні пояснюють, чому важливо вміти розв’язувати конфлікти; називають способи подолання конфліктних ситуацій; розповідають, як поводитись у конфліктній ситуації; наводять приклади конструктивного розв’язання конфліктів. Обладнання і матеріали: фліпчарт

Lyudmyla Kit Lyudmyla Kit


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Моєю метою було поєднати знання з хімії з навичками роботи в інтернеті. З тренінговими вправами в теорії була знайома, але активно тільки почала використовувати; на цьому уроці користувалася технікою фасилітації та окремими вправами. Урок - тренінг по складанню хімічних рівнянь на закріплення закону збереження маси проведено для учнів 7 класу. Для організації класу і поділу

Inna Antipchik Inna Antipchik


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Завдяки цьому міні-курсу я дізналась, які моменти потрібно продумати, щоб організувати тренінг ефективно, які різні вправи можна застосувати відповідно до етапів тренінгу. Наявні матеріали дали можливість поповнити власні знання про сам тренінг та його організацію, а також визначити свій тренерський тип.