Звіти в міні-курсах

Інна Шапунова Інна Шапунова


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Для формуючого ооцінювання знань з теми "Розчини" були складені тести на сайті "На урок". Також оцінюючі тести були складені на сайті Classtime. Ці тести дозволии побачити, де дітям було найскладніше засвоювати матеріал.

Олег Горовий Олег Горовий


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Для повторення географічної номенклатури материка Євразія створив інтерактивну вправу у Learningapps. Це дасть змогу учням повторити засвоєний матеріал під час карантину, а вчителю отримати зворотній зв'язок. Такі інтерактивні вправи є дуже корисними для учнів, бо в ігровій формі учні швидше засвоюють матеріал.

Чернова Ольга Ігорівна Чернова Ольга Ігорівна


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Організовуючи роботу учнів у проекті "Web-орієнтир Інтернет-простору" я застовувала різні типи формувального оцінювання, щоб налаштувати зворотній зв’язок з своїми учнями та вчасно коригувати їх діяльність під час дослідження цієї теми. А саме: 1. Попереднє оцінювання. Таке оцінювання допомогло реалізовувати діагностичні задачі і здійснювалося на початку роботи над проектом. Для цього я використала метод "Знаю-Хочу_знати-Дізнаюся". Так

Татьяна Лымарь Татьяна Лымарь


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Я викладаю трудове навчання і хімію. Зараз є багато онлайн- тестувань і інтернет- олімпіад по предметам, наприклад, « На урок», « Всеосвіта» , « Мій клас». Моїм учням подобаються ці завдання. Адже тут використовується формувальне оцінювання. Можна зразу побачити свій результат. Та є і доля везіння чи повторення. Іноді навіть слабкі учні набирають хороший результат.

Анна Федоричко Анна Федоричко


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Практикувати планую всі вивчені в мінікурсі інструменти, та розпочала із Лінійки та LearningApps. Учні 9 класу розпочали спостерігати за підготовкою до ДПА за допомогою Лінійки, я зможу корегувати свою роботу як учительки, маючи прогрес кожної дитини. У програмі LearningApps створила класи, восьмикласники виконували вправи з теми "Зміст повісті "Дорогою ціною" М.Коцюбинського".

Юлия Мойсюк Юлия Мойсюк


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Добрий день. Із цього курсу я провела інтерактивну вправу перед вивченням теми для учнів 2 класів, створену в ресурсі LearningApps. Діти оцінювали один одного в умінні розібратися із новим методом навчання, розумінні виконання цієї вправи без допомоги вчителя.

Юлія Спірідонова Юлія Спірідонова


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Учителю початкових класів важливо навчитм дітей оцінювати себе самостійно. Також не менш важливо відслідковувати поступ дитини у навчанні. Інструменти формувального оцінювання, які предствлені на курсі, саме й забезпечують співпрацю вчителя та учня. Зараз ми з першокласниками на перших сходинках формувального оцінвання. Тому на сьогодні я обрала такі інструменти - Коло самооцінки, де дітки самостфйно оцінюють

Таміла Ласлова Таміла Ласлова


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Ознайомившись з матеріалами курсу ,мені сподобалась бібіліотека Intel для формувально оцінювання. На уроці в 10 класі по темі " Тригонометричні функції" запропонувала учням діаграму Вена , попередньо пояснила что за це оцінки не ставляться . Потім при аналізі написаного і я і учні зрозуміли что це корисно і допогмогає і учням і вчителю спланувати подальшу

Лариса Шуть Лариса Шуть


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Для тематичного оцінювання з Літературного читання я використала Чек-лист. Мета оцінювання: визначення повчальної мети казки.Дати відповіді на запитання за змістом.

Natalya Kulchikovska Natalya Kulchikovska


Міні-курс:
Застосовувати формувальне оцінювання

Використала критеріальну матрицію для самооцінювання роботи в групах з бібліотеки Intel на уроці зарубіжної літератури в 6 класі в основній частині уроку. В 10 класі використала інтерактивну вправу "Пазл" Інтернет-ресурсу LearningApps.org під час аналізу жіночих образів вивченого твору.